Dat zeg ik net. :squote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Als je bevallen bent hè, dan heb je gewoon lekkende tieten.
Kan daarvoor ook al.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Als je bevalt hè, komt er meestal ook gewoon poep uit de anusquote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Lees maar de helft van jouw posts.quote:
Ja.quote:
Gatverdamme, poep uit je anus, in wat voor zieke wereld leven we.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je bevalt hè, komt er meestal ook gewoon poep uit de anus.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik presenteer u trouwens Chloro Kardashian.
Wow, slecht.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Of je scheurt lekker inquote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Afrikaanse bevalling hueheuehuehquote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA gvd kkhard gelachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
kquote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lees maar de helft van jouw posts.
Nee, je wordt ingeknipt of je scheurt uit.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afrikaanse bevalling hueheuehueh
Hahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA gvd kkhard gelachen.![]()
wauwquote:Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA gvd kkhard gelachen.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afrikaanse bevalling hueheuehueh
Zag die neus en jouw naam en moest gewoon al proesten. Wist gewoon dat je mij ging noemen.quote:
Doe niet zo tegen me. :squote:Op donderdag 12 september 2013 13:18 schreef Che_ het volgende:
Laposluts.in.public.Extended.Uncut.x264.xXx
starring chloroform
watquote:
Wow, spinnewielquote:Op donderdag 12 september 2013 13:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat er ergens iemand met een spinnewiel Grover's vacht maakt van Murdera's haar.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, spinnewiellaatste keer dat ik dat hoorde was van rapelsteeltje (haha ;D).
[..]
[ afbeelding ]
realistquote:
wd in een strip¿quote:Op donderdag 12 september 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, spinnewiellaatste keer dat ik dat hoorde was van rapelsteeltje (haha ;D).
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je wordt ingeknipt of je scheurt uit.
Doon ich!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gooi maar in de oven, over een uurtje of 2 is het goed
Ah joa kump good!quote:Op donderdag 12 september 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geare! mosse se waal nog ff wachte, mot bis hoaf 5 wirke
Ah de poortwachter van de 3e ring des hel is gearriveerdquote:
quote:
quote:
ga dat ergens anders doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Poelewoeps het volgende:
Ik moet toch wat nutteloos te doen hebben als ik ziek ben
Ga dan kip bakken ipv plaatjes posten van kip.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Poelewoeps het volgende:
uhm, jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Poelewoeps het volgende:
Gewoon even normaal doen manquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah de poortwachter van de 3e ring des hel is gearriveerd
Doe ik toch.. Wat wou je er tegen doen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
kan ik nietquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen man
En jij ook, gianni
Mafklappers
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik toch.. Wat wou je er tegen doen dan?je loopt een uur en een kwartier achter op schemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make mequote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen man
En jij ook, gianni
Mafklappers
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geare! mosse se waal nog ff wachte, mot bis hoaf 5 wirke
Wat is dit voor syndromendialect?quote:
Frieschlimburgs is dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor syndromendialect?
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik ontbijten met een 2x Big Mac/McChicken of Quarter Pounder voor ¤4,50 coupon.
[..]
Haha.
Heb ook een velletje KFC coupons in de bus gekregen, ze aimen hun reclame wel right into a nigga soulquote:
2mcchickenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik ontbijten met een 2x Big Mac/McChicken of Quarter Pounder voor ¤4,50 coupon.
[..]
Haha.
libaneesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor syndromendialect?
haha, uit dante's infernoquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt vrij aardigquote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
haha, uit dante's inferno![]()
![]()
is dat;
In de derde kring, waar het eeuwig regent, bevinden zich de vraatzuchtigen, die bewaakt en gemarteld worden door Cerberus> Cerberus /ˈsɜrbərəs/,[1] or Kerberos, (Greek form: Κέρβερος, [ˈkerberos])[2] in Greek and Roman mythology, is a multi-headed (usually three-headed) dog, or "hellhound" [1][3][4] which guards the gates of the Underworld, to prevent those who have crossed the river Styx from ever escaping
[ afbeelding ]
Oh ja dan zou ik ook die combi doenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ook een velletje KFC coupons in de bus gekregen, ze aimen hun reclame wel right into a nigga soul.
Neem McChicken + Big Mac btw, mag combineren.
quote:ze aimen hun reclame wel right into a nigga soul
wtfquote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
is dat;
In de derde kring, waar het eeuwig regent, bevinden zich de vraatzuchtigen, die bewaakt en gemarteld worden door Cerberus> Cerberus /ˈsɜrbərəs/,[1] or Kerberos, (Greek form: Κέρβερος, [ˈkerberos])[2] in Greek and Roman mythology, is a multi-headed (usually three-headed) dog, or "hellhound" [1][3][4] which guards the gates of the Underworld, to prevent those who have crossed the river Styx from ever escaping
[ afbeelding ]
Ja, je moet weten wat je zegt, gekke wiggerquote:
Sorry als ik te ver gingquote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet weten wat je zegt, gekke wigger
Meen je niks vanquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet weten wat je zegt, gekke wigger
Hou je nu van me?quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 september 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meen je niks van
Maar het geeft niet, ik voel me vereerd :$
Hahaha deze man.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar zou je wel doen met passie.
Dat zou wel kktjeziek zijn jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopten dat weet ik
als ik je wou krenken had ik je wel pandabeertje genoemd ofso
Lief wel.. Ouwe vleierdquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar zou je wel doen met passie.
HEY CHLOROquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha deze man.! So so onwetend.
What happenedquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha deze man.! So so onwetend.
Hahahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Als dqod een film was zou ze species zijn.
Hoi Dqod.quote:
Buiten dat ik meer kans maak bij Dqod dan jij, verkracht Dqod je anaal met haar benen, scheurt ze je aan stukken en voert ze je aan haar kat Bonnie.quote:
Wauwquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Dqod.
[..]
Buiten dat ik meer kans maak bij Dqod dan jij, verkracht Dqod je anaal met haar benen, scheurt ze je aan stukken en voert ze je aan haar kat Bonnie.
Met passie wel, maar dat terzijde.
sowiesoquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha
Leuke film was dat wel
Natasha Henstridge
Deel 4 nooit gezien :squote:Op donderdag 12 september 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
I love that woman![]()
Deel 3 en 4 waren echt een anticlimax tho
[..][ afbeelding ]
ahahaha dat mondje van die aap in je ui lijkt op anusquote:
Don't even bother.. Is het niet waardquote:
Welk spel is dit?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
is dat;
[ afbeelding ]
Okayquote:Op donderdag 12 september 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Don't even bother.. Is het niet waard
Kusje op je domme hoofdquote:
Wat een viese hersenspinsels..quote:Op donderdag 12 september 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ahahaha dat mondje van die aap in je ui lijkt op anus
Komt omdat ik mij inlaat met FOK!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat een viese hersenspinsels..
quote:
Er is wel een " anime " van gemaakt, Dante's Inferno.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je nog meer van die comics btw wise?
Ja kloptquote:Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Er is wel een " anime " van gemaakt, Dante's Inferno.
[ afbeelding ]
Kom mijn duitse helm boenen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik even weer werken, dus mensen die niet met mij geassocieerd willen worden kunnen weer een paar uurtjes rustig posten..
Maar ik kom terug en dan is het niet best hoor, ik zweer je
DOEI![]()
![]()
Als je iets zoek in het zelfde straatje zou je Hellsing kunnen proberen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopttoevallig ken ik die. Dat spel ook.
Maar ik doelde meer op van die comics die wise wel eens post die nogal over te top random en bloederig zijn
spel vond ik tegenvallen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopttoevallig ken ik die. Dat spel ook.
Maar ik doelde meer op van die comics die wise wel eens post die nogal over te top random en bloederig zijn
I was about to make a gay joke, butt fuck it.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Che_ het volgende:
Lesbi honest, ze zijn de enige vrouwen die grappig zijn.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I was about to make a gay joke, butt fuck it.
I was going to make a black guy joke, but someone stole it.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
is awesome ja, heb dante's inferno ook nooit gespeeld.quote:
Vind one piece leuker :squote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je iets zoek in het zelfde straatje zou je Hellsing kunnen proberen.
( Zitten zombie nazi's in ) [ afbeelding ]
I was going away but a nigga stole my bike.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
I was going to make a black guy joke, but someone stole it.
Veel bloedneuzenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is alleen over de top, niet echt bloederig.
Gay jokes aren't funny, cum on guys...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
spelquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gay jokes aren't funny, cum on guys...
Enige juiste antwoord, love uquote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
komt uit 1 van de hoogstaande literaire boeken uit de italiaanse geschiedenis
the devine comedy van dante
Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene stripjes met bijv. dat die oma door de kop word geknalt en gezicht bruin word geschilderd.. zijn daar meer van?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
Waar kan ik dit lezen? Heb je PDF voor me?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
om even literair en intelligent te doen: Ik heb alle 3 de boekenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is geromantiseerd en volgt het "echte" verhaal niet tot nauwelijksquote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook een spel van gemaakt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om even literair en intelligent te doen: Ik heb alle 3 de boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lees het ieder jaar wel een keer.
Heb alleen de nl'se versie, wil de engelse ook nog een keer lezenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:
Oh noes, i was about to make a chloroform joke
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord, love u.
Daar gaat het niet om. Er is ook een spel met de naam met de basis in het zelfde verhaal.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef wise het volgende:
[..]
is geromantiseerd en volgt het "echte" verhaal niet tot nauwelijks
de boeken die ik heb zijn oud italiaans en ook vrij oud engels. wat het een beetje lastig lezen maakt, maar wel leukquote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Heb alleen de nl'se versie, wil de engelse ook nog een keer lezen
Wow, wel nicequote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de boeken die ik heb zijn oud italiaans en ook vrij oud engels. wat het een beetje lastig lezen maakt, maar wel leuk
Gvd, snapte 'm pas nadat zij hem had gequotequote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:
Oh noes, i was about to make a chloroform joke
Dat komt door haar aura en de wijsheid die ze uitstraalt.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, snapte 'm pas nadat zij hem had gequote.
Hard geworden.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat komt door haar aura en de wijsheid die ze uitstraalt.
#filefiller
Kloontje?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
PTA / Verkeerssituatie vraagje
jaquote:Op donderdag 12 september 2013 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
19 euro bij bol.com
Zal ik kopen?
Nee, dat hou je toch man. Misschien eerst behandelen met een vlekkenverwijderaar. En dan wassen. Maar geen idee of dat wel helpt.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Trouwens,
ik had vorige week de witte was gedaan hè.
Ik draag altijd ondershirt (v-neck).
En die gele vlakken bij de oksels zitten er nog gewoon in.
Te weinig wasmiddel gebruikt denk ik.
je moet ook doen wat we je opdragen, vlegelquote:Op donderdag 12 september 2013 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Trouwens,
One piece is ook een animequote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is alleen over de top, niet echt bloederig.
nee, dat dus nietquote:Op donderdag 12 september 2013 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde of het jouw kloontje is.
Onlangs een operatie gehad of zoiets? Waarschijnlijk is je plasbuis aangesloten (al dan niet opzettelijk) met je schouderstreek.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Trouwens,
Ik vroeg je 2x wat gvd smerige monkeynose.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Heb alleen de nl'se versie, wil de engelse ook nog een keer lezen
van wat¿quote:Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je nog meer van die comics btw wise?
mondje, 4oogquote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vroeg je 2x wat gvd smerige monkeynose.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
van wat¿
dat plaatje is gewoon van google images
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:36 schreef wise het volgende:
[..]
van wat¿
dat plaatje is gewoon van google images
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die ene stripjes met bijv. dat die oma door de kop word geknalt en gezicht bruin word geschilderd.. zijn daar meer van?
Hahaha die bedoel ik niet maar zo te zien wel droogquote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://pbfcomics.com/
Waarschijnlijk de beste op het internet.
lol, icke nicht lezen, er toet mier lijdtquote:
Alles is zo triest in die comics.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha die bedoel ik niet maar zo te zien wel droog![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://pbfcomics.com/
Waarschijnlijk de beste op het internet.
Die klikte ik ook aan, jaquote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alles is zo triest in die comics.
[ afbeelding ]
Ok maar nu wel dus, meer?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
lol, icke nicht lezen, er toet mier lijdt
Hahaquote:
Yeaquote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef wise het volgende:
http://elblogdejoancornella.blogspot.nl
die bedoel je![]()
joan cornella
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:48 schreef wise het volgende:
http://elblogdejoancornella.blogspot.nl
die bedoel je![]()
joan cornella
Meer mijn niveauquote:Op donderdag 12 september 2013 14:57 schreef Gridlok het volgende:
Dit is wel de beste van PBF denk ik zo.
[ afbeelding ]
Gewoon geen woorden voorquote:
Zelfdequote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt niet joh, is een tekenfilm.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Salatrel het volgende:
Minestronesoep met rookworst encstraks hartje winter zeker erwtensoep met gehaktballetjes
Vies rattestaartje.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat. Vind die bovenste serieus wel een vet kapsel
.
de game ookquote:
Gvd, bij alles wat ik vind staat er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.quote:
Wacht je moet die instagram kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, bij alles wat ik vind staat er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.
shiiiii dat kan ik RL ook, waar is de gameplay.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
http://instagram.com/p/eJ8aByG_DC/
wat een lag / frameloss zeg, zeker xbox360quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
http://instagram.com/p/eJ8aByG_DC/
Nee is instagram, je kan filmpjes in verschillende stukjes opnemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat een lag / frameloss zeg, zeker xbox360
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doenquote:
Warm water.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doen
Uit een pakje. Kom haten.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doen
zal jou ff uit een pakje doenquote:
quote:
Gewoon snel tevreden.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
zal jou ff uit een pakje doen
[..]
Nee.quote:
Moet jij weten.quote:
liever niet neequote:
Zo ben ik.quote:
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.quote:
zo scherp dit. Ik snap gelijk waarom ze je wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.
Sowieso.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.
omdat ze makkelijk is, me dunktquote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo scherp dit. Ik snap gelijk waarom ze je wil.
Daten?quote:
quote:
Zo zo. Wat is er aan de hand, jochie?quote:
Nee, ben noodles aan het eten nu, kan niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daten?moet je wel de helft betalen, want als ik alles betaal ga je denken dat ik rijk ben en val je op mijn lading geld.
volgende weekquote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer komt die shit voor ps4
Dat 'lekken' doen ze zelf
quote:
Uit welk gat?quote:
wat is deze¿quote:
Is offtopic, ga daar niet verder offtopic.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al vragen waarom ze die post hier quote incl. quote-alert, maar nvm weer.
Ach, ik had ook een opmerking kunnen maken over haar benen, waar zelfs een alpha nijlpaard jaloers op zou zijn, dat weinig mannen hier daar aan kunnen tippen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Braafste meisje uit Frank's klas weerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is offtopic, ga daar niet verder offtopic.
zou je dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Braafste meisje uit Frank's klas weer. Doe niet stiff, flex een beetje.
Dat zou mij ook goed staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ze eruit ziet als:
[ afbeelding ]
Ik zag m aankomen en moest toch lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gek nog niet, nee.
HOMO waar was je gisterenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
je zit er echt heel erg mee he?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HOMO waar was je gisteren
Wil hem aanraken met mn lullemeneerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zit er echt heel erg mee he?
brbquote:Op donderdag 12 september 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil hem aanraken met mn lullemeneer
Kreeg op het laatste moment een booty call, anders was ik gegarandeerd aanwezig op je bareback darkroom-party.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HOMO waar was je gisteren
stond in de ah te wachten met mn lubequote:Op donderdag 12 september 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kreeg op het laatste moment een booty call, anders was ik gegarandeerd aanwezig op je bareback darkroom-party.
quote:
godverquote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Crossbreed tussen samson en meneer spaghetti.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is getrouwd met MBHHH en is nu taxichauffeur in India.
Allah heeft het gewoon gezien hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
godver net kwam de glazenwasser zijn centjes ophalen volgens mij
ik stond beneden in de keuken en rende gelijk de woonkamer in achter een muur
daarna keek ik naar de voordeur en rende ik snel naar boven ik hoop dat ie me niet gezien heeft
deed net alsof ik niet thuis was
had geen gepast geld
Beetje hetzelfde als:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als:Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dacht ik al wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Op z'n trip door Canada wel ja.
Wiedeneuk is het?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Op z'n trip door Canada wel ja.
Oh kut, verkeerde laptop gepakt om te antwoorden haha sorry. Maar ja, hij dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
US / Userfoto's #308 - u nu!
Oh, die hipsteruitslover.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
US / Userfoto's #308 - u nu!
Wow, spijt me hoor, jezus, SORRY DAT IK ADEM.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh kut, verkeerde laptop gepakt om te antwoorden haha sorry. Maar ja, hij dus.
Hahahahaha voel jij je even in je anus genomen, hahahaha.quote:
Wat?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, spijt me hoor, jezus, SORRY DAT IK ADEM.
Dacht dat dat subtiele haat jegens mij was omdat ik antwoordde op een vraag die niet aan mij werd gesteld.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?Verpest m'n garpje even niet, wil je.
Waarom zo onzeker bb?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat dat subtiele haat jegens mij was omdat ik antwoordde op een vraag die niet aan mij werd gesteld.
Echt he.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahahaha voel jij je even in je anus genomen, hahahaha.
Ik snapte 'm.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?Verpest m'n garpje even niet, wil je.
DM.quote:
Kan hier uren naar kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |