Post dan een pic van een chick, gvd, homo.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag van de week een chick, die was zo blank dat ze bijna doorzichtig was.
[ afbeelding ]
Lichter dan dit gewoon, echt eng.
Waar is DWC eigenlijk?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Vas juggling men like whoa. Zowel dWc als Mur compleet om haar vinger gewonden.
Nee, ze had kastanjebruin haar. En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloosquote:
inb4 'jaloers'quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Vas juggling men like whoa. Zowel dWc als Mur compleet om haar vinger gewonden.
Gestopt na de constante treiteringen van Nootjes.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ze had kastanjebruin haar. En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloos
Durft niet meer te komen nadat Panzie hem gefotografeerd heeft terwijl hij aan het werk was.quote:
Als ik niet beter wist zou ik deze post geloven.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durft niet meer te komen nadat Panzie hem gefotografeerd heeft terwijl hij aan het werk was.
Wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Durft niet meer te komen nadat Panzie hem gefotografeerd heeft terwijl hij aan het werk was.
Is getrouwd met MBHHH en is nu taxichauffeur in India.quote:
En koeliesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, ze had kastanjebruin haar. En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloos
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is getrouwd met MBHHH en is nu taxichauffeur in India.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
HEY IK HEB GISTEREN PATAT GEMAAKT ALLEEN NIET ALLES OP GEMAAKT KAN IK HET NU OOK INVRIEZEN? EN KAN DE MAYO ER ALVAST BIJ?????
HAHAHAHHAquote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft carrière gemaakt bij de AH en is nu assistent-manager.quote:
Ik snap niet waarom deze zo grappig is.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niksquote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom deze zo grappig is.
Ik ook niet. Zag vandaag nog in mbhhh fobo dat ze geen relatie heeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij had toch zo'n chill dweilmachine?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die zit in de Bijlmerbajes omdat ie stal uit het magazijn van AH.
was de mayo al aan het schimmelen?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
HEY IK HEB GISTEREN PATAT GEMAAKT ALLEEN NIET ALLES OP GEMAAKT KAN IK HET NU OOK INVRIEZEN? EN KAN DE MAYO ER ALVAST BIJ?????
hou je bek.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Hij had toch zo'n chill dweilmachine?hij heeft zijn gladde, blinkende toekomst weggegooid.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En Albino's herken je meteen, net zoals je mongolen herkent. #nofi #tactloos
kkquote:Op donderdag 12 september 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft carrière gemaakt bij de AH en is nu assistent-manager.
Check die kwijlvlek op d'r shirt.quote:
neequote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Check die kwijlvlek op d'r shirt.
Volgens mij is dat gewoon vadsige tieten-zweet.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kangoeroe.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik soms ook.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon vadsige tieten-zweet.
Haha gvd.quote:
He mattie noem je mij nou koelie?? ga man met je paarse honda civic met 14" spinning rims en landbouwplastic ramenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
He mattie noem je mij nou koelie?? ga man met je paarse honda civic met 14" spinning rims en landbouwplastic ramen
quote:
Haha.quote:
Tietzweet.quote:
hahahaquote:
hoeken die hoestmevrouwquote:Op donderdag 12 september 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
Bah vrouw tegenover me zit 5 minuten te hoesten
okquote:Op donderdag 12 september 2013 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
Bah vrouw tegenover me zit 5 minuten te hoesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |