Nee, ik bedoelde wie de bal kaatst.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schot voor open doel bedoel je.
Zal jouw open doel eens.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bemoei je er nie tegequote:Op donderdag 12 september 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, noem je me nou een hoer? :squote:
Nee, ik betaal je niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, noem je me nou een hoer? :s
Oh, dus ik ben het geld niet waard?quote:
eurkie?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben het geld niet waard?
Haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet geneukt? #justreturningthefavorquote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we dat niet gedaan zouden hebben?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet geneukt? #justreturningthefavor
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gayquote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw waarde is niet in geld uit te drukken.
Jij zit dusdanig hoog in mijn achtig dat jij zoiets nooit subtiel zou laten blijken op het internet. #smoothquote:Op donderdag 12 september 2013 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we dat niet gedaan zouden hebben?
Deze man hè.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat je niet gespierd genoeg bent voor Krio, wat denk je nou. Je moet een halve vent zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 12:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat we dat niet gedaan zouden hebben?
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij zit dusdanig hoog in mijn achtig dat jij zoiets nooit subtiel zou laten blijken op het internet. #smooth
I love you guys.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je niet gespierd genoeg bent voor Krio, wat denk je nou. Je moet een halve vent zijn
Ben ik al bijna.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat je niet gespierd genoeg bent voor Krio, wat denk je nou. Je moet een halve vent zijn
Jaloers.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En tintje Casper the Ghost hebben.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En tintje Casper the Ghost hebben.
quote:
Jaloers.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb altijd al het gevoel gehad minderwaardig te zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is niet daarom hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb altijd al het gevoel gehad minderwaardig te zijn.
Projecteer jouw issues eens niet op mij.quote:
Wow jezelf.quote:
Nee.quote:
Ontzettend.quote:
Mensen die witquote:Op donderdag 12 september 2013 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Projecteer jouw issues eens niet op mij.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Projecteer jouw issues eens niet op mij.
Haha wow, so so desperate for ex-pussy.quote:
De kracht van de voorbinddildo.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Vas juggling men like whoa. Zowel dWc als Mur compleet om haar vinger gewonden.
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wow, so so desperate for ex-pussy.
I'm out.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De kracht van de voorbinddildo.
Gewoon een Albino dus?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag van de week een chick, die was zo blank dat ze bijna doorzichtig was.
[ afbeelding ]
Lichter dan dit gewoon, echt eng.
En nog eens 3 dodenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:00 schreef krioro het volgende:
Vas juggling men like whoa. Zowel dWc als Mur compleet om haar vinger gewonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |