hard gewordenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigen. Die AH mango's zijn wel altijd hard en zuur.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klinkt lekkah. Maar deze was van C1000 en niet hard en zuur, maar zacht en prutterigOok niet chill
Nomnomnomnomnom.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigen. Die AH mango's zijn wel altijd hard en zuur.
quote:
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 12:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toen m'n ma terug kwam laatst had ze er een paar meegenomen, had ze een beetje gekneed en uitgeknepen in een glas. Verse fucking mangojuice![]()
.
Heb geen blenderquote:Op donderdag 12 september 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nomnomnomnomnom.
Oh en veer, ik had dus van die prutterige mango een shake gemaakt, gewoon dat hele ding tot het bot leegschrapen en yoghurt en blenderenveel lekkerder dan zo eten want lukt toch voor geen meter
Wow. :Squote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met die Zweedse kutjes he
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaat.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staafmixer? Dat heb iedereen toch.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaat.
Ook nietquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schot voor open doel bedoel je.quote:
heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |