Met jullie bedoelde ik alleen Zosk en Vas maar hoor. Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelenquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga stront van een reet afvegen joh
Speel niet zo met mijn gevoelens. :squote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik alleen Zosk en Vas maar hoor. Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Met jullie bedoelde ik alleen Zosk en Vas maar hoor. Niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen
quote:
Droog je traantjes maar weer moppie :$quote:Op donderdag 12 september 2013 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speel niet zo met mijn gevoelens. :s
tranen van geluk op dit momentquote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droog je traantjes maar weer moppie :$
Zo een had ik ook, dat zijn de jammer-mango's.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een mango gekocht. Is het normaal dat je dat vel van dat ding trekt en het in stukjes snijdt, maar het één prutterige zooi wordt ipv lekkere stevige stukjes?
geen ideequote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een mango gekocht. Is het normaal dat je dat vel van dat ding trekt en het in stukjes snijdt, maar het één prutterige zooi wordt ipv lekkere stevige stukjes?
Te laat, heb nu al gehuildquote:Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 12 september 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo een had ik ook, dat zijn de jammer-mango's.
Wat nou als we 'ja' zeggen?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droog je traantjes maar weer moppie :$
Dan heb je er een post bij.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat nou als we 'ja' zeggen?
Nou, dan weet ik dat ik geen mango meer hoef te kopenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die gekke veer ook eh, wie gaat haar nou eens leren hoe Google werkt?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd toch op, ik ga toch niet googelen 'mango in stukjes normaal prutterig?'quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gekke veer ook eh, wie gaat haar nou eens leren hoe Google werkt?
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:38 schreef VeerEli het volgende:
doe het niet!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gekke veer ook eh, wie gaat haar nou eens leren hoe Google werkt?
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo een had ik ook, dat zijn de jammer-mango's.
jan. 2012 - Normaal zit ik rond de 36,8 of 36,9 en vandaag op de 37,3 dus wel iets ...... Hier nog steeds ongi al is het wel stukken minder gelukkig, denk dat .... (zij zit al op een mango en ik pas op een gedroogde pruim cq alien). ... Maar 1 1/2 dag echt ongi geweest. verder alleen met afvegen na plassen wat prutterig.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd toch op, ik ga toch niet googelen 'mango in stukjes normaal prutterig?'
En ik vind het veel leuker en makkelijker om het hier te vragen
Klinkt lekkah. Maar deze was van C1000 en niet hard en zuur, maar zacht en prutterigquote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigen. Die AH mango's zijn wel altijd hard en zuur.
Precies, krijg je die shit. Daarom google ik vaak gewoon niet, soms lukt het gewoon écht niet om te vinden wat je nodig bentquote:Op donderdag 12 september 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jan. 2012 - Normaal zit ik rond de 36,8 of 36,9 en vandaag op de 37,3 dus wel iets ...... Hier nog steeds ongi al is het wel stukken minder gelukkig, denk dat .... (zij zit al op een mango en ik pas op een gedroogde pruim cq alien). ... Maar 1 1/2 dag echt ongi geweest. verder alleen met afvegen na plassen wat prutterig.
hard gewordenquote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Suriname heb ik altijd van die zachte mango's, fucking zoet. Die kan je kneden zodat dat spul binnenin een sapje wordt, klein gaatje erin maken en daaruit kan je dat sap zuigen. Die AH mango's zijn wel altijd hard en zuur.
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klinkt lekkah. Maar deze was van C1000 en niet hard en zuur, maar zacht en prutterigOok niet chill
Nomnomnomnomnom.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 12:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toen m'n ma terug kwam laatst had ze er een paar meegenomen, had ze een beetje gekneed en uitgeknepen in een glas. Verse fucking mangojuice![]()
.
Heb geen blenderquote:Op donderdag 12 september 2013 12:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nomnomnomnomnom.
Oh en veer, ik had dus van die prutterige mango een shake gemaakt, gewoon dat hele ding tot het bot leegschrapen en yoghurt en blenderenveel lekkerder dan zo eten want lukt toch voor geen meter
Wow. :Squote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met die Zweedse kutjes he
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaat.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staafmixer? Dat heb iedereen toch.
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe fout dit klinkt als je niet weet waar het over gaat.
Ook nietquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schot voor open doel bedoel je.quote:
heeftquote:Op donderdag 12 september 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |