Jij bent wel een beetje als IE, hè.quote:
Panzer pls.quote:masterkitter
12 september 2013 11:47
Ja ook dit is weer een zeer puike actie. Eerst lekker inglijden in de singleP om daarna klaar te komen in de multiP. Zeer hippe zet van Rockstar. Het spel zal ondertussen heerlijk aan het rusten zijn in diverse containers waarna het naar alle kopers gaat, en ook dat mag. We zullen in GTA een zeer aanraak baar gebied kunnen strelen zodat er menig uurtje gevuld gaat worden ten aanzien van het waanzin dat GTA meebrengt. Een musthave om te hebben ook al must ie nog uitkomen. Als ik de trailert moet geloven zit alles erin en dat kan, en mag. Het uitgestrekte landschap met maisvelden en suikerbiet gewassen zullen de wildernis vol beestjes compleet maken. Het idee dat de attributen vanuit de singleP ook in de MultiP zitten is kortgezegd Kick en Hip in deze tijden. Zelf hoop ik dat er verschillende poppetjes te kiezen zijn in de multip. Wauw, het is ongelofelijk dat we na dik 5 jaar weer een spel kunnen kopen dat alle andere games ver achter zich laat qua beleving en aardbeien. Tot nu toe kunnen we alleen maar een papa Pelle uitoefenen op de gelekte map, en dat is goed. Het zeer strenge regime Van Los Santos i.c.m de map van Red Dead Robijn en de grote van de pakjesboot van onze lieve Sint moet dit spel het helemaal gaan maken, en ook dat mag.
Nee.quote:
Geeft niets, volgende keer beter.quote:
Bedankt voor dit opmonterende bericht. Ik voel me al een stuk beter, en zit vol goede moed om jullie volgende keer niet zo erg teleur te stellen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, volgende keer beter.
Je hebt het over Murdera hè?quote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, volgende keer beter.
Kklullig dit.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow. Vind ik niet tof van je Zosk. Ik weet niet of ik je nu nog wel zo'n toffe peer vindt.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe mijn best enzo, en dan dit. Wow weetje..
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
that just makes no sense at all
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:32 schreef VeerEli het volgende:
JEEJ vandaag als het goed is m'n ASOS pakketje binnen. En hopelijk ook m'n bestelling van NELLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
JEEJ vandaag als het goed is m'n ASOS pakketje binnen. En hopelijk ook m'n bestelling van NELLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Normaal doen.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt een naar kutwijfje weet je dat?
Oké, en:quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Ok vanaf dit moment haat ik jullie definitief
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga stront van een reet afvegen joh
Even huilen hoor, brb.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
Haters zijn ook fans!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:35 schreef VeerEli het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |