Ik zag m aankomen en moest toch lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gek nog niet, nee.
HOMO waar was je gisterenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al vragen waarom ze die post hier quote incl. quote-alert, maar nvm weer.
je zit er echt heel erg mee he?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HOMO waar was je gisteren
Wil hem aanraken met mn lullemeneerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zit er echt heel erg mee he?
brbquote:Op donderdag 12 september 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wil hem aanraken met mn lullemeneer
Kreeg op het laatste moment een booty call, anders was ik gegarandeerd aanwezig op je bareback darkroom-party.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
HOMO waar was je gisteren
stond in de ah te wachten met mn lubequote:Op donderdag 12 september 2013 17:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kreeg op het laatste moment een booty call, anders was ik gegarandeerd aanwezig op je bareback darkroom-party.
quote:
godverquote:Op donderdag 12 september 2013 18:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Crossbreed tussen samson en meneer spaghetti.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is getrouwd met MBHHH en is nu taxichauffeur in India.
Allah heeft het gewoon gezien hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
godver net kwam de glazenwasser zijn centjes ophalen volgens mij
ik stond beneden in de keuken en rende gelijk de woonkamer in achter een muur
daarna keek ik naar de voordeur en rende ik snel naar boven ik hoop dat ie me niet gezien heeft
deed net alsof ik niet thuis was
had geen gepast geld
Beetje hetzelfde als:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als:Jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dacht ik al wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Op z'n trip door Canada wel ja.
Wiedeneuk is het?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Op z'n trip door Canada wel ja.
Oh kut, verkeerde laptop gepakt om te antwoorden haha sorry. Maar ja, hij dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
US / Userfoto's #308 - u nu!
Oh, die hipsteruitslover.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
US / Userfoto's #308 - u nu!
Wow, spijt me hoor, jezus, SORRY DAT IK ADEM.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh kut, verkeerde laptop gepakt om te antwoorden haha sorry. Maar ja, hij dus.
Hahahahaha voel jij je even in je anus genomen, hahahaha.quote:
Wat?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, spijt me hoor, jezus, SORRY DAT IK ADEM.
Dacht dat dat subtiele haat jegens mij was omdat ik antwoordde op een vraag die niet aan mij werd gesteld.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?Verpest m'n garpje even niet, wil je.
Waarom zo onzeker bb?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat dat subtiele haat jegens mij was omdat ik antwoordde op een vraag die niet aan mij werd gesteld.
Echt he.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahahaha voel jij je even in je anus genomen, hahahaha.
Ik snapte 'm.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?Verpest m'n garpje even niet, wil je.
DM.quote:
Kan hier uren naar kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |