de game ookquote:
Gvd, bij alles wat ik vind staat er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.quote:
Wacht je moet die instagram kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, bij alles wat ik vind staat er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.
shiiiii dat kan ik RL ook, waar is de gameplay.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
http://instagram.com/p/eJ8aByG_DC/
wat een lag / frameloss zeg, zeker xbox360quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
http://instagram.com/p/eJ8aByG_DC/
Nee is instagram, je kan filmpjes in verschillende stukjes opnemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat een lag / frameloss zeg, zeker xbox360
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doenquote:
Warm water.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doen
Uit een pakje. Kom haten.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doen
zal jou ff uit een pakje doenquote:
quote:
Gewoon snel tevreden.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
zal jou ff uit een pakje doen
[..]
Nee.quote:
Moet jij weten.quote:
liever niet neequote:
Zo ben ik.quote:
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.quote:
zo scherp dit. Ik snap gelijk waarom ze je wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.
Sowieso.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.
omdat ze makkelijk is, me dunktquote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo scherp dit. Ik snap gelijk waarom ze je wil.
Daten?quote:
quote:
Zo zo. Wat is er aan de hand, jochie?quote:
Nee, ben noodles aan het eten nu, kan niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daten?moet je wel de helft betalen, want als ik alles betaal ga je denken dat ik rijk ben en val je op mijn lading geld.
volgende weekquote:Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wanneer komt die shit voor ps4
Dat 'lekken' doen ze zelf
quote:
Uit welk gat?quote:
wat is deze¿quote:
Is offtopic, ga daar niet verder offtopic.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al vragen waarom ze die post hier quote incl. quote-alert, maar nvm weer.
Ach, ik had ook een opmerking kunnen maken over haar benen, waar zelfs een alpha nijlpaard jaloers op zou zijn, dat weinig mannen hier daar aan kunnen tippen.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wou al vragen waarom ze die post hier quote incl. quote-alert, maar nvm weer.
Braafste meisje uit Frank's klas weerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is offtopic, ga daar niet verder offtopic.
zou je dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Braafste meisje uit Frank's klas weer. Doe niet stiff, flex een beetje.
Dat zou mij ook goed staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ze eruit ziet als:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |