Ik snap echt helemaal niks van jouw topic, maar is goedquote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
wtf, waarom eerst inspannen om daarna te rusten als ik ook gelijk kan gaan meuren. Happy endings zijn in oost europa super goedkoop.
mensen die zichzelf haten en lelijk vinden omdat dat vaak heel terecht is bij henquote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.
Eerder deed je niet mee aan dat soort trieste zooi.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geworden? ik ben nooit veranderd.
Zo ken je de echte narcist weerquote:Op donderdag 12 september 2013 16:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
mensen die zichzelf haten en lelijk vinden omdat dat vaak heel terecht is bij hen
mooie mensen
Wat voor trieste zooi heb je het over?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Eerder deed je niet mee aan dat soort trieste zooi.
homo, met je vrouwenaccountquote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo ken je de echte narcist weer
Zoentje op je balletjes![]()
Mwoah, Drinky bijvoorbeeld heeft de helft van de tijd ZICHZELF op 'vrouw' staan.quote:
Wat denk jequote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor trieste zooi heb je het over?
Ben jij mijn stalker ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, Drinky bijvoorbeeld heeft de helft van de tijd ZICHZELF op 'vrouw' staan.
Jij moet wel een man zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, je hebt de ochtend ook nog. Gewoon zorgen dat ze tegen je aanligt en je haar wakker prikt.
Nee, het is Chaiquote:
Ik gok op jou een kloon noemen? ik loop gewoon mee met de restquote:
Ze is iig wèl een stuk breder dan de meesten 'mannen' hierquote:
Ok dan, jammer. maar veel plezier ermee.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok op jou een kloon noemen? ik loop gewoon mee met de rest
Volgens mij is dat best wel alpha ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Daar heb je echt helemaal niks aan he. Ik vind slapen met iemand anders er naast meestal wel kut, dus als het iemand is waar je verder geen reet mee hebt, is het alleen maar kutter. Die moet je neuken, anders verlaagt het je sociale status ook alleen maar ipv verhoogt.
lol xDquote:Op donderdag 12 september 2013 16:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel alpha ja.Gewoon eerst je neukertje neuken en daarna weggaan en op de bank slapen ofzo. Maakt ze helemaal wild (denk ik).
#loveyourlifequote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
hey jongens nu kom ik er achter dat die chick daarna nog mijn huisgenoot wilde doen en zij gecockblocked werd door weer een andere chick(die bij mijn huisgenoot was) en nu wil ze opeens weer met mij afspreken om het vanavond weer te proberen maar zo heb ik er echt geen zin meer in.
Hoezo?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
hey jongens nu kom ik er achter dat die chick daarna nog mijn huisgenoot wilde doen en zij gecockblocked werd door weer een andere chick(die bij mijn huisgenoot was) en nu wil ze opeens weer met mij afspreken om het vanavond weer te proberen maar zo heb ik er echt geen zin meer in.
Jij weet niet dimi... Die chicks verneuken je eigen risico.quote:
zware ademhaling? Manwijf ofzoquote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef JenHermes het volgende:
Ik kan nooit slapen als er een vrouw naast me ligt. Ten eerste is het veels te warm in bed, ten tweede houd haar zware ademhaling mij wakker en ten derde bier
Zeker ook last van hooikoorts en fybromilagie?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:40 schreef JenHermes het volgende:
Ik kan nooit slapen als er een vrouw naast me ligt. Ten eerste is het veels te warm in bed, ten tweede houd haar zware ademhaling mij wakker en ten derde bier
Je kan toch connie gebruiken...quote:Op donderdag 12 september 2013 16:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij weet niet dimi... Die chicks verneuken je eigen risico.
Iedereen kan een zware ademhaling krijgen in zijn of haar slaap hoorquote:
en jij bent?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Zo ken je de echte narcist weer
Zoentje op je balletjes![]()
hehe een typisch klb internet kneusje dusquote:Op donderdag 12 september 2013 16:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De huiskloon van KLB, hij heeft puntenjager en kola als account..
Ja, maar dan eentje van 38.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hehe een typisch klb internet kneusje dus
okayquote:Op donderdag 12 september 2013 16:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, maar dan eentje van 38.
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je kan toch connie gebruiken...
[ afbeelding ]
Dit is er eentje volgePOMPt met dimi zaad...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |