Doe je elke avond in bed toch al?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zou 'mezelf' anders graag een keer tegenkomen
Dit nogsteeds denken, pj en ik hebben een keer op dezelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde (!) gepost.quote:
Doe nog eens zo'n synchronisatiepost dan. Kan ik ook als ik tegelijk op m'n telefoon of ipad ingelogd ben.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit nogsteeds denken, pj en ik hebben een keer op dezelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde (!) gepost.
Sowieso smack10 geloven op basis van kuleeuwige loserheid
Zou niet weten hoe, t was per toeval.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doe nog eens zo'n synchronisatiepost dan. Kan ik ook als ik tegelijk op m'n telefoon of ipad ingelogd ben.
Hey, wat is dit voor soft gedoe!? Dat kan een stuk harderquote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef Kola het volgende:
[..]
Dit nogsteeds denken, pj en ik hebben een keer op dezelfde dag, hetzelfde uur, dezelfde minuut en seconde (!) gepost.
Sowieso smack10 geloven op basis van kuleeuwige loserheid
niet echt, ben er ook wel klaar mee. ciaoquote:Op donderdag 12 september 2013 15:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hey, wat is dit voor soft gedoe!? Dat kan een stuk harder
Mjah, ik ook wel. Stelletje topkneuzen dat het ook zijnquote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Kola het volgende:
[..]
niet echt, ben er ook wel klaar mee. ciao
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Kola het volgende:
[..]
niet echt, ben er ook wel klaar mee. ciao
Is dit het topic voor mensen met een persoonlijkheidsstoornisquote:Op donderdag 12 september 2013 15:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, ik ook wel. Stelletje topkneuzen dat het ook zijn
ja welkomquote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Is dit het topic voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis?
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Is dit het topic voor mensen met een persoonlijkheidsstoornis?
gezelligquote:Op donderdag 12 september 2013 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi. Ik kom ook even op mijn andere account.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:48 schreef Rodawa het volgende:
Gvd ben mijn wachtwoord kwijt... even geduld Puntje.
Niets mis met drinky.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.
Wow, op de seconde nauwkeurig!quote:
Van alle kloons die je kan kiezen, kies je hemquote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Ah, daar ben ik al. Zal ik ook met jou/mij in discussie gaan, Hugh?
Njaaaah, ik ben niet zo verguld van mensen die liever naar zichzelf kijken dan naar hun gesprekspartner.quote:
Kom maar op.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef Rodawa het volgende:
Ah, daar ben ik al. Zal ik ook met jou/mij in discussie gaan, Hugh?
Ik een kloon? Wats met jou?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Van alle kloons die je kan kiezen, kies je hem
Hoi rodawaquote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik een kloon? Wats met jou?
Hoi Hughquote:
Ja, jij bent roda's "andere account".quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik een kloon? Wats met jou?
Dat moest eigenlijk geheim blijven.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja, jij bent roda's "andere account".
Maakt niet uit, over een kwartier is iedereen jullie weer vergeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat moest eigenlijk geheim blijven.
quote:
Net zoals bij onze accounts bedoel je!?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:55 schreef Kola het volgende:
[..]
Maakt niet uit, over een kwartier is iedereen jullie weer vergeten.
Echt véél milder ben je nou ook weer niet wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij bent ook een slappe loser geworden.
Geworden? ik ben nooit veranderd.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Subtielquote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Dan maar opgeven idd. Er komt zo weer een nieuwe chick op je pad met jouw looksquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
hey jongens nu kom ik er achter dat die chick daarna nog mijn huisgenoot wilde doen en zij gecockblocked werd door weer een andere chick(die bij mijn huisgenoot was) en nu wil ze opeens weer met mij afspreken om het vanavond weer te proberen maar zo heb ik er echt geen zin meer in.
Gewoon neuken en daarna wegsturen zodat je lekker kan slapen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
hey jongens nu kom ik er achter dat die chick daarna nog mijn huisgenoot wilde doen en zij gecockblocked werd door weer een andere chick(die bij mijn huisgenoot was) en nu wil ze opeens weer met mij afspreken om het vanavond weer te proberen maar zo heb ik er echt geen zin meer in.
Zoiets in je bed laten slapenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
Dude, zou je even on topic willen blijvenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:00 schreef Drinky het volgende:
wtf, waarom eerst inspannen om daarna te rusten als ik ook gelijk kan gaan meuren. Happy endings zijn in oost europa super goedkoop.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon neuken en daarna wegsturen zodat je lekker kan slapen.
Wat een haat.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Het begint met ras-narcist Drinkyboy en gaat verder met debieltjes als Smek10 en consorten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |