de game ookquote:
Gvd, bij alles wat ik vind staat er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.quote:
Wacht je moet die instagram kijkenquote:Op donderdag 12 september 2013 16:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, bij alles wat ik vind staat er: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.
shiiiii dat kan ik RL ook, waar is de gameplay.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
http://instagram.com/p/eJ8aByG_DC/
wat een lag / frameloss zeg, zeker xbox360quote:Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Nestalgie het volgende:
http://instagram.com/p/eJ8aByG_DC/
Nee is instagram, je kan filmpjes in verschillende stukjes opnemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:24 schreef wise het volgende:
[..]
wat een lag / frameloss zeg, zeker xbox360
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doenquote:
Warm water.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doen
Uit een pakje. Kom haten.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
zelf gemaakt¿ of uit zo'n goor plasticbeker waar je warm water bij moet doen
zal jou ff uit een pakje doenquote:
quote:
Gewoon snel tevreden.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
zal jou ff uit een pakje doen
[..]
Nee.quote:
Moet jij weten.quote:
liever niet neequote:
Zo ben ik.quote:
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.quote:
zo scherp dit. Ik snap gelijk waarom ze je wil.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.
Sowieso.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooi dit, ik quote je niet eens en type iets totaal niks zeggend, en dan toch reageren, sowieso dat jij mij wil.
omdat ze makkelijk is, me dunktquote:Op donderdag 12 september 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo scherp dit. Ik snap gelijk waarom ze je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |