Ah de poortwachter van de 3e ring des hel is gearriveerdquote:
quote:
quote:
ga dat ergens anders doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Poelewoeps het volgende:
Ik moet toch wat nutteloos te doen hebben als ik ziek ben
Ga dan kip bakken ipv plaatjes posten van kip.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Poelewoeps het volgende:
uhm, jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Poelewoeps het volgende:
Gewoon even normaal doen manquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah de poortwachter van de 3e ring des hel is gearriveerd
Doe ik toch.. Wat wou je er tegen doen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
kan ik nietquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen man
En jij ook, gianni
Mafklappers
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe ik toch.. Wat wou je er tegen doen dan?je loopt een uur en een kwartier achter op schemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make mequote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen man
En jij ook, gianni
Mafklappers
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geare! mosse se waal nog ff wachte, mot bis hoaf 5 wirke
Wat is dit voor syndromendialect?quote:
Frieschlimburgs is dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor syndromendialect?
Klinkt goedquote:Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik ontbijten met een 2x Big Mac/McChicken of Quarter Pounder voor ¤4,50 coupon.
[..]
Haha.
Heb ook een velletje KFC coupons in de bus gekregen, ze aimen hun reclame wel right into a nigga soulquote:
2mcchickenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ga denk ik ontbijten met een 2x Big Mac/McChicken of Quarter Pounder voor ¤4,50 coupon.
[..]
Haha.
libaneesquote:Op donderdag 12 september 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor syndromendialect?
haha, uit dante's infernoquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
klopt vrij aardigquote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
haha, uit dante's inferno![]()
![]()
is dat;
In de derde kring, waar het eeuwig regent, bevinden zich de vraatzuchtigen, die bewaakt en gemarteld worden door Cerberus> Cerberus /ˈsɜrbərəs/,[1] or Kerberos, (Greek form: Κέρβερος, [ˈkerberos])[2] in Greek and Roman mythology, is a multi-headed (usually three-headed) dog, or "hellhound" [1][3][4] which guards the gates of the Underworld, to prevent those who have crossed the river Styx from ever escaping
[ afbeelding ]
Oh ja dan zou ik ook die combi doenquote:Op donderdag 12 september 2013 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ook een velletje KFC coupons in de bus gekregen, ze aimen hun reclame wel right into a nigga soul.
Neem McChicken + Big Mac btw, mag combineren.
quote:ze aimen hun reclame wel right into a nigga soul
wtfquote:Op donderdag 12 september 2013 13:43 schreef wise het volgende:
[..]
haha, uit dante's inferno![]()
![]()
is dat;
In de derde kring, waar het eeuwig regent, bevinden zich de vraatzuchtigen, die bewaakt en gemarteld worden door Cerberus> Cerberus /ˈsɜrbərəs/,[1] or Kerberos, (Greek form: Κέρβερος, [ˈkerberos])[2] in Greek and Roman mythology, is a multi-headed (usually three-headed) dog, or "hellhound" [1][3][4] which guards the gates of the Underworld, to prevent those who have crossed the river Styx from ever escaping
[ afbeelding ]
Ja, je moet weten wat je zegt, gekke wiggerquote:
Sorry als ik te ver gingquote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet weten wat je zegt, gekke wigger
Meen je niks vanquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je moet weten wat je zegt, gekke wigger
Hou je nu van me?quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 september 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meen je niks van
Maar het geeft niet, ik voel me vereerd :$
Hahaha deze man.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar zou je wel doen met passie.
Dat zou wel kktjeziek zijn jaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopten dat weet ik
als ik je wou krenken had ik je wel pandabeertje genoemd ofso
Lief wel.. Ouwe vleierdquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, maar zou je wel doen met passie.
HEY CHLOROquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha deze man.! So so onwetend.
What happenedquote:Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha deze man.! So so onwetend.
Hahahahaquote:Op donderdag 12 september 2013 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Als dqod een film was zou ze species zijn.
Hoi Dqod.quote:
Buiten dat ik meer kans maak bij Dqod dan jij, verkracht Dqod je anaal met haar benen, scheurt ze je aan stukken en voert ze je aan haar kat Bonnie.quote:
Wauwquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoi Dqod.
[..]
Buiten dat ik meer kans maak bij Dqod dan jij, verkracht Dqod je anaal met haar benen, scheurt ze je aan stukken en voert ze je aan haar kat Bonnie.
Met passie wel, maar dat terzijde.
sowiesoquote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha
Leuke film was dat wel
Natasha Henstridge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |