Veel bloedneuzenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is alleen over de top, niet echt bloederig.
Gay jokes aren't funny, cum on guys...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I was about to make a gay joke, butt fuck it.
spelquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gay jokes aren't funny, cum on guys...
Enige juiste antwoord, love uquote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
komt uit 1 van de hoogstaande literaire boeken uit de italiaanse geschiedenis
the devine comedy van dante
Gadverdamme.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene stripjes met bijv. dat die oma door de kop word geknalt en gezicht bruin word geschilderd.. zijn daar meer van?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
Waar kan ik dit lezen? Heb je PDF voor me?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
om even literair en intelligent te doen: Ik heb alle 3 de boekenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef wise het volgende:
[..]
spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is geromantiseerd en volgt het "echte" verhaal niet tot nauwelijksquote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is ook een spel van gemaakt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om even literair en intelligent te doen: Ik heb alle 3 de boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lees het ieder jaar wel een keer.
Heb alleen de nl'se versie, wil de engelse ook nog een keer lezenI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:
Oh noes, i was about to make a chloroform joke
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord, love u.
Daar gaat het niet om. Er is ook een spel met de naam met de basis in het zelfde verhaal.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef wise het volgende:
[..]
is geromantiseerd en volgt het "echte" verhaal niet tot nauwelijks
de boeken die ik heb zijn oud italiaans en ook vrij oud engels. wat het een beetje lastig lezen maakt, maar wel leukquote:Op donderdag 12 september 2013 14:13 schreef wise het volgende:
[..]![]()
lees het ieder jaar wel een keer.
Heb alleen de nl'se versie, wil de engelse ook nog een keer lezen
Wow, wel nicequote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de boeken die ik heb zijn oud italiaans en ook vrij oud engels. wat het een beetje lastig lezen maakt, maar wel leuk
Gvd, snapte 'm pas nadat zij hem had gequotequote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef Che_ het volgende:
Oh noes, i was about to make a chloroform joke
Dat komt door haar aura en de wijsheid die ze uitstraalt.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, snapte 'm pas nadat zij hem had gequote.
Hard geworden.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat komt door haar aura en de wijsheid die ze uitstraalt.
#filefiller
Kloontje?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
PTA / Verkeerssituatie vraagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |