Ja dat mag, maar er zijn toch 2 banen waarom krijg je dan ruzie met ze? Of probeer je ze daarna te snijden ofzo?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:54 schreef CarolineC het volgende:
Mag de rode stippellijn op de linkerbaan voor linksaf? Dat is wat daar vaak gebeurt.
Ik wil linksaf en neem de linkerbaan, naast mij wil linksaf en wil ook op de linkerbaan, maar moet toch eigenlijk de rechterbaan nemen? Moet er vaak remmen om niet aangereden te worden door de rechterbaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:58 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar er zijn toch 2 banen waarom krijg je dan ruzie met ze? Of probeer je ze daarna te snijden ofzo?
Onzin, rechts moet gewoon rechts uitkomen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:02 schreef L3IPO het volgende:
Volgens mij hebben beiden bestuurders niet echt voorrang ofzo, meer wie het eerst komt, eerst maalt.
Aangezien jij telkens wordt afgesneden terwijl je de binnenbocht hebt, zou ik zeggen dat je misschien moet leren normaal op te trekken en door te rijden, zodat dit niet gebeurd?
En als je niet vooraan staat, netjes laten ritsen.
Dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef padlarf het volgende:
Onzin, rechts moet gewoon rechts uitkomen.
Als jij links staat dan zou je de rechterauto's voor moeten laten gaan bij het invoegen naar hunnie weghelft.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:59 schreef CarolineC het volgende:
[..]
Ik wil linksaf en neem de linkerbaan, naast mij wil linksaf en wil ook op de linkerbaan, maar moet toch eigenlijk de rechterbaan nemen? Moet er vaak remmen om niet aangereden te worden door de rechterbaan.
Doorrijden doe ik wel hoor, heb alleen een erg defensieve rijstijl ontwikkeld doordat ik in Belgie woon, waar je niemand kunt vertrouwen op de wegquote:Op donderdag 12 september 2013 14:02 schreef L3IPO het volgende:
Volgens mij hebben beiden bestuurders niet echt voorrang ofzo, meer wie het eerst komt, eerst maalt.
Aangezien jij telkens wordt afgesneden terwijl je de binnenbocht hebt, zou ik zeggen dat je misschien moet leren normaal op te trekken en door te rijden, zodat dit niet gebeurd?
En als je niet vooraan staat, netjes laten ritsen.
Say whut? Waar heb je deze nonsens vandaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef GroningseGast het volgende:
Als jij links staat dan zou je de rechterauto's voor moeten laten gaan bij het invoegen naar hunnie weghelft.
Huh is dat een regel? Zij hebben toch niet meer recht om op mijn weghelft te komen?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Als jij links staat dan zou je de rechterauto's voor moeten laten gaan bij het invoegen naar hunnie weghelft.
Ja dat lijkt mij ook als ik de foto bekijk. Maar als het over zou gaan in 1 baan dan zou ts voorrang moeten verlenen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Say whut? Waar heb je deze nonsens vandaan?
Ze kunnen toch gewoon naast elkaar de bocht door?
LOL
Nee, dat is geen regel. Dat is klinkklare onzin.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef CarolineC het volgende:
Huh is dat een regel? Zij hebben toch niet meer recht om op mijn weghelft te komen?
Doet het niet, dus totaal irrelevant.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef GroningseGast het volgende:
Ja dat lijkt mij ook als ik de foto bekijk. Maar als het over zou gaan in 1 baan dan zou ts voorrang moeten verlenen.
Maar ik snap sowieso niet waarom ze ts proberen te snijden.
Rij je in een alto?
gezien haar vraag en dat ze t antwoord daarop niet eens wist, denk ik dat zij degene is die mensen snijdt...quote:Op donderdag 12 september 2013 14:09 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook als ik de foto bekijk. Maar als het over zou gaan in 1 baan dan zou ts voorrang moeten verlenen.
Maar ik snap sowieso niet waarom ze ts proberen te snijden.
Rij je in een alto?
Wat een gekkie is ts zegquote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gezien haar vraag en dat ze t antwoord daarop niet eens wist, denk ik dat zij degene is die mensen snijdt...
Ik sla linksaf en wil op de rechterrijbaan uitkomen klinkt vrij logisch als je niet beseft dat degene die rechts naast je staat óók linksaf mag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |