ja geen idee, constant naar allerlei matige persevents voor anderhalve lezer, dan moet je het wel echt heul leuk vinden denk ik. ik zou het niet trekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hoor een ondertoon
(ik denk er hetzelfde over hoor)
omdat ik zulke acties nooit like, acties überhaupt, ligt niet aan jou persoonlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yups! Het is echt zo binnen bereik dat het gewoon MOET lukken!
Brengt me wel even tot de vraag waarom de meeste van 'jullie' (aka de nagelmeisjes) gewoon niet even die pagina liken die ik heb gemaakt. Delen hoeft niet eens als je dat niet wilt, maar een like is maar 1 klikje.
Ik probeer een zo breed mogelijk publiek te bereiken in de hoop een paar armbandjes te kunnen verkopen. Jullie weten waarom ik dit doe....het is niet uit puur winstbejag ofzo. Gewoon ff een sympathy like?![]()
Ik was ook al bezig.quote:
jij en ik vinden dat matig he, zij vindt het leuk denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja geen idee, constant naar allerlei matige persevents voor anderhalve lezer, dan moet je het wel echt heul leuk vinden denk ik. ik zou het niet trekken.
opschieten dan bejaarde!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Puckzzz het volgende:
ja godverdomme! Ik was ermee bezig ja....damn...
Jammer wel dat ej dat niet meer weet.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, het is al lang geleden dat ik het gezien heb. What has been seen...
IK WIL NIETquote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer wel dat ej dat niet meer weet.
Herkijk hem anders eens, misschien schiet het je dan weer te binnen
Omdat exposure toch exposure is.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom merken pers-events organiseren voor bloggers met relatief gezien vrij weinig lezers?![]()
Aan de andere kant, dat ik niks begrijp van de bloggerswereld is al regelmatig gebleken
Ditquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
hallo gratis uggswelke maat heb je? Dan wil ik ze wel <3
Ja gister, ik heb ook geen zin om naar dat soort dingen te gaan die echt niet boeiend zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zenner was van de week toch? Ik zat bij Keune en toen vertelde iemand dat ze haar gastblogster er heen had gestuurd.
godverdomme, ben ik het nou gewoon eens met jou!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik heel eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp waarom merken pers-events organiseren voor bloggers met relatief gezien vrij weinig lezers?![]()
Aan de andere kant, dat ik niks begrijp van de bloggerswereld is al regelmatig gebleken
Nuuuuuut! Dat vel van bjoetiesien is veel ouder en zij mag ook!quote:
Wil jij beautysien zijn dan? Want dan vind ik je niet meer leukquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuuuuuut! Dat vel van bjoetiesien is veel ouder en zij mag ook!
En puckzzz ik ben te lui om zelf naar je pagina op zoek te gaan. Als je hem voorstelt dan like ik hem wel
Het staat er bij in de mail, dus ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Maar Dwyn, ga je er nu vanuit dat je gratis Uggs krijgt? Want dat kan ik me haast niet voorstellen...
van die neppers van 5 euroquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het staat er bij in de mail, dus ja.
ja maar die gaat alleen voor de LUXE merkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuuuuuut! Dat vel van bjoetiesien is veel ouder en zij mag ook!
En puckzzz ik ben te lui om zelf naar je pagina op zoek te gaan. Als je hem voorstelt dan like ik hem wel
of 1 ugg, mag je de andere erbij kaufenquote:
Nee dat wil ik niet want ze is een zure tangquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil jij beautysien zijn dan? Want dan vind ik je niet meer leuk
eensquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dus als je het gewoon vraagt zo van yay wil iedereen het liken komt het veul leuker over
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet want ze is een zure tang
Ik wil gewooon over mn huistuinkeukenonzin blijven bloggen en toch uitgenodigd worden voor persevents. Ik heb verdorie 13 bloglovinvolgers hoor!
Ik volg jequote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil gewooon over mn huistuinkeukenonzin blijven bloggen en toch uitgenodigd worden voor persevents. Ik heb verdorie 13 bloglovinvolgers hoor!
Ik doe iets verkeerdquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn eerst persding kreeg ik ook schoenen van 110 euro.
Sorry, maar:quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn eerst persding kreeg ik ook schoenen van 110 euro.
Ik ben daar 1 vanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ijskoffie aan mijn keukentafelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik volg je![]()
Wat win ik nu?
Nee?
WAAR KAN IK VOLGENquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ijskoffie aan mijn keukentafel
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Das loon voor hard werken schaar.jewaids
mag ik dan de cavia hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ermagerd wat een goeien winactiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij comment ik ook bijna bij elke postquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent mijn trouwste volgeling
een echte taartofiel
Als je hem niet buiten in de regen laat zitten, dan krijgtie longontstekingquote:
Trustequote:
mijn konijnen zijn anders buiten door de regen aan het crossen nuquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je hem niet buiten in de regen laat zitten, dan krijgtie longontsteking
Ik hoop niet dat je schrikt, maar cavia's zijn andere beesten dan konijnen!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn konijnen zijn anders buiten door de regen aan het crossen nu
En die leven nog
Voel je dat als een steek? Zo formuleer ik het toch niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, waarom meteen zon steek? Ik wist niet eens dat je een fb pagina had hiervoor en nu doe je het net overkomen alsof iedereen je bewust negeert?
quote:Your order has been placed succesfully.
Jouw bestelling is ontvangen
Bedankt voor jouw bestelling!
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn konijnen zijn anders buiten door de regen aan het crossen nu
En die leven nog
WHUTTTTTTTT!!!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je schrikt, maar cavia's zijn andere beesten dan konijnen!
Haha ja ik kan er bijna op wachtenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij comment ik ook bijna bij elke postMaar je post niet zo vaak dus dan is het leuk
Ja het is dus niet zo als je oren op een cavia plakt dat het dan ineens een konijn wordtquote:
zo kwam het op mij ook over, als steek.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voel je dat als een steek? Zo formuleer ik het toch niet?
Ik doe heel erg mijn best gewoon om er een beetje bekendheid aan te geven, niet aan een wereldwijd publiek maar gewoon door wat te liken en delen.
Het is gewoon belangrijk voor me. Ik schud niet ff ruim 1000 euro uit mijn mouw, ik moet inderdaad dit soort dingen in werking gaan stellen om dat te realiseren. En dat is helemaal niet erg want ik vind het leuk om die armbanden te maken, heb ik jarenlang gedaan en nu eigenlijk weer opgepikt. Alleen nu wel met een doel.
Het spijt me als je je aangevallen voelt door mijn vorige post.
Sorry Puckz, zo formuleerde je het wel degelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best gewoon om er een beetje bekendheid aan te geven, niet aan een wereldwijd publiek maar gewoon door wat te liken en delen.
Het is gewoon belangrijk voor me. Ik schud niet ff ruim 1000 euro uit mijn mouw, ik moet inderdaad dit soort dingen in werking gaan stellen om dat te realiseren. En dat is helemaal niet erg want ik vind het leuk om die armbanden te maken, heb ik jarenlang gedaan en nu eigenlijk weer opgepikt. Alleen nu wel met een doel.
ik heb ze een konijnenpak aangetrokkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het is dus niet zo als je oren op een cavia plakt dat het dan ineens een konijn wordt
Ik denk dat skjoe eerder bedoelde dat niemand weet je dat een fbpagina hebt, dan kunnen we hem ook niet liken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:54 schreef megamandy het volgende:
Nagel losInclusief een stukje nagelriem
auw
Dan moet ik omreizen en uitstappen en nog langer reizen, how about noquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
neem jij die mee naar vreetmeet Spaids?
komende maandag?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
Oja we moeten nog taart in Rotterdam eten
maar bossche bollenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik omreizen en uitstappen en nog langer reizen, how about no
weet je HOE ver!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HEBT EEN AUTO EN EEN TOMTOM, STFU
prepare for dead bodies!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij zijn ze er bijna aan toe om de King to killen.
als je een online-adres hebt, stuur mij dan ook evenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een tarte au citron maken, maar dan moet ik nog ff zo'n taartvorm fixen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb om half 3 een werkcollegeKuttijd, anders was ik gekomen
Spijbelenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb om half 3 een werkcollegeKuttijd, anders was ik gekomen
Avond? Kan dat?quote:
Die heb ik, maar ik wil geen 8 euro verzendkosten betalen voor een vorm van 9.95. In Eindhoven hebben ze als het goed is vanaf het eind van de maand bij een kookwinkeltje als ze verhuisd zijn dus dan daar ff kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
als je een online-adres hebt, stuur mij dan ook even
Haperend is leukerderderquote:
Feestboek laat altijd maar een heel selectieve update zien. Volgens mij laat hij de mensen zien waar je de meeste interacties mee hebt, en de rest alleen bij grote happenings.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Nou, het staat anders gewoon allemaal op mijn eigen FB.
Maargoed, zal wel aan mij liggen dan.
Het was zeker niet als steek bedoeld. Sorry daarvoor.
boob wobble?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En ERMAHGERD.
Ik kom er net achter dat er naast foto's ook filmpjes gemaakt gaan worden van m'n loopdingetje. Ik wil mezelf heul niet zien bewegen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En ERMAHGERD.
Ik kom er net achter dat er naast foto's ook filmpjes gemaakt gaan worden van m'n loopdingetje. Ik wil mezelf heul niet zien bewegen.
Zou mee moeten vallen, goeien sportbh enzulks.quote:
geen ideequote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Avond? Kan dat?![]()
Even kijken hoever ik dan ben met huiswerk, heb in principe vrij op de vrijdagMhehe
Of de executie van zijn bastaard kleinzoon in een andere serie.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je GOT verder kijken
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik, maar ik wil geen 8 euro verzendkosten betalen voor een vorm van 9.95. In Eindhoven hebben ze als het goed is vanaf het eind van de maand bij een kookwinkeltje als ze verhuisd zijn dus dan daar ff kijken
Zovelen series.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
met een bot aardappelschilmesjequote:
Thyonquote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik was net weer bezig met m'n Pokémon.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dezon nog maken
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met die ene voor brumquote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was net weer bezig met m'n Pokémon.
Vliegen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Misschien krijg je wel een zweeffoto
Zie je wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:05 schreef Dwyn het volgende:
It is said that it took multiple blows of the axe to sever his head (though some sources say it took eight blows, the official Tower of London fact sheet says it took five blows,[21] while Charles Spencer, in his book Blenheim, claims it was seven).[22]
of zo eenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Misschien krijg je wel een zweeffoto
Waarschijnlijker.quote:
ik weet niet welke erger is, de dwerg of de fatsoquote:
hehehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb een "dat is privé"-verwijzing gemaakt op Joop z'n feestboek, maar volgens mij kent 'ie die helemaal niet.
Godverquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
Of die bejaarde die een boner lijkt te hebben
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
Of die bejaarde die een boner lijkt te hebben
Je telefoon past bij je.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
telefoon maakt van "verzopen kat" "vers open kat"
Lijken wassenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
telefoon maakt van "verzopen kat" "vers open kat"
Daar heb ik tijdens mijn introductieweek mijn ouders mee naar toe genomenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
Koekela is niet op vrijdagavond open
Bazar wel trouwens
ik wil dit voor mijn verjaardag/veterstrikdiploma/herfst/overleven van het weekend/aids OKTHNKXBYE!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar heb ik tijdens mijn introductieweek mijn ouders mee naar toe genomen
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil dit voor mijn verjaardag/veterstrikdiploma/herfst/overleven van het weekend/aids OKTHNKXBYE!
[ afbeelding ]
Groetjons aan Gerda!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
even mijn konijnen/cavia's in hun hok dauwen
ik mocht 'r aaienquote:
Ik kijk Teen Momquote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
Ik wilde nog American Horror Story kijken maar Fok was te leuk
Morgen dan maar kijken
Nu slapen
Aww je gedoogt je alquote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik mocht 'r aaien
Ze zitten nu lekker hooi en brokjes te vretten
Hoever zijn julliequote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef Diconnected het volgende:
fucking rugaids van het schilderen aargh
Is wel biologisch vleesquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
Dat ik ook zo in mijn aidsregistratie moet invullen 'Gerda opgegeten'
JONGE ZIT JE ME NOU TE NEGEREN?quote:
op de helftquote:
Neinzquote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE ZIT JE ME NOU TE NEGEREN?
Beetje echo zitten roepen als ik net gepost hebquote:
Zullen we ruilen, dan ga ik krassen en mag jij mijn aidsregistratie invullenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beetje echo zitten roepen als ik net gepost heb![]()
Nu moet ik gelijk weer krassen jonge, weet je hoeveel gedoe?![]()
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit Walking Dead te kijken jonge.
Oeh, goeden, ik ben al getraind in aidsregistratiequote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Zullen we ruilen, dan ga ik krassen en mag jij mijn aidsregistratie invullen
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
op de helfthopelijk deze week zoveel mogelijk verfwerk klaar, volgende week 2 muurtjes behangen en dan in de loop van de week en volgend weekend laminaat leggon.
Ik niet in krassen, maar voor alles is een eerste keer!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, goeden, ik ben al getraind in aidsregistratie
Triest is het eigenlijk he?quote:
Als je nou niet steeds zat te janken op meets had je bij Skjoe de krasschuur kunnen gebruiken om te oefenen!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik niet in krassen, maar voor alles is een eerste keer!
Wil je de quote weghalen? Ik vond het toch te privé voor hierquote:Op woensdag 11 september 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Triest is het eigenlijk he?
Dochter van vriendin van m'n moeder is ook al een jaar of 5 bezig en ze blijft maar weigeren te eten. En geen enkele hulpverlening wil haar meer aannemen, want ze weten stomweg niet wat ze met haar moeten.
Voor het gezin ook heel zwaar, blijf het een wonder vinden dat die vriendin van m'n moeder nog staande is.
Maar janken en krassen is toch prima te combineren?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je nou niet steeds zat te janken op meets had je bij Skjoe de krasschuur kunnen gebruiken om te oefenen!
Met het nietpistool en de schuurmachine
Precies, gemiste kans!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar janken en krassen is toch prima te combineren?
Checkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wil je de quote weghalen? Ik vond het toch te privé voor hier
En het is echt in en in triest! En de mensen om zo`n persoon heen zijn eigenlijk machteloos want hoe harder je aan ze trekt hoe meer verzet ze leveren. En je wil niet werkeloos toekijken
yep, de muren waren nogal verkracht dus hebben veel moeten vullen en schuren enzoquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gnorkte hier echt te hard om.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehehehehequote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godsamme wat ben ik misselijk zeg
tehehequote:Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 12 september 2013 00:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godsamme wat ben ik misselijk zeg
jakkes, griepje gepakt?quote:Op donderdag 12 september 2013 07:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
en wat een horrornacht, ben echt paar keer midden in de nacht wakker geworden had t echt bloedheet en super misselijk
Ik denk het wel. Gister werd ik wakker met beginnende keelpijn en beetje verkouden, Ik was vanaf zaterdag trouwens al af en toe misselijk vooral als k net gegeten had, misschien heeft dat er ook nog mee te maken. Maar afgelopen nacht was best klote, ben blij dat het ochtend is, zo snel naar het ziekenhuis en als dat klaar is maar ff bijkomen op de bankquote:
Dat heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Feestboek laat altijd maar een heel selectieve update zien. Volgens mij laat hij de mensen zien waar je de meeste interacties mee hebt, en de rest alleen bij grote happenings.
Als je wil dat mensen je volgen moet je ze uitnodigen om je pagina te liken, dan gaat het het snelst
kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 12 september 2013 07:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Gister werd ik wakker met beginnende keelpijn en beetje verkouden, Ik was vanaf zaterdag trouwens al af en toe misselijk vooral als k net gegeten had, misschien heeft dat er ook nog mee te maken. Maar afgelopen nacht was best klote, ben blij dat het ochtend is, zo snel naar het ziekenhuis en als dat klaar is maar ff bijkomen op de bank
Ik heb heul niks gezienquote:Op donderdag 12 september 2013 08:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaanvolgens mij naar iedereen in mijn lijst maar ik kan niet controleren wie wel en wie niet. Kan het niet vinden iig.
Ik kijk er nog wel ff naar.
Goedemorgen allemaal!
En gelikedquote:Op donderdag 12 september 2013 08:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gezien
Welke pagina moet dat zijn dan![]()
Of los kaufen en goedkope dmc bestellen. Als je niet 500 kleurtjes nodig hebtquote:Op donderdag 12 september 2013 08:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb ook niks gezien qua uitnodiging
Skjoe, jonkie! Gefeliciteerd!
Trix borduren is niet zo moeilijk. Gewoon een pakket kaufen, gebruiksaanwijzing lezen en beginnen. In het borduurtopic staan ook velen tips
Je moet wel een monsterstuk borduren wil je een klosje garen opmaken geloof ikquote:Op donderdag 12 september 2013 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan ook nog inderdaad. Tis een beetje afhankelijk van wat je wil. Voordeel van een pakket is geen uitzoekwerk mbt hoeveel garen heb ik nodig enzo
Of Trix moet met die Pokémon beginnenquote:Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo..
Als je denkt dat het enigszinds kan, zou ik gaan. Gewoon om de gewoonte van naar college gaan erin te houden. Mocht het niet gaan, kun je altijd nog terug toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me velen matig maar ik heb Spaans. Hoofdpijn misselijk en velen naar de wcik wil niks missen maar Spaanse les is velen actief en interactief dus er matig tussen zitten is ook niet zo'n top idee :/
Nou het is 2x. 1.5 uurquote:Op donderdag 12 september 2013 08:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je denkt dat het enigszinds kan, zou ik gaan. Gewoon om de gewoonte van naar college gaan erin te houden. Mocht het niet gaan, kun je altijd nog terug toch?
Hoezo niet? Als je niet lekker bent, kun je toch gewoon gaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou het is 2x. 1.5 uuren ik kan niet zomaar tussendoor wegrennen dat is het probleem.
Ja garen. In de winkel 1.35 per streng maar via een adresje maar 40 cent. Ik denk dat diegene het uit Azië haalt maar dat spul is dikke primaquote:Op donderdag 12 september 2013 08:56 schreef Incantrix het volgende:
Dmc? Maar thnx, ik kijk ffik dacht al dat het niet al te ingewikkeld was, maar dacht het beter eerst ff te kunnen vragen voor ik voor een paar tientjes rotzooi koop. Zo rijk ben ik niet atm
Ah, ok! Is dat een webshop?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja garen. In de winkel 1.35 per streng maar via een adresje maar 40 cent. Ik denk dat diegene het uit Azië haalt maar dat spul is dikke prima
Neen een emailadres die je moet mailen met nrs en dan stuurt hij terug hoeveel geld t is, dan maak jij t over en stuurt hij t op.quote:
Oh, duidelijk, thnx! Ik ga even kijken of ik ook van die dingetjes kan vinden zonder het garen er al bij. Of nouja. Ik kijk even, thnx!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neen een emailadres die je moet mailen met nrs en dan stuurt hij terug hoeveel geld t is, dan maak jij t over en stuurt hij t op.
en tellen, tellen, tellen. Tenzij je een voorgedrukt canvas hebtquote:Op donderdag 12 september 2013 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Het lastigste aan borduren is bijhouden waar je gebleven bent.voor de ziek, zwak en misselijken.
Ja af en toe is fb gewoon vaag. ..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
SQ, gefeliciteerd!
Puckzzz, Facebook is gewoon raar. Sommige updates zie ik bijvoorbeeld op mijn computer wel en op mijn telefoon nietEn bekendheid geven aan je eigen pagina is ook lastig. Dat merk ik zelf nu ook... Heb ook uitnodigingen gestuurd naar al mijn vriendjes, nu heb ik 10 likes..... dus echt hard opschieten doet het niet echt.
mooiquote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver er zijn veel matige gifjes met 32![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ongeveer 5-6 maanden geleden was ik mijn sleutels kwijt. Ik vind ze net terug in mijn badjas
Linkje Heb hem sinds vanmorgen ook in mijn sig staan....misschien helpt dat watquote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja af en toe is fb gewoon vaag. ..
Wat is jouw pagina dan?
Ongeveer 5-6 maanden geleden was ik mijn sleutels kwijt. Ik vind ze net terug in mijn badjas
damnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerd! Wat voor iets?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een bijbaantje!Niet ideaal, maar werk is werk en ondertussen kan ik altijd verder kijken.
In de horeca op de Jaarbeurs.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor iets?
Klinkt goed toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de horeca op de Jaarbeurs.
Zeker wel! Alleen jammer dat ik geen nagellak op mag.quote:
Foodgawkerquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
Welke website heeft goeie recepten voor lekkere desserts?
Denk ik wel ja.quote:
maar daarna is het wel earn all the moneysquote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk ik wel ja.
Alleen beetje jammer dat ik blut ben maar er wel een nieuwe broek en misschien nieuwe schoenen voor moet kopen.
Jaaaa.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar daarna is het wel earn all the moneys
Welke maat heb je? Ik heb die macd schoenen nog, die zijn voor horeca.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk ik wel ja.
Alleen beetje jammer dat ik blut ben maar er wel een nieuwe broek en misschien nieuwe schoenen voor moet kopen.
39/40.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb die macd schoenen nog, die zijn voor horeca.
Oh dan hebben we dezelfde maat. Ik zal ff plaatje zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
39/40.
Wij moeten vooral nette zwarte schoenen hebben, en degene die ik heb zitten kralen aan, dat mag niet.
Effectief ook, dit zoeken naar werkschoenen. Nu wil ik deze:
[ afbeelding ]
Maar daar kan ik heel niet in werken en ik ben blut!
ik zou schoenen aandoen als dat spees spamt want je moet echt de hele dag staan, dus niet alleen geen blaren maar ook om je rug lettenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan deze. Het is bij mij vooral ook belangrijk dat het lekker zit, want krijg supersnel blaren.
Ah okequote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die mogen niet denk ik. Als ik de plaatjes zie met wat wel en niet mag.
I know, maar het moet netjes zijn. Dus eerder richting nette leren schoenen dan richting sneakers. Op zich lijken deze wel op een paar dat ik al heb, en daar kan ik zonder moeite einden op lopen enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou schoenen aandoen als dat spees spamt want je moet echt de hele dag staan, dus niet alleen geen blaren maar ook om je rug letten
Ja die zouden wel super zijn voor in de keuken oid, maar daar kom ik niet te staan. Ze zijn een beetje streng.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke
Naja dit zijn anti slip 'veilige' horeca schoenen dus dat is wel iets anders dan je laat zien idd.
Ik ga echt niet op hakken werken idd. Dat trek ik nooooooit.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Horeca werk op hakken doe je maar 1 dag, dan weet je waarom de rest het niet heeft
Tof dat je een baantje gevonden hebt
*Gnork*quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Horeca werk op hakken doe je maar 1 dag, dan weet je waarom de rest het niet heeft
Tof dat je een baantje gevonden hebt
Heb je een link? Je moet wel opletten namelijk dat je geen suede ofzo gaat halen. Alleen gladleer of een synthetische buitenkant zodat je het makkelijk kan schoonhouden.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan deze. Het is bij mij vooral ook belangrijk dat het lekker zit, want krijg supersnel blaren.
Oh dat is wel een goede idd. Fuu, dit gaat echt nog lastig worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je een link? Je moet wel opletten namelijk dat je geen suede ofzo gaat halen. Alleen gladleer of een synthetische buitenkant zodat je het makkelijk kan schoonhouden.
Ja en dus ook niet kopen als er nubuck bijstaat, is wel leer maar net zoals suede een open structuur dus lekker snel viesquote:Op donderdag 12 september 2013 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede idd. Fuu, dit gaat echt nog lastig worden.
Ja, op zich denk ik dat het in deze werksituaties wel mee zal vallen hoe vies het wordt, maar ga het risico niet nemen idd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dus ook niet kopen als er nubuck bijstaat, is wel leer maar net zoals suede een open structuur dus lekker snel vies
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En even blijheid, van 46 en xl naar 44 en l.
Wat goeoeoed!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees dit dus telkens als g-HOE-HOE-HOE-dquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lees dit dus telkens als g-HOE-HOE-HOE-d
Een keer een glas drinken laten flikkeren is heul snel gebeurd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, op zich denk ik dat het in deze werksituaties wel mee zal vallen hoe vies het wordt, maar ga het risico niet nemen idd.
Meh, ik wilde eigenlijk niet meer dan 30 euro uitgeven aan schoenen, maar weet niet of dat gaat lukken.
Of klanten die eten laten vallen en er dan vervolgens in staan/schoppen/uitglijden en zooi everywherequote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer een glas drinken laten flikkeren is heul snel gebeurd.
Daarom.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer een glas drinken laten flikkeren is heul snel gebeurd.
Ik ben niet alleen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lees dit dus telkens als g-HOE-HOE-HOE-d
Yeahquote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Jup. I've seen it all.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of klanten die eten laten vallen en er dan vervolgens in staan/schoppen/uitglijden en zooi everywhere
4 cm is toch niet zo hoog?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.zalando.nl/ann(...)t-an611c0al-802.html
Ik denk dat deze alweer een iets te hoge hak hebben namelijk.
Ik vind het ook niet hoog. Maar weet niet hoe het bevalt als ik er een hele dag op moet staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
4 cm is toch niet zo hoog?Ik kan een hele dag werken op mijn pistol boots met 8cm en ik heb maat 36.
Moeten dichte schoenen zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou dit model ook niet een optie zijn?
http://www.vanharen.nl/NL(...)-schoenen-ballerinas
Als het een beetje goede stof is zit dat ook lekker
Per dag? Waarschijnlijk diensten van 6 uur ongeveer. Soms korter, soms langer.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor hoeveel uur is het bami?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |