Je moet wel een monsterstuk borduren wil je een klosje garen opmaken geloof ikquote:Op donderdag 12 september 2013 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kan ook nog inderdaad. Tis een beetje afhankelijk van wat je wil. Voordeel van een pakket is geen uitzoekwerk mbt hoeveel garen heb ik nodig enzo
Of Trix moet met die Pokémon beginnenquote:Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo..
Als je denkt dat het enigszinds kan, zou ik gaan. Gewoon om de gewoonte van naar college gaan erin te houden. Mocht het niet gaan, kun je altijd nog terug toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me velen matig maar ik heb Spaans. Hoofdpijn misselijk en velen naar de wcik wil niks missen maar Spaanse les is velen actief en interactief dus er matig tussen zitten is ook niet zo'n top idee :/
Nou het is 2x. 1.5 uurquote:Op donderdag 12 september 2013 08:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je denkt dat het enigszinds kan, zou ik gaan. Gewoon om de gewoonte van naar college gaan erin te houden. Mocht het niet gaan, kun je altijd nog terug toch?
Hoezo niet? Als je niet lekker bent, kun je toch gewoon gaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou het is 2x. 1.5 uuren ik kan niet zomaar tussendoor wegrennen dat is het probleem.
Ja garen. In de winkel 1.35 per streng maar via een adresje maar 40 cent. Ik denk dat diegene het uit Azië haalt maar dat spul is dikke primaquote:Op donderdag 12 september 2013 08:56 schreef Incantrix het volgende:
Dmc? Maar thnx, ik kijk ffik dacht al dat het niet al te ingewikkeld was, maar dacht het beter eerst ff te kunnen vragen voor ik voor een paar tientjes rotzooi koop. Zo rijk ben ik niet atm
Ah, ok! Is dat een webshop?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja garen. In de winkel 1.35 per streng maar via een adresje maar 40 cent. Ik denk dat diegene het uit Azië haalt maar dat spul is dikke prima
Neen een emailadres die je moet mailen met nrs en dan stuurt hij terug hoeveel geld t is, dan maak jij t over en stuurt hij t op.quote:
Oh, duidelijk, thnx! Ik ga even kijken of ik ook van die dingetjes kan vinden zonder het garen er al bij. Of nouja. Ik kijk even, thnx!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neen een emailadres die je moet mailen met nrs en dan stuurt hij terug hoeveel geld t is, dan maak jij t over en stuurt hij t op.
en tellen, tellen, tellen. Tenzij je een voorgedrukt canvas hebtquote:Op donderdag 12 september 2013 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Het lastigste aan borduren is bijhouden waar je gebleven bent.voor de ziek, zwak en misselijken.
Ja af en toe is fb gewoon vaag. ..quote:Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
SQ, gefeliciteerd!
Puckzzz, Facebook is gewoon raar. Sommige updates zie ik bijvoorbeeld op mijn computer wel en op mijn telefoon nietEn bekendheid geven aan je eigen pagina is ook lastig. Dat merk ik zelf nu ook... Heb ook uitnodigingen gestuurd naar al mijn vriendjes, nu heb ik 10 likes..... dus echt hard opschieten doet het niet echt.
mooiquote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver er zijn veel matige gifjes met 32![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ongeveer 5-6 maanden geleden was ik mijn sleutels kwijt. Ik vind ze net terug in mijn badjas
Linkje Heb hem sinds vanmorgen ook in mijn sig staan....misschien helpt dat watquote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja af en toe is fb gewoon vaag. ..
Wat is jouw pagina dan?
Ongeveer 5-6 maanden geleden was ik mijn sleutels kwijt. Ik vind ze net terug in mijn badjas
damnquote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerd! Wat voor iets?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb een bijbaantje!Niet ideaal, maar werk is werk en ondertussen kan ik altijd verder kijken.
In de horeca op de Jaarbeurs.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor iets?
Klinkt goed toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de horeca op de Jaarbeurs.
Zeker wel! Alleen jammer dat ik geen nagellak op mag.quote:
Foodgawkerquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
Welke website heeft goeie recepten voor lekkere desserts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |