In de horeca op de Jaarbeurs.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat voor iets?
Klinkt goed toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 13:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de horeca op de Jaarbeurs.
Zeker wel! Alleen jammer dat ik geen nagellak op mag.quote:
Foodgawkerquote:Op donderdag 12 september 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
Welke website heeft goeie recepten voor lekkere desserts?
Denk ik wel ja.quote:
maar daarna is het wel earn all the moneysquote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk ik wel ja.
Alleen beetje jammer dat ik blut ben maar er wel een nieuwe broek en misschien nieuwe schoenen voor moet kopen.
Jaaaa.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar daarna is het wel earn all the moneys
Welke maat heb je? Ik heb die macd schoenen nog, die zijn voor horeca.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk ik wel ja.
Alleen beetje jammer dat ik blut ben maar er wel een nieuwe broek en misschien nieuwe schoenen voor moet kopen.
39/40.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb die macd schoenen nog, die zijn voor horeca.
Oh dan hebben we dezelfde maat. Ik zal ff plaatje zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
39/40.
Wij moeten vooral nette zwarte schoenen hebben, en degene die ik heb zitten kralen aan, dat mag niet.
Effectief ook, dit zoeken naar werkschoenen. Nu wil ik deze:
[ afbeelding ]
Maar daar kan ik heel niet in werken en ik ben blut!
ik zou schoenen aandoen als dat spees spamt want je moet echt de hele dag staan, dus niet alleen geen blaren maar ook om je rug lettenquote:Op donderdag 12 september 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan deze. Het is bij mij vooral ook belangrijk dat het lekker zit, want krijg supersnel blaren.
Ah okequote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die mogen niet denk ik. Als ik de plaatjes zie met wat wel en niet mag.
I know, maar het moet netjes zijn. Dus eerder richting nette leren schoenen dan richting sneakers. Op zich lijken deze wel op een paar dat ik al heb, en daar kan ik zonder moeite einden op lopen enzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou schoenen aandoen als dat spees spamt want je moet echt de hele dag staan, dus niet alleen geen blaren maar ook om je rug letten
Ja die zouden wel super zijn voor in de keuken oid, maar daar kom ik niet te staan. Ze zijn een beetje streng.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke
Naja dit zijn anti slip 'veilige' horeca schoenen dus dat is wel iets anders dan je laat zien idd.
Ik ga echt niet op hakken werken idd. Dat trek ik nooooooit.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Horeca werk op hakken doe je maar 1 dag, dan weet je waarom de rest het niet heeft
Tof dat je een baantje gevonden hebt
*Gnork*quote:Op donderdag 12 september 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Horeca werk op hakken doe je maar 1 dag, dan weet je waarom de rest het niet heeft
Tof dat je een baantje gevonden hebt
Heb je een link? Je moet wel opletten namelijk dat je geen suede ofzo gaat halen. Alleen gladleer of een synthetische buitenkant zodat je het makkelijk kan schoonhouden.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te denken aan deze. Het is bij mij vooral ook belangrijk dat het lekker zit, want krijg supersnel blaren.
Oh dat is wel een goede idd. Fuu, dit gaat echt nog lastig worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je een link? Je moet wel opletten namelijk dat je geen suede ofzo gaat halen. Alleen gladleer of een synthetische buitenkant zodat je het makkelijk kan schoonhouden.
Ja en dus ook niet kopen als er nubuck bijstaat, is wel leer maar net zoals suede een open structuur dus lekker snel viesquote:Op donderdag 12 september 2013 14:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goede idd. Fuu, dit gaat echt nog lastig worden.
Ja, op zich denk ik dat het in deze werksituaties wel mee zal vallen hoe vies het wordt, maar ga het risico niet nemen idd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dus ook niet kopen als er nubuck bijstaat, is wel leer maar net zoals suede een open structuur dus lekker snel vies
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En even blijheid, van 46 en xl naar 44 en l.
Wat goeoeoed!quote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees dit dus telkens als g-HOE-HOE-HOE-dquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lees dit dus telkens als g-HOE-HOE-HOE-d
Een keer een glas drinken laten flikkeren is heul snel gebeurd.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, op zich denk ik dat het in deze werksituaties wel mee zal vallen hoe vies het wordt, maar ga het risico niet nemen idd.
Meh, ik wilde eigenlijk niet meer dan 30 euro uitgeven aan schoenen, maar weet niet of dat gaat lukken.
Of klanten die eten laten vallen en er dan vervolgens in staan/schoppen/uitglijden en zooi everywherequote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer een glas drinken laten flikkeren is heul snel gebeurd.
Daarom.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een keer een glas drinken laten flikkeren is heul snel gebeurd.
Ik ben niet alleen.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik lees dit dus telkens als g-HOE-HOE-HOE-d
Yeahquote:Op donderdag 12 september 2013 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Jup. I've seen it all.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Of klanten die eten laten vallen en er dan vervolgens in staan/schoppen/uitglijden en zooi everywhere
4 cm is toch niet zo hoog?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.zalando.nl/ann(...)t-an611c0al-802.html
Ik denk dat deze alweer een iets te hoge hak hebben namelijk.
Ik vind het ook niet hoog. Maar weet niet hoe het bevalt als ik er een hele dag op moet staan.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
4 cm is toch niet zo hoog?Ik kan een hele dag werken op mijn pistol boots met 8cm en ik heb maat 36.
Moeten dichte schoenen zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou dit model ook niet een optie zijn?
http://www.vanharen.nl/NL(...)-schoenen-ballerinas
Als het een beetje goede stof is zit dat ook lekker
Per dag? Waarschijnlijk diensten van 6 uur ongeveer. Soms korter, soms langer.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor hoeveel uur is het bami?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |