JONGE ZIT JE ME NOU TE NEGEREN?quote:
op de helftquote:
Neinzquote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JONGE ZIT JE ME NOU TE NEGEREN?
Beetje echo zitten roepen als ik net gepost hebquote:
Zullen we ruilen, dan ga ik krassen en mag jij mijn aidsregistratie invullenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beetje echo zitten roepen als ik net gepost heb![]()
Nu moet ik gelijk weer krassen jonge, weet je hoeveel gedoe?![]()
Nicequote:Op woensdag 11 september 2013 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit Walking Dead te kijken jonge.
Oeh, goeden, ik ben al getraind in aidsregistratiequote:Op woensdag 11 september 2013 23:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Zullen we ruilen, dan ga ik krassen en mag jij mijn aidsregistratie invullen
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
op de helfthopelijk deze week zoveel mogelijk verfwerk klaar, volgende week 2 muurtjes behangen en dan in de loop van de week en volgend weekend laminaat leggon.
Ik niet in krassen, maar voor alles is een eerste keer!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh, goeden, ik ben al getraind in aidsregistratie
Triest is het eigenlijk he?quote:
Als je nou niet steeds zat te janken op meets had je bij Skjoe de krasschuur kunnen gebruiken om te oefenen!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik niet in krassen, maar voor alles is een eerste keer!
Wil je de quote weghalen? Ik vond het toch te privé voor hierquote:Op woensdag 11 september 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Triest is het eigenlijk he?
Dochter van vriendin van m'n moeder is ook al een jaar of 5 bezig en ze blijft maar weigeren te eten. En geen enkele hulpverlening wil haar meer aannemen, want ze weten stomweg niet wat ze met haar moeten.
Voor het gezin ook heel zwaar, blijf het een wonder vinden dat die vriendin van m'n moeder nog staande is.
Maar janken en krassen is toch prima te combineren?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je nou niet steeds zat te janken op meets had je bij Skjoe de krasschuur kunnen gebruiken om te oefenen!
Met het nietpistool en de schuurmachine
Precies, gemiste kans!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar janken en krassen is toch prima te combineren?
Checkquote:Op woensdag 11 september 2013 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wil je de quote weghalen? Ik vond het toch te privé voor hier
En het is echt in en in triest! En de mensen om zo`n persoon heen zijn eigenlijk machteloos want hoe harder je aan ze trekt hoe meer verzet ze leveren. En je wil niet werkeloos toekijken
yep, de muren waren nogal verkracht dus hebben veel moeten vullen en schuren enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |