* Molo gaat kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg wel mail dat ze bij zaadlando nieuwe docs collectie binnen hadden.
godverquote:
Het beste kun je naar het Waterlooplein gaan. Daar staat een kraam met Docs en 30 euro goedkoper ofzo dan in normale winkels.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
Mandy, zijn er bij de schoenentoko van jou nog leuke aanbiedingen op bijv. docs of andere stevige stampers de komende tijd?
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb nu pas door dat het echt Mandy is
Ja ikz ie wat je bedoeldquote:
Ja maar velen drama! De verSBS6sing van de samenlevingquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
wat er gebeurd is is erg, maar van mij hoeft t ook niet elk jaar zo uitgebreid herhaalt te worden, dat doen ze maar in amerika maar de NL tv slaat helemaal nergens op, genoeg andere shit in de wereld die ze ook niet elk jaar gaan herdenken
Ah thanks, ik gaat er even kieken als ik toch in A'dam enquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het beste kun je naar het Waterlooplein gaan. Daar staat een kraam met Docs en 30 euro goedkoper ofzo dan in normale winkels.
https://www.facebook.com/jesshoes.boots
Hij heeft ook jouw modelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah thanks, ik gaat er even kieken als ik toch in A'dam en
* Molo 6 paar back ups kooptquote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft ook jouw model![]()
[ afbeelding ]
VEUR TETTEN!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mooie All Stars gezien maar ga geen geld uitgeven aan zulkse dingen
Ik moet spaaaaaaaaren!!!
toch niet voor een blochers bijeenkomst he?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga volgende week nog twee keer naar Amsterdam
Ja, allebei de kerenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
toch niet voor een blochers bijeenkomst he?
Ik kreeg van eentje al een mail toegestuurd of ik een paar schoenen wilde kiezen en mijn maat door wilde geven dus ik denk het haast wel.quote:
135 bloglovin' volgers. Valt best mee.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel volgers heb jij nu, Dwyn?
leuke schoenen? Welk merk?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kreeg van eentje al een mail toegestuurd of ik een paar schoenen wilde kiezen en mijn maat door wilde geven dus ik denk het haast wel.
Ik appte een vriendin en die werd meteen helemaal gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik appte een vriendin en die werd meteen helemaal gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
daarom kijk ik geen PRAISE THE UNAAITHETSTEEDS OF AMERRIKA films meerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kennen jullie die 9/11-film met Nicholas Cage die vanavond op tv is? Wat een aidsfilm is dat.
Dat is 1 grote propaganda voor Amerika en god. Heb hem een keer met een vriendin gekeken en wij zaten echt te hopen dat ze allemaal heel erg dood gingen allemaal![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik appte een vriendin en die werd meteen helemaal gek.godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
het is wel perfect anticonceptiemateriaalquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Dwyn het volgende:
Maar ik heb nog nooit wat van dat merk gehad, dus misschien zijn het wel hemelse schoenen en heb ik voor niks al die jaren lopen haten.
Zenner was van de week toch? Ik zat bij Keune en toen vertelde iemand dat ze haar gastblogster er heen had gestuurd.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN van zenner en zooi maar ik kijk niet eens naar die persberichten
Geen idee, ik zag alleen het onderwerpregeldingquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zenner was van de week toch? Ik zat bij Keune en toen vertelde iemand dat ze haar gastblogster er heen had gestuurd.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
hallo gratis uggswelke maat heb je? Dan wil ik ze wel <3
en vind je het wel leuk genoeg om er dan zo veel tijd in te steken?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
135 bloglovin' volgers. Valt best mee.
Spoiler voor wie hem nog wil zien:quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
daarom kijk ik geen PRAISE THE UNAAITHETSTEEDS OF AMERRIKA films meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ik hoor een ondertoonquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vind je het wel leuk genoeg om er dan zo veel tijd in te steken?
Ja hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vind je het wel leuk genoeg om er dan zo veel tijd in te steken?
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spoiler voor wie hem nog wil zien:ermahgerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Spoiler voor wie hem nog wil zien:met vlag in den hand, dan wel wapperend op de achtergrond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik krijg nooit iets; (quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Godver ik moet ook regelmatiger gaan bloggen hoor! Ik wil ook uggs
jij bent te aut!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Godver ik moet ook regelmatiger gaan bloggen hoor! Ik wil ook uggs
Ongetwijfeld, het is al lang geleden dat ik het gezien heb. What has been seen...quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
met vlag in den hand, dan wel wapperend op de achtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |