ga masturberen, dat helptquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waarom ik het doe.
ze blijven indrukwekkend tho...quote:
Ik heb nu een film op staan die ik nog niet heb gezien, maar daar ligt ook al een bult met lijken in beeld.quote:
ja das waarquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze blijven indrukwekkend tho...
Ik denk hetquote:
godsamme... goeie keuze welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nu een film op staan die ik nog niet heb gezien, maar daar ligt ook al een bult met lijken in beeld.
het si de schuld van de rabobank!!!!quote:
ik gok dat je juist je stoel te laag hebt, en daardoor je schouders teveel omhoog in de lucht doet en vast zetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk hetHeb nu van stoel gewisseld en de stoel op het laagst gezet. Kijken of het dan niet zo brand(t).
Snap het trouwens echt niet, alweer zijn alle kamers die ik kan zien al donkerom 10u 's avonds.
Die mensen die uit de ramen uit de bovenste verdieping hangen en dan vallen/springen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze blijven indrukwekkend tho...
dat niet, maar ik geloof het onderhand wel hoor. Er gebeurt zoveel shit op de hele wereld waar niemand het ooit over heeft, maar omdat het de nationale piemel trots van Amerika betreft worden we daar nog steeds collectief mee doodgegooid.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
het si de schuld van de rabobank!!!!
Dat merk ik zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok dat je juist je stoel te laag hebt, en daardoor je schouders teveel omhoog in de lucht doet en vast zet
Maar goed, ik kom wel langs hoor, no problem.
Ist beetje in de buurt van centrum?
yep, helemaal mee eens hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat niet, maar ik geloof het onderhand wel hoor. Er gebeurt zoveel shit op de hele wereld waar niemand het ooit over heeft, maar omdat het de nationale piemel trots van Amerika betreft worden we daar nog steeds collectief mee doodgegooid.
Ja, het is vreselijk wat er gebeurd is. Ja, dat mogen we niet vergeten. Maar komop zeg.
jij verwachtte een Disney romance?quote:
hmmm, nou, tegen die tijd maar kijken of dat uit komt danquote:Op woensdag 11 september 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat merk ik zoDan kan ik hem hoger zetten haha. Ik woon direct naast station Diemen Zuid. Niet echt centrum maar op zich wel makkelijk te bereiken.
Elk jaar weer! En het was niet eens in ons land! Er zijn minstens 4 nederlandse kanalen met 9/11 specials vandaag wtfquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, helemaal mee eens hoor
maak de vergelijking met Syrië, Noord Korea of weet ik het wat en het gaat nergens over, al die kut herdenkingen
Nee, maar een berg lijken?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
jij verwachtte een Disney romance?
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
hmmm, nou, tegen die tijd maar kijken of dat uit komt dan
En anders maak je maar mooie foto's, kan ik ook wel wat mee
Werkplekonderzoeken doe ik tegenwoordig niet meer voor werk, maar vroeger wel, is niet het meest uitdagende (= makkelijk) maar wel hendig soms.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
hmmm, nou, tegen die tijd maar kijken of dat uit komt dan
En anders maak je maar mooie foto's, kan ik ook wel wat mee
Werkplekonderzoeken doe ik tegenwoordig niet meer voor werk, maar vroeger wel, is niet het meest uitdagende (= makkelijk) maar wel hendig soms.
seriously???quote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elk jaar weer! En het was niet eens in ons land! Er zijn minstens 4 nederlandse kanalen met 9/11 specials vandaag wtf
ja zou ik ook niet verwachten hahahahaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, maar een berg lijken?
It relates the relationship between Oliver Cromwell and Thomas Fairfax in the post-war period from 1648 until the former's death, in 1658. It deals with the corruption of Parliament leading to many arrests of Members of Parliament who have allegiances to the King, and in turn, leads to the creation of the Rump Parliament. Furthermore, King Charles I's conspiracies to remain as King are uncovered leading to his arrest, trial and execution at Whitehall in January 1649. Cromwell then becomes Lord Protector.
als ik oliver cromwell zie staan verwacht ik al niks anders neequote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, maar een berg lijken?
It relates the relationship between Oliver Cromwell and Thomas Fairfax in the post-war period from 1648 until the former's death, in 1658. It deals with the corruption of Parliament leading to many arrests of Members of Parliament who have allegiances to the King, and in turn, leads to the creation of the Rump Parliament. Furthermore, King Charles I's conspiracies to remain as King are uncovered leading to his arrest, trial and execution at Whitehall in January 1649. Cromwell then becomes Lord Protector.
volgens mij zit jij meer zo!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Ik zit erg voorover volgens mij
Steunkousen aantrekkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij zit jij meer zo!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
enige woord wat hier bij mij op komt is "TADAAAAAAAA"
[ afbeelding ]
je ZIET gewoon dat die man eigenlijk wil masturberenquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
dafuq, ik zat op FB voor de gein Klau's profiel op te zoeken, klikte weer weg.
Krijg net een pling: " Klau W heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd"
WTF dat wilde ik niet, deed ik dat?![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
dafuq, ik zat op FB voor de gein Klau's profiel op te zoeken, klikte weer weg.
Krijg net een pling: " Klau W heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd"
WTF dat wilde ik niet, deed ik dat?![]()
En ik raak nog steeds in de war van die kut Amerikaanse tijd aanduiding. 9-11...ik denk dan 9 Novemberquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elk jaar weer! En het was niet eens in ons land! Er zijn minstens 4 nederlandse kanalen met 9/11 specials vandaag wtf
ik snap die logica ook echt niet van die dataquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik raak nog steeds in de war van die kut Amerikaanse tijd aanduiding. 9-11...ik denk dan 9 November
Dat had ik met de aankondiging van de nieuwe Thor film, die komt 8 november ofzo maar voor hun dus 11-8 dus ik dacht al helemaal yeaaaayquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik raak nog steeds in de war van die kut Amerikaanse tijd aanduiding. 9-11...ik denk dan 9 November
Je lijkt wel gebocheld zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Ik zit erg voorover volgens mij
Ik kreeg wel mail dat ze bij zaadlando nieuwe docs collectie binnen hadden.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
Mandy, zijn er bij de schoenentoko van jou nog leuke aanbiedingen op bijv. docs of andere stevige stampers de komende tijd?
Nee de sale is net voorbijquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
Mandy, zijn er bij de schoenentoko van jou nog leuke aanbiedingen op bijv. docs of andere stevige stampers de komende tijd?
ik heb nu pas door dat het echt Mandy isquote:
LOLLLLLquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb nu pas door dat het echt Mandy is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |