WOULD HIT!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
daar zaten vast ook al NSB'ers in wording tussenquote:
bwhehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Dwyn het volgende:
En hij heeft daar de toepasselijke achternaam....
Tietjens.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Ok, toch nog even één dienstmededeling: GODVER MIJN KOPTELEFOON ROCKT ZO HARD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meet bij jouwquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
Begin trouwens wel last van mijn schouders te krijgenmaar wete niet of ik nou juist te laag of te hoog bij de tafel zit
Heb hier ook een bureaustoel staan die ik kan verstellen.
Kom maar langsquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
meet bij jouw
Dan check ik meteen even de hoogtes en zulks
ga masturberen, dat helptquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook niet waarom ik het doe.
ze blijven indrukwekkend tho...quote:
Ik heb nu een film op staan die ik nog niet heb gezien, maar daar ligt ook al een bult met lijken in beeld.quote:
ja das waarquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze blijven indrukwekkend tho...
Ik denk hetquote:
godsamme... goeie keuze welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nu een film op staan die ik nog niet heb gezien, maar daar ligt ook al een bult met lijken in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |