Er draaien nu nieuwe Startreks en daarin speelt Sherlock Khanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maar hoezo de nieuwe Khan dan? Wat is de gelijkenis?
* Molo nooit Star Trek keek
Whuuuutttttquote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yesh
Of in dit geval
[ afbeelding ]
KHAAAAAANNNNN
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niets van die nieuwe gezien.
De nieuwe Star Treks hebben zó veel hipsquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Whuuuuttttt
Dawussiknie!!!
Ik vind hem serieus iets geils hebben, maar waarom weet ik niet
HULDE JONGUH!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe Star Treks hebben zó veel hipsSylar speelt Spock en
Simon Pegg
speelt Scotty
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe Star Treks hebben zó veel hipsSylar speelt Spock en
Simon Pegg
speelt Scotty
![]()
Duidelijk wel!!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
HULDE JONGUH!
Dat moet ik ook gaan kijken
even op mijn telefoon kijken want op mijn computer crasht mijn youtube steedsquote:
Ze doet me denken aan dinges uit de nieuwe Battlestar Galactica (mens die met Apollo trouwt), maar ik weet niet waaromquote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Ik vind alleen die negerin zo dom wat een relatie heeft met Spockmaar ik kan niet goed uitleggen waarom
negerin, duh!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Ik vind alleen die negerin zo dom wat een relatie heeft met Spockmaar ik kan niet goed uitleggen waarom
Niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
In dat filmpje issie niet heet Dwyn
In Sherlock wel
hehehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is juist de flaw, er zit helemaal geen antilliaanse drilkont op
met zijn woobly eyesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik wijk af van de norm , ik vind Khan een creep, maar heb stiekem een crush op Sylar
spock sylarquote:
ik ga even de vaatwasser inruimen en daarna genieten van uw werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD MIJN EPISTEL IS REEDS VOLTOOID
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
spock sylar
khan is een ouwe viesnek
Omgekeerde wereldquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
even op mijn telefoon kijken want op mijn computer crasht mijn youtube steeds
ja flash is verneukt en anders moet ik alles opnieuw opstartenquote:
WOULD HIT!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
daar zaten vast ook al NSB'ers in wording tussenquote:
bwhehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef Dwyn het volgende:
En hij heeft daar de toepasselijke achternaam....
Tietjens.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
Ok, toch nog even één dienstmededeling: GODVER MIJN KOPTELEFOON ROCKT ZO HARD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meet bij jouwquote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef megamandy het volgende:
Begin trouwens wel last van mijn schouders te krijgenmaar wete niet of ik nou juist te laag of te hoog bij de tafel zit
Heb hier ook een bureaustoel staan die ik kan verstellen.
Kom maar langsquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Molo het volgende:
[..]
meet bij jouw
Dan check ik meteen even de hoogtes en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |