Er draaien nu nieuwe Startreks en daarin speelt Sherlock Khanquote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Maar hoezo de nieuwe Khan dan? Wat is de gelijkenis?
* Molo nooit Star Trek keek
Whuuuutttttquote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yesh
Of in dit geval
[ afbeelding ]
KHAAAAAANNNNN
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niets van die nieuwe gezien.
De nieuwe Star Treks hebben zó veel hipsquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Whuuuuttttt
Dawussiknie!!!
Ik vind hem serieus iets geils hebben, maar waarom weet ik niet
HULDE JONGUH!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe Star Treks hebben zó veel hipsSylar speelt Spock en
Simon Pegg
speelt Scotty
![]()
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De nieuwe Star Treks hebben zó veel hipsSylar speelt Spock en
Simon Pegg
speelt Scotty
![]()
Duidelijk wel!!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
HULDE JONGUH!
Dat moet ik ook gaan kijken
even op mijn telefoon kijken want op mijn computer crasht mijn youtube steedsquote:
Ze doet me denken aan dinges uit de nieuwe Battlestar Galactica (mens die met Apollo trouwt), maar ik weet niet waaromquote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Ik vind alleen die negerin zo dom wat een relatie heeft met Spockmaar ik kan niet goed uitleggen waarom
negerin, duh!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Ik vind alleen die negerin zo dom wat een relatie heeft met Spockmaar ik kan niet goed uitleggen waarom
Niet?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef Molo het volgende:
In dat filmpje issie niet heet Dwyn
In Sherlock wel
hehehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is juist de flaw, er zit helemaal geen antilliaanse drilkont op
met zijn woobly eyesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Ik wijk af van de norm , ik vind Khan een creep, maar heb stiekem een crush op Sylar
spock sylarquote:
ik ga even de vaatwasser inruimen en daarna genieten van uw werkquote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD MIJN EPISTEL IS REEDS VOLTOOID
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
spock sylar
khan is een ouwe viesnek
Omgekeerde wereldquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
even op mijn telefoon kijken want op mijn computer crasht mijn youtube steeds
ja flash is verneukt en anders moet ik alles opnieuw opstartenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |