ik snap die logica ook echt niet van die dataquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik raak nog steeds in de war van die kut Amerikaanse tijd aanduiding. 9-11...ik denk dan 9 November
Dat had ik met de aankondiging van de nieuwe Thor film, die komt 8 november ofzo maar voor hun dus 11-8 dus ik dacht al helemaal yeaaaayquote:Op woensdag 11 september 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En ik raak nog steeds in de war van die kut Amerikaanse tijd aanduiding. 9-11...ik denk dan 9 November
Je lijkt wel gebocheld zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Ik zit erg voorover volgens mij
Ik kreeg wel mail dat ze bij zaadlando nieuwe docs collectie binnen hadden.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
Mandy, zijn er bij de schoenentoko van jou nog leuke aanbiedingen op bijv. docs of andere stevige stampers de komende tijd?
Nee de sale is net voorbijquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
Mandy, zijn er bij de schoenentoko van jou nog leuke aanbiedingen op bijv. docs of andere stevige stampers de komende tijd?
ik heb nu pas door dat het echt Mandy isquote:
LOLLLLLquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb nu pas door dat het echt Mandy is
* Molo gaat kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg wel mail dat ze bij zaadlando nieuwe docs collectie binnen hadden.
godverquote:
Het beste kun je naar het Waterlooplein gaan. Daar staat een kraam met Docs en 30 euro goedkoper ofzo dan in normale winkels.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Molo het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb nu pas door dat het echt Mandy is
Ja ikz ie wat je bedoeldquote:
Ja maar velen drama! De verSBS6sing van de samenlevingquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
wat er gebeurd is is erg, maar van mij hoeft t ook niet elk jaar zo uitgebreid herhaalt te worden, dat doen ze maar in amerika maar de NL tv slaat helemaal nergens op, genoeg andere shit in de wereld die ze ook niet elk jaar gaan herdenken
Ah thanks, ik gaat er even kieken als ik toch in A'dam enquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het beste kun je naar het Waterlooplein gaan. Daar staat een kraam met Docs en 30 euro goedkoper ofzo dan in normale winkels.
https://www.facebook.com/jesshoes.boots
Hij heeft ook jouw modelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah thanks, ik gaat er even kieken als ik toch in A'dam en
* Molo 6 paar back ups kooptquote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hij heeft ook jouw model![]()
[ afbeelding ]
VEUR TETTEN!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mooie All Stars gezien maar ga geen geld uitgeven aan zulkse dingen
Ik moet spaaaaaaaaren!!!
toch niet voor een blochers bijeenkomst he?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga volgende week nog twee keer naar Amsterdam
Ja, allebei de kerenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
toch niet voor een blochers bijeenkomst he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |