ik weet niet welke erger is, de dwerg of de fatsoquote:
hehehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb een "dat is privé"-verwijzing gemaakt op Joop z'n feestboek, maar volgens mij kent 'ie die helemaal niet.
Godverquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
Of die bejaarde die een boner lijkt te hebben
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
Of die bejaarde die een boner lijkt te hebben
Je telefoon past bij je.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
telefoon maakt van "verzopen kat" "vers open kat"
Lijken wassenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
telefoon maakt van "verzopen kat" "vers open kat"
Daar heb ik tijdens mijn introductieweek mijn ouders mee naar toe genomenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
Koekela is niet op vrijdagavond open
Bazar wel trouwens
ik wil dit voor mijn verjaardag/veterstrikdiploma/herfst/overleven van het weekend/aids OKTHNKXBYE!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar heb ik tijdens mijn introductieweek mijn ouders mee naar toe genomen
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil dit voor mijn verjaardag/veterstrikdiploma/herfst/overleven van het weekend/aids OKTHNKXBYE!
[ afbeelding ]
Groetjons aan Gerda!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
even mijn konijnen/cavia's in hun hok dauwen
ik mocht 'r aaienquote:
Ik kijk Teen Momquote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
Ik wilde nog American Horror Story kijken maar Fok was te leuk
Morgen dan maar kijken
Nu slapen
Aww je gedoogt je alquote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik mocht 'r aaien
Ze zitten nu lekker hooi en brokjes te vretten
Hoever zijn julliequote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef Diconnected het volgende:
fucking rugaids van het schilderen aargh
Is wel biologisch vleesquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
Dat ik ook zo in mijn aidsregistratie moet invullen 'Gerda opgegeten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |