quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En ERMAHGERD.
Ik kom er net achter dat er naast foto's ook filmpjes gemaakt gaan worden van m'n loopdingetje. Ik wil mezelf heul niet zien bewegen.
Zou mee moeten vallen, goeien sportbh enzulks.quote:
geen ideequote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Avond? Kan dat?![]()
Even kijken hoever ik dan ben met huiswerk, heb in principe vrij op de vrijdagMhehe
Of de executie van zijn bastaard kleinzoon in een andere serie.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je GOT verder kijken
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik, maar ik wil geen 8 euro verzendkosten betalen voor een vorm van 9.95. In Eindhoven hebben ze als het goed is vanaf het eind van de maand bij een kookwinkeltje als ze verhuisd zijn dus dan daar ff kijken
Zovelen series.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
met een bot aardappelschilmesjequote:
Thyonquote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik was net weer bezig met m'n Pokémon.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil dezon nog maken
[ afbeelding ]
Ik ben bezig met die ene voor brumquote:Op woensdag 11 september 2013 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was net weer bezig met m'n Pokémon.
Vliegen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Misschien krijg je wel een zweeffoto
Zie je wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:05 schreef Dwyn het volgende:
It is said that it took multiple blows of the axe to sever his head (though some sources say it took eight blows, the official Tower of London fact sheet says it took five blows,[21] while Charles Spencer, in his book Blenheim, claims it was seven).[22]
of zo eenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Misschien krijg je wel een zweeffoto
Waarschijnlijker.quote:
ik weet niet welke erger is, de dwerg of de fatsoquote:
hehehehehequote:Op woensdag 11 september 2013 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb een "dat is privé"-verwijzing gemaakt op Joop z'n feestboek, maar volgens mij kent 'ie die helemaal niet.
Godverquote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
Of die bejaarde die een boner lijkt te hebben
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
Of die bejaarde die een boner lijkt te hebben
Je telefoon past bij je.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
telefoon maakt van "verzopen kat" "vers open kat"
Lijken wassenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
telefoon maakt van "verzopen kat" "vers open kat"
Daar heb ik tijdens mijn introductieweek mijn ouders mee naar toe genomenquote:Op woensdag 11 september 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
Koekela is niet op vrijdagavond open
Bazar wel trouwens
ik wil dit voor mijn verjaardag/veterstrikdiploma/herfst/overleven van het weekend/aids OKTHNKXBYE!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar heb ik tijdens mijn introductieweek mijn ouders mee naar toe genomen
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil dit voor mijn verjaardag/veterstrikdiploma/herfst/overleven van het weekend/aids OKTHNKXBYE!
[ afbeelding ]
Groetjons aan Gerda!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
even mijn konijnen/cavia's in hun hok dauwen
ik mocht 'r aaienquote:
Ik kijk Teen Momquote:Op woensdag 11 september 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
Ik wilde nog American Horror Story kijken maar Fok was te leuk
Morgen dan maar kijken
Nu slapen
Aww je gedoogt je alquote:Op woensdag 11 september 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik mocht 'r aaien
Ze zitten nu lekker hooi en brokjes te vretten
Hoever zijn julliequote:Op woensdag 11 september 2013 23:26 schreef Diconnected het volgende:
fucking rugaids van het schilderen aargh
Is wel biologisch vleesquote:Op woensdag 11 september 2013 23:28 schreef Mss het volgende:
Dat ik ook zo in mijn aidsregistratie moet invullen 'Gerda opgegeten'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |