Dan moet ik omreizen en uitstappen en nog langer reizen, how about noquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
neem jij die mee naar vreetmeet Spaids?
komende maandag?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef megamandy het volgende:
Oja we moeten nog taart in Rotterdam eten
maar bossche bollenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik omreizen en uitstappen en nog langer reizen, how about no
weet je HOE ver!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HEBT EEN AUTO EN EEN TOMTOM, STFU
prepare for dead bodies!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij zijn ze er bijna aan toe om de King to killen.
als je een online-adres hebt, stuur mij dan ook evenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een tarte au citron maken, maar dan moet ik nog ff zo'n taartvorm fixen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb om half 3 een werkcollegeKuttijd, anders was ik gekomen
Spijbelenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb om half 3 een werkcollegeKuttijd, anders was ik gekomen
Avond? Kan dat?quote:
Die heb ik, maar ik wil geen 8 euro verzendkosten betalen voor een vorm van 9.95. In Eindhoven hebben ze als het goed is vanaf het eind van de maand bij een kookwinkeltje als ze verhuisd zijn dus dan daar ff kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
als je een online-adres hebt, stuur mij dan ook even
Haperend is leukerderderquote:
Feestboek laat altijd maar een heel selectieve update zien. Volgens mij laat hij de mensen zien waar je de meeste interacties mee hebt, en de rest alleen bij grote happenings.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Nou, het staat anders gewoon allemaal op mijn eigen FB.
Maargoed, zal wel aan mij liggen dan.
Het was zeker niet als steek bedoeld. Sorry daarvoor.
boob wobble?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
En ERMAHGERD.
Ik kom er net achter dat er naast foto's ook filmpjes gemaakt gaan worden van m'n loopdingetje. Ik wil mezelf heul niet zien bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |