ja maar die gaat alleen voor de LUXE merkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nuuuuuut! Dat vel van bjoetiesien is veel ouder en zij mag ook!
En puckzzz ik ben te lui om zelf naar je pagina op zoek te gaan. Als je hem voorstelt dan like ik hem wel
of 1 ugg, mag je de andere erbij kaufenquote:
Nee dat wil ik niet want ze is een zure tangquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil jij beautysien zijn dan? Want dan vind ik je niet meer leuk
eensquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Dus als je het gewoon vraagt zo van yay wil iedereen het liken komt het veul leuker over
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet want ze is een zure tang
Ik wil gewooon over mn huistuinkeukenonzin blijven bloggen en toch uitgenodigd worden voor persevents. Ik heb verdorie 13 bloglovinvolgers hoor!
Ik volg jequote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil gewooon over mn huistuinkeukenonzin blijven bloggen en toch uitgenodigd worden voor persevents. Ik heb verdorie 13 bloglovinvolgers hoor!
Ik doe iets verkeerdquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn eerst persding kreeg ik ook schoenen van 110 euro.
Sorry, maar:quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn eerst persding kreeg ik ook schoenen van 110 euro.
Ik ben daar 1 vanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ijskoffie aan mijn keukentafelquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik volg je![]()
Wat win ik nu?
Nee?
WAAR KAN IK VOLGENquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ijskoffie aan mijn keukentafel
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
Das loon voor hard werken schaar.jewaids
mag ik dan de cavia hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ermagerd wat een goeien winactiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |