Ik kan al mijn schoolbestanden taggen met ''school'' en ze tevoorscijn toverenquote:
Mijn mooie appelboom kan nog wel even blijven staan dusquote:
Mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee LB, ik ga je neit slaan
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn mooie appelboom kan nog wel even blijven staan dus
Nokia gooide dit de interwebs opquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind iPhone 5C trouwens een leukere design hebben maar kleur is wel wat minder.
zag het jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nokia gooide dit de interwebs op
[ afbeelding ]
Deze heb ik toen gekregen van m'n vader, omdat ik een paar maanden later zou gaan studeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een computer gekocht eigenlijk
schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze heb ik toen gekregen van m'n vader, omdat ik een paar maanden later zou gaan studeren.
En ik heb een keer een mini gekocht, met best veel korting![]()
Ik zie er namelijk best wel lief en schattig uit enzo, dus de winkelmanager stuurde niet z'n meest beste verkoper op mij af en toen heb ik best wel veel van de prijs afgekregen![]()
De smileys lopen gelijkquote:
Dat klinkt in gebruik geweldig. Toch denk ik dat ik wacht tot 10.9.1, die zal een maand later uitkomen denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan al mijn schoolbestanden taggen met ''school'' en ze tevoorscijn toveren
Bij mij nietquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan en lijkt me ook alles behalve prettig tenzij je het op een tablet doetquote:
En de prijs vind ik ook nogal tegenvallen. Aanzienlijk duurder dan ik had gedachtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind iPhone 5C trouwens een leukere design hebben maar kleur is wel wat minder.
De beta's lopen al prima hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt in gebruik geweldig. Toch denk ik dat ik wacht tot 10.9.1, die zal een maand later uitkomen denk ik
Weer alquote:
Jij hebt wat dat betreft wel mazzel met je werk natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een computer gekocht eigenlijk
Ja ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de prijs vind ik ook nogal tegenvallen. Aanzienlijk duurder dan ik had gedacht
Er is wel wat voor te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nokia gooide dit de interwebs op
[ afbeelding ]
En hier weer nietquote:
Ach, die staan toevallig op de achtergrond van die Macquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben zebra's nou weer hiermee te maken
Ik had deze (ML) wel meteen trouwens dus misschien kan ik ook straks de verleiding niet weerstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De beta's lopen al prima hoorMaarja, dat ene maandje gaat dan neit uitmaken
McFlurry'squote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, die staan toevallig op de achtergrond van die Mac
Telefoon gaat sneller dan mijn tab.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan en lijkt me ook alles behalve prettig tenzij je het op een tablet doet
Ik dacht rond de 400 euro. Dit is geen budget toestel te noemenquote:
Ik weet niet wat ML tegenover de vorige had eigenlijk, heb het pas een paar maandenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had deze (ML) wel meteen trouwens dus misschien kan ik ook straks de verleiding niet weerstaan
Dan kun je beter je telefoon gebruiken inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Telefoon gaat sneller dan mijn tab.
Dat waren wel meer verschillen. Teveel op nu op te noemen eigenlijk maar meerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ML tegenover de vorige had eigenlijk, heb het pas een paar maanden
299 is al middenklasse. Boven de 400 zitten we al redelijk high-end dacht ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 400 euro. Dit is geen budget toestel te noemen
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 400 euro. Dit is geen budget toestel te noemen
Dan wacht je toch gewoon nog? Kopen kan altijd nog maar eenmaal gekocht moet je weer opnieuw sparenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Miniem het volgende:
Ben wel toe aan een nieuwe laptop. Maar vind het zonde om de oude weg te doen als ie nog werkt
Nerd met je cijfers.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Hihi, moet je voor de grap eens in de statistieken kijken naar de topicsnelheden..Alle vorige topics onder de 2 posts per minuut, en dan afgelopen topic
Met 8.14 posts per minuut helaas geen record thoughquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Hihi, moet je voor de grap eens in de statistieken kijken naar de topicsnelheden..Alle vorige topics onder de 2 posts per minuut, en dan afgelopen topic
Statistiekenquote:
Uiteraardquote:
Heel goed meisjequote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga denk ik switchen naar android volgend jaar
Helloquote:
Vind ik ook. Het prijsverschil is ook te klein met de S vind ikzelfquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
299 is al middenklasse. Boven de 400 zitten we al redelijk high-end dacht ik
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een paar weken terug een nieuwe telefoon gekocht voor 110 euro
Same, vraag me af welk publiek specifiek voor een 5c nu gaat met dit prijskaartjequote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
Zag zo de prijs en ik dacht wat
Probleem is dat ik me erger omdat hij niet soepel meer loopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon nog? Kopen kan altijd nog maar eenmaal gekocht moet je weer opnieuw sparen
I know, ik was erbij bij die bovenste..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met 8.14 posts per minuut helaas geen record though
Snelste gevulde topics
12.04 posts per minuut - [GRTDOJW #2189] Drukke avond!
11.60 posts per minuut - [GRTDOJW] #848 Nog 300 posts tot het volgende deel...
10.70 posts per minuut - [GRTDOJW] #747 Waar SwJ soms komt kijken
9.47 posts per minuut - [GRTDOJW] #847 Msnen er lustig op los
9.35 posts per minuut - *=__=[GRTDOJW #975]=__=* Altijd lekker op de trekker
Blij mee? Wat voor eentje is hetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een paar weken terug een nieuwe telefoon gekocht voor 110 euro
Wat heb je nu en waarom ga je switchenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga denk ik switchen naar android volgend jaar
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
Ik geef het op, ik ga naar bed.Was niet zo aanwezig vanavond.
Weltrusten my lovelies.
![]()
![]()
Vind je dat echt fijn? Android lijkt me toch fijnerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor eentje?
Ik heb 260 neergeteld op de releasedag van de HTC 8S (Windows Phone) en mensen noemen me al raar.
Ik whapp, facebook, mail, bel, sms en FOK! met mijn mobiel. Ik heb geen tel van 700 euro nodig
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardVind je dat aantrekkelijk?
Een LG, ehmm, even nadenken hoor.. OPtimus L3 ii ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blij mee? Wat voor eentje is het
Sweet dreamsquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
Ik geef het op, ik ga naar bed.Was niet zo aanwezig vanavond.
Weltrusten my lovelies.
![]()
![]()
iPhone 4S en omdat iOS 7 tegenvalt en ik wel iets nieuws wil gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je nu en waarom ga je switchen
goed hoor met jou?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, het gaat hier te snel.
Maar hoi iedereen, hoe is het?
Hoi, ik ben weer even uit de lucht komen vallenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ik had al 3 jaar de iPhone 4quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor eentje?
Ik heb 260 neergeteld op de releasedag van de HTC 8S (Windows Phone) en mensen noemen me al raar.
Ik whapp, facebook, mail, bel, sms en FOK! met mijn mobiel. Ik heb geen tel van 700 euro nodig
Ja, wat weegt dan zwaarder. Misschien nog even aankijken inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Probleem is dat ik me erger omdat hij niet soepel meer loopt.
Maar hij werkt nog, dus vind dat zonde om te vervangen
je blijft nu gewoonquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben weer even uit de lucht komen vallen
Oh, okequote:
Ja, me tooquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, ik was erbij bij die bovenste..![]()
Qua prijs/prestatie is Windows Phone gewoon heel goed. Windows geeft voor de fabrikanten een beperkte set aan processors die ze mogen gebruiken. Daarom zijn ze beter op de hardware aangepast. Dus efficient. helemaal met de batterij. Ik ga 2 dagen door met een volle lading.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je dat echt fijn? Android lijkt me toch fijner
Wel okay thanks, met jou?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt goed. Ken het niet maar klinkt goedquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een LG, ehmm, even nadenken hoor.. OPtimus L3 ii ofzo?
Eindelijk een kleintje, die ik met 1 hand kan besturen
Beetje aangeschoten. Ergo, stuk vrolijkerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
ik had tot maart een Blackberryquote:
Waarom valt iOS7 tegen danquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
iPhone 4S en omdat iOS 7 tegenvalt en ik wel iets nieuws wil gebruiken
Beter dan de mensen die ieder jaar in de rij gaan staan voor de nieuwequote:
Gezellig hoor. Fijn dat je er weer bentquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nexus wel toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Qua prijs/prestatie is Windows Phone gewoon heel goed. Windows geeft voor de fabrikanten een beperkte set aan processors die ze mogen gebruiken. Daarom zijn ze beter op de hardware aangepast. Dus efficient. helemaal met de batterij. Ik ga 2 dagen door met een volle lading.
Android is net als windows. Je kan veel, maar heel efficient is het niet. Die keuze moet je maken.
En aangezien ik toch niet heel veel apps gebruik en zo, naast de standaard dingen ga ik voor Windows Phone
M'n vriend heeft hem soort van voor me uitgezocht.. Ik had wat 'eisen' aan hem doorgegeven en toen kwam hij met een paar toestellen, en deze vond ik wel mooi en had goede reviews..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ken het niet maar klinkt goed
Jij mag ook wel wat vaker langskomen trouwens Koen!quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Fijn dat je er weer bent
Dat is wel zonde als je dan net te vroeg bent maar een S3 ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had tot maart een Blackberry
Nu een Galaxy S3, was net iets te vroeg voor de S4
Misschien nu ik er ben dat ie ook weer vaker komt?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat vaker langskomen trouwens Koen!
Goed van mij hequote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft hem soort van voor me uitgezocht.. Ik had wat 'eisen' aan hem doorgegeven en toen kwam hij met een paar toestellen, en deze vond ik wel mooi en had goede reviews..
Uitzondering op de regel. Vanilla Androidquote:
ik ben de laatste tijd minder van het Multifokken, en kom vaker eerder bij een andere SC binnenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat vaker langskomen trouwens Koen!
Ja ik weet niet, heb al tijdje die beta gedraaid maar vind het niet echt iets nieuwsquote:
Ja, dat zie ik ook niet zitten en bovendien vind ik dat allemaal veel te duurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan de mensen die ieder jaar in de rij gaan staan voor de nieuwe
Ja lief van je welquote:
Oh, niet verder gaan dan.. Dan ga je je weer kut voelenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje aangeschoten. Ergo, stuk vrolijker
Jaa ook okay. Daar ook zoveel regen?quote:
Heeee, wat doe jij hier nou?!quote:
Oefff, deed 't pijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed. Hoe is je school, bevalt het?quote:
Vanille ijsquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Vanilla Android
Dat is wel makkelijk als je iemand hebt die er een beetje verstand van hebt. Ik verdiep me er eigenlijk helemaal niet inquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft hem soort van voor me uitgezocht.. Ik had wat 'eisen' aan hem doorgegeven en toen kwam hij met een paar toestellen, en deze vond ik wel mooi en had goede reviews..
Ja hoor, is wel wennenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, niet verder gaan dan.. Dan ga je je weer kut voelen
[..]
Jaa ook okay. Daar ook zoveel regen?
[..]
Heeee, wat doe jij hier nou?!Gezellig hoor
[..]
Oefff, deed 't pijn?
[..]
Goed. Hoe is je school, bevalt het?
ik zag jou idd als laatste poster in myAtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien nu ik er ben dat ie ook weer vaker komt?
Nee hoor, ben goed terechtgekomenquote:
Dat denk ik wel. Dat zal zeker voor Miniem geldenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien nu ik er ben dat ie ook weer vaker komt?
Ik zou het ook allemaal niet wetenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk als je iemand hebt die er een beetje verstand van hebt. Ik verdiep me er eigenlijk helemaal niet in
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben de laatste tijd minder van het Multifokken, en kom vaker eerder bij een andere SC binnen
Kom hier eigenlijk al jaren af en toe, ook voor de JNG invasiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeee, wat doe jij hier nou?!Gezellig hoor
Je stelt me diep teleurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, heb al tijdje die beta gedraaid maar vind het niet echt iets nieuws
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat zal zeker voor Miniem gelden
En toen dacht je.. 'Essje!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag jou idd als laatste poster in myAt
Ik heb een fucking lieve dronk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat zal zeker voor Miniem gelden
quote:
Hou op, het regent hier al dagenlang alleen maarquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Jaa ook okay. Daar ook zoveel regen?
Wat doet die fucking daar dan tussen he!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een fucking lieve dronk.
Ohh, nou leukquote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom hier eigenlijk al jaren af en toe, ook voor de JNG invasie
Maar wel leuk of valt 't tegen?quote:
ja dusquote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toen dacht je.. 'Essje!' en ben je gelijk hierheen komen vliegen?
Same! Ik doe niet genoeg met mijn telefoon om steeds een nieuwe te kopen. Zolang deze niet extreem traag is en blijft werken vind ik het wel prima zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou het ook allemaal niet weten
Het heeft hier gister en eergister bijna onafgebroken geregendquote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op, het regent hier al dagenlang alleen maar
Feel ya.. Het regent daar in het algemeen meer dan in NL toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op, het regent hier al dagenlang alleen maar
Daarom ook bovenste rij. Al hoort Bos daar ook eigenlijk nog tussenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom hier eigenlijk al jaren af en toe, ook voor de JNG invasie
er waren idd plaatsen waar het 24 uur achter elkaar regendequote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het heeft hier gister en eergister bijna onafgebroken geregenden vandaag was het weer zomaar droog
quote:
quote:
*knuf*quote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doet die fucking daar dan tussen he!
[..]
Ohh, nou leuk
[..]
Maar wel leuk of valt 't tegen?
Ik zeg regenpakquote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het heeft hier gister en eergister bijna onafgebroken geregenden vandaag was het weer zomaar droog
Of het echt 24 uur was weet ik niet, maar ik heb het gister overdag niet droog gezien hier..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren idd plaatsen waar het 24 uur achter elkaar regende
Denk dat het ongeveer hetzelfde is eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feel ya.. Het regent daar in het algemeen meer dan in NL toch?
Ik heb nog een MacBook hoorquote:
quote:
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 11 september 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog een MacBook hoor![]()
En ik liep lekker met m'n stormparapluquote:
Voor lul jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik liep lekker met m'n stormparaplu![]()
Ja en jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
Heb je van de zomer nog een regenpak gekocht eigenlijk?Je was toch hier van de zomer?
*doet zijn hand wat omhoog, terug naar Crack_'s rug*quote:
Heul niet waarquote:
Ohja, das beterquote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*doet zijn hand wat omhoog, terug naar Crack_'s rug*
Ik ben er tegenwoordig veel minder mee bezig hoorquote:
Je hebt er meerderequote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waar
Ik had eergisteren m'n zwart-wit-roze gebloemde, en gisteren liep ik met m'n chique paarse
176 is te groot voor mij, ik pas 164quote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Treinmeisje had een regenpak maat 176, moest aan stu denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat een invloed heb ik tochquote:Op woensdag 11 september 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Treinmeisje had een regenpak maat 176, moest aan stu denken
Ja, eentje zelf gekocht en later nog eentje gekregen..quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
176 is te groot voor mij, ik pas 164
164, moet iig qua lengte goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jij ook niet xdxdquote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een invloed heb ik toch
Dus treinmeisje was ook niet zo eng groot
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
176 is te groot voor mij, ik pas 164
Ja, klopt wel ongeveer. Ik heb een 176 maar de mouwen en broek is eigenlijk 2/3 aan de korte kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Groter dan gemiddeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een invloed heb ik toch
Dus treinmeisje was ook niet zo eng groot
Ik krijg nooit watquote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, eentje zelf gekocht en later nog eentje gekregen..
Nou dik ben ik niet hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
164, moet iig qua lengte goed zijn
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, klopt wel ongeveer. Ik heb een 176 maar de mouwen en broek is eigenlijk 2/3 aan de korte kant
hoe groot was jij ook alweer?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, eentje zelf gekocht en later nog eentje gekregen..
Ga met de auto naar mijn werk namelijkquote:
Je moet ook de juiste vrienden uitzoeken uiteraardquote:
Groter dan gemiddeldquote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groter dan gemiddeld.
GODVER NIET OVER HEBBEN
Jammer van dat Google logo thoughquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Vond ik wel jammer natuurlijk, maarjaquote:
164, paar posts boven je nog gepost..quote:
Is dat hoe het zit? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Vanaf 158 zijn het allemaal lengte maten.. dus 164 is even breed maar langer
Galaxy Nexusquote:
Ahja, ik meende me al te herinneren dat er iets was met die lengte..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Vanaf 158 zijn het allemaal lengte maten.. dus 164 is even breed maar langer
Ja, zal er eens wat selecteren onlinequote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook de juiste vrienden uitzoeken uiteraard
bij meisjes denk ik van welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Groter dan gemiddeld
Nee, luchtkussens dan maar
ow ik dacht dat dat een maat was, je bent dus ook 1.64quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
164, paar posts boven je nog gepost..
Valt me een beetje van je tegenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga met de auto naar mijn werk namelijk
Ging meer om de heb denk ik
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer van dat Google logo though
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat hoe het zit? Dat wist ik niet
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb het er wel veel over gehad geloof ik
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:
Wat denk jequote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bij meisjes denk ik van wel
Spann0nd!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zal er eens wat selecteren online
Ik heb hier geen fiets op het momentquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegenje moet hem uiteraard testen op de fiets
Het is ook een maat idd.. En m'n lengte jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow ik dacht dat dat een maat was, je bent dus ook 1.64
dat +/- 1.75 boven het gemiddelde isquote:
Van die vieze dikke kinderenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Dus je mag niet dikker worden, alleen langer! Of je moet over op de volwassenenbroekjes als kindje
164 en 176 zijn inderdaad kindermaten..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Dus je mag niet dikker worden, alleen langer! Of je moet over op de volwassenenbroekjes als kindje
Af en toe maarquote:Op woensdag 11 september 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja, ik heb het er wel veel over gehad geloof ik
Smoesjesquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier geen fiets op het moment
Ja, dat denk ik ook wel. Ik zie liever een vrouw die kleiner is dan 1.68mquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat +/- 1.75 boven het gemiddelde is
Ik ben heul niet engquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik zie liever een vrouw die kleiner is dan 1.68m
Grote vrouwen zijn eng
Yessquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
164 en 176 zijn inderdaad kindermaten..
op m'n werk zit een dame van bijna 1:90.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grote vrouwen zijn eng
Krijgt alle updates dacht ik maar verder weet ik het ook niet preciesquote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar anders aan dan bv de S3?
Ik ben iets van 1,93. 1,75 is goeeeeeeddddquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Grote vrouwen zijn eng
quote:
Geeft niets joh, zal er rond maart/april nog eens over nadenkenquote:
Gewoon eng. Lijkt me helemaal niets. Bleghquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op m'n werk zit een dame van bijna 1:90.
Behoorlijk aantrekkelijk, maar door lengte ook imponerend
Dat is goed om te horen!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goedvoel me super.
Ik heb hier 2 fietsen, en bij m'n ouders nog 1quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niets joh, zal er rond maart/april nog eens over nadenken
Ja, voor zo'n reus als jij wel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben iets van 1,93. 1,75 is goeeeeeedddd
Beter op de software aangepast, want google helpt in het ontwerpen van het apparaat en krijgt ook sneller alle updates. Stuk efficienter apparaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar anders aan dan bv de S3?
Hoe lang ben jij dan?quote:
Ik las 'kinderregenkleding'quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot m'n 16e kocht ik nog regelmatig kinderkleding eigenlijkStuk goedkoper dan volwassenenkleding..
Ik nu nog steeds.. Had laatst echt een leuke broek. Zat lekker en mooi model; alleen beetje jammer van de hartjes op de kontzakkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot m'n 16e kocht ik nog regelmatig kinderkleding eigenlijkStuk goedkoper dan volwassenenkleding..
Ik mag dan ook geen eisen hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor zo'n reus als jij wel ja
ik ben kleiner (1:84), door die lengte kijk je nog sneller naar d'r forse bos hout voor de deurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon eng. Lijkt me helemaal niets. Blegh
Wat moet je met 3 fietsen?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 fietsen, en bij m'n ouders nog 1
Dat begrijp ik. Hoop dat het zo blijft manquote:
Allemaal gestolen spul hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 fietsen, en bij m'n ouders nog 1
quote:
Ik nu niet meer, ik kreeg op een gegeven moment 'last' van een fenomeen genaamd heupenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds.. Had laatst echt een leuke broek. Zat lekker en mooi model; alleen beetje jammer van de hartjes op de kontzakken
Nou, het mag welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag dan ook geen eisen hebben
Met jou ook alles ok?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Hoop dat het zo blijft man
Ik zal NOOIT vallen op zo'n reuswijfquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben kleiner (1:84), door die lengte kijk je nog sneller naar d'r forse bos hout voor de deur
Voor als ik zeker wil weten alleen te blijvenquote:
Oh, sjonge.. wat een lastquote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik nu niet meer, ik kreeg op een gegeven moment 'last' van een fenomeen genaamd heupen
Niemand durfde mij te meetenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB WE MOETEN ECHT EEN KEER MEETEN.
En anders een keer met ara die ook in roffa woont
Nou, eentje is voor als ik bij m'n ouders thuis ben (toch nog erg regelmatig, namelijk veel weekenden en in de vakanties) en eentje hier voor gewoon, en eentje voor hier als stationsfietsquote:
Dus het treinmeisje is nu exit?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als ik zeker wil weten alleen te blijven
Ja, mag niet klagen eigenlijk thank youquote:
ik zou d'r m'n bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT vallen op zo'n reuswijf
Door de kijkhoek kan je altijd een stuk beter spiekenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben kleiner (1:84), door die lengte kijk je nog sneller naar d'r forse bos hout voor de deur
Ik durf jou wel te meeten hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand durfde mij te meeten
De eerstvolgende is waarschijnlijk Yvonne
Ik wil je meeten jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand durfde mij te meeten
De eerstvolgende is waarschijnlijk Yvonne
Goed om te horenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen eigenlijk thank you
Dat blijf je heus niet man!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als ik zeker wil weten alleen te blijven
Heul niet waarquote:
Ze negeert me keihard. Gewoon boem, over. Dus ja. Keiharde no-goquote:
Ik vind het een goed uitleg moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, eentje is voor als ik bij m'n ouders thuis ben (toch nog erg regelmatig, namelijk veel weekenden en in de vakanties) en eentje hier voor gewoon, en eentje voor hier als stationsfiets
haha oké, je bent wel eerlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waar
Eentje heb ik via marktplaats gekocht, eentje is een samenvoeging van mijn oude fiets en een oude fiets van m'n schoonmoeder, en nog eentje gekregen van m'n schoonmoeder
Ik wel. Ik zou het idee hebben dat ik dan met een juf ofzo in bed ligquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou d'r m'n bed niet uitschoppen
Van daar ook de aanhalingstekensquote:
Jammer hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze negeert me keihard. Gewoon boem, over. Dus ja. Keiharde no-go
Ook de volgende keer dan maar tenzij je een keer in London bentquote:
Als we naar de statistieken kijken, voorlopig wel. De laatste keer dat ik zon krachtige klik had is nu 2 jaar geleden.quote:
Waren meer lasten maar zo hequote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van daar ook de aanhalingstekens![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een goed uitleg moet ik zeggen
Uiteraard, ikben altijd eerlijkquote:
Man, je bent jong, straks loaded door je muziek en gewoon heel aardig. Komt wel goedquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we naar de statistieken kijken, voorlopig wel. De laatste keer dat ik zon krachtige klik had is nu 2 jaar geleden.
Wil ik eigenlijk zo snel mogelijk heen. Nu nog geld en mensen die met me mee willenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook de volgende keer dan maar tenzij je een keer in London bent
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, ikben altijd eerlijkStoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou het leven wel een stuk makkelijker maken hè?quote:
Niet sinds ik er ben neequote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit al een meet van deze SC geweest
Jammergenoeg trek je met aardig zijn geen meisjes aanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Man, je bent jong, straks loaded door je muziek en gewoon heel aardig. Komt wel goed
Ja, dat is altijd lastig. Vooral mensen die meewillen en ook geld hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk zo snel mogelijk heen. Nu nog geld en mensen die met me mee willen
IK WIL WEL MEEEEEEEEEquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk zo snel mogelijk heen. Nu nog geld en mensen die met me mee willen
In het verleden wel ja, in 2010 ofzo maar dat was met allemaal andere mensen en ik was er niet bij want in NLquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit al een meet van deze SC geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |