Dat is wel zonde als je dan net te vroeg bent maar een S3 ziet er ook goed uitquote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had tot maart een Blackberry
Nu een Galaxy S3, was net iets te vroeg voor de S4
Misschien nu ik er ben dat ie ook weer vaker komt?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat vaker langskomen trouwens Koen!
Goed van mij hequote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft hem soort van voor me uitgezocht.. Ik had wat 'eisen' aan hem doorgegeven en toen kwam hij met een paar toestellen, en deze vond ik wel mooi en had goede reviews..
Uitzondering op de regel. Vanilla Androidquote:
ik ben de laatste tijd minder van het Multifokken, en kom vaker eerder bij een andere SC binnenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat vaker langskomen trouwens Koen!
Ja ik weet niet, heb al tijdje die beta gedraaid maar vind het niet echt iets nieuwsquote:
Ja, dat zie ik ook niet zitten en bovendien vind ik dat allemaal veel te duurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan de mensen die ieder jaar in de rij gaan staan voor de nieuwe
Ja lief van je welquote:
Oh, niet verder gaan dan.. Dan ga je je weer kut voelenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje aangeschoten. Ergo, stuk vrolijker
Jaa ook okay. Daar ook zoveel regen?quote:
Heeee, wat doe jij hier nou?!quote:
Oefff, deed 't pijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben weer even uit de lucht komen vallen
Goed. Hoe is je school, bevalt het?quote:
Vanille ijsquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Vanilla Android
Dat is wel makkelijk als je iemand hebt die er een beetje verstand van hebt. Ik verdiep me er eigenlijk helemaal niet inquote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
M'n vriend heeft hem soort van voor me uitgezocht.. Ik had wat 'eisen' aan hem doorgegeven en toen kwam hij met een paar toestellen, en deze vond ik wel mooi en had goede reviews..
Ja hoor, is wel wennenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, niet verder gaan dan.. Dan ga je je weer kut voelen
[..]
Jaa ook okay. Daar ook zoveel regen?
[..]
Heeee, wat doe jij hier nou?!Gezellig hoor
[..]
Oefff, deed 't pijn?
[..]
Goed. Hoe is je school, bevalt het?
ik zag jou idd als laatste poster in myAtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien nu ik er ben dat ie ook weer vaker komt?
Nee hoor, ben goed terechtgekomenquote:
Dat denk ik wel. Dat zal zeker voor Miniem geldenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien nu ik er ben dat ie ook weer vaker komt?
Ik zou het ook allemaal niet wetenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk als je iemand hebt die er een beetje verstand van hebt. Ik verdiep me er eigenlijk helemaal niet in
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben de laatste tijd minder van het Multifokken, en kom vaker eerder bij een andere SC binnen
Kom hier eigenlijk al jaren af en toe, ook voor de JNG invasiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeee, wat doe jij hier nou?!Gezellig hoor
Je stelt me diep teleurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, heb al tijdje die beta gedraaid maar vind het niet echt iets nieuws
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Dat zal zeker voor Miniem gelden
En toen dacht je.. 'Essje!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag jou idd als laatste poster in myAt
Ik heb een fucking lieve dronk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, niet verder gaan dan.. Dan ga je je weer kut voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |