Met 8.14 posts per minuut helaas geen record thoughquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Hihi, moet je voor de grap eens in de statistieken kijken naar de topicsnelheden..Alle vorige topics onder de 2 posts per minuut, en dan afgelopen topic
Statistiekenquote:
Uiteraardquote:
Heel goed meisjequote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga denk ik switchen naar android volgend jaar
Helloquote:
Vind ik ook. Het prijsverschil is ook te klein met de S vind ikzelfquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
299 is al middenklasse. Boven de 400 zitten we al redelijk high-end dacht ik
Wat voor eentje?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een paar weken terug een nieuwe telefoon gekocht voor 110 euro
Same, vraag me af welk publiek specifiek voor een 5c nu gaat met dit prijskaartjequote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
Zag zo de prijs en ik dacht wat
Probleem is dat ik me erger omdat hij niet soepel meer loopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon nog? Kopen kan altijd nog maar eenmaal gekocht moet je weer opnieuw sparen
I know, ik was erbij bij die bovenste..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met 8.14 posts per minuut helaas geen record though
Snelste gevulde topics
12.04 posts per minuut - [GRTDOJW #2189] Drukke avond!
11.60 posts per minuut - [GRTDOJW] #848 Nog 300 posts tot het volgende deel...
10.70 posts per minuut - [GRTDOJW] #747 Waar SwJ soms komt kijken
9.47 posts per minuut - [GRTDOJW] #847 Msnen er lustig op los
9.35 posts per minuut - *=__=[GRTDOJW #975]=__=* Altijd lekker op de trekker
Blij mee? Wat voor eentje is hetquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een paar weken terug een nieuwe telefoon gekocht voor 110 euro
Wat heb je nu en waarom ga je switchenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga denk ik switchen naar android volgend jaar
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
Ik geef het op, ik ga naar bed.Was niet zo aanwezig vanavond.
Weltrusten my lovelies.
![]()
![]()
Vind je dat echt fijn? Android lijkt me toch fijnerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor eentje?
Ik heb 260 neergeteld op de releasedag van de HTC 8S (Windows Phone) en mensen noemen me al raar.
Ik whapp, facebook, mail, bel, sms en FOK! met mijn mobiel. Ik heb geen tel van 700 euro nodig
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardVind je dat aantrekkelijk?
Een LG, ehmm, even nadenken hoor.. OPtimus L3 ii ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blij mee? Wat voor eentje is het
Sweet dreamsquote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Dearest het volgende:
Ik geef het op, ik ga naar bed.Was niet zo aanwezig vanavond.
Weltrusten my lovelies.
![]()
![]()
iPhone 4S en omdat iOS 7 tegenvalt en ik wel iets nieuws wil gebruikenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je nu en waarom ga je switchen
goed hoor met jou?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Ohhh, het gaat hier te snel.
Maar hoi iedereen, hoe is het?
Hoi, ik ben weer even uit de lucht komen vallenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Ik had al 3 jaar de iPhone 4quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor eentje?
Ik heb 260 neergeteld op de releasedag van de HTC 8S (Windows Phone) en mensen noemen me al raar.
Ik whapp, facebook, mail, bel, sms en FOK! met mijn mobiel. Ik heb geen tel van 700 euro nodig
Ja, wat weegt dan zwaarder. Misschien nog even aankijken inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Probleem is dat ik me erger omdat hij niet soepel meer loopt.
Maar hij werkt nog, dus vind dat zonde om te vervangen
je blijft nu gewoonquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben weer even uit de lucht komen vallen
Oh, okequote:
Ja, me tooquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know, ik was erbij bij die bovenste..![]()
Qua prijs/prestatie is Windows Phone gewoon heel goed. Windows geeft voor de fabrikanten een beperkte set aan processors die ze mogen gebruiken. Daarom zijn ze beter op de hardware aangepast. Dus efficient. helemaal met de batterij. Ik ga 2 dagen door met een volle lading.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je dat echt fijn? Android lijkt me toch fijner
Wel okay thanks, met jou?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt goed. Ken het niet maar klinkt goedquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een LG, ehmm, even nadenken hoor.. OPtimus L3 ii ofzo?
Eindelijk een kleintje, die ik met 1 hand kan besturen
Beetje aangeschoten. Ergo, stuk vrolijkerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
ik had tot maart een Blackberryquote:
Waarom valt iOS7 tegen danquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
iPhone 4S en omdat iOS 7 tegenvalt en ik wel iets nieuws wil gebruiken
Beter dan de mensen die ieder jaar in de rij gaan staan voor de nieuwequote:
Gezellig hoor. Fijn dat je er weer bentquote:Op woensdag 11 september 2013 22:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi, ik ben weer even uit de lucht komen vallen
Nexus wel toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Qua prijs/prestatie is Windows Phone gewoon heel goed. Windows geeft voor de fabrikanten een beperkte set aan processors die ze mogen gebruiken. Daarom zijn ze beter op de hardware aangepast. Dus efficient. helemaal met de batterij. Ik ga 2 dagen door met een volle lading.
Android is net als windows. Je kan veel, maar heel efficient is het niet. Die keuze moet je maken.
En aangezien ik toch niet heel veel apps gebruik en zo, naast de standaard dingen ga ik voor Windows Phone
M'n vriend heeft hem soort van voor me uitgezocht.. Ik had wat 'eisen' aan hem doorgegeven en toen kwam hij met een paar toestellen, en deze vond ik wel mooi en had goede reviews..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ken het niet maar klinkt goed
Jij mag ook wel wat vaker langskomen trouwens Koen!quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Fijn dat je er weer bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |