Ik kan al mijn schoolbestanden taggen met ''school'' en ze tevoorscijn toverenquote:
Mijn mooie appelboom kan nog wel even blijven staan dusquote:
Mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee LB, ik ga je neit slaan
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn mooie appelboom kan nog wel even blijven staan dus
Nokia gooide dit de interwebs opquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind iPhone 5C trouwens een leukere design hebben maar kleur is wel wat minder.
zag het jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nokia gooide dit de interwebs op
[ afbeelding ]
Deze heb ik toen gekregen van m'n vader, omdat ik een paar maanden later zou gaan studeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een computer gekocht eigenlijk
schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze heb ik toen gekregen van m'n vader, omdat ik een paar maanden later zou gaan studeren.
En ik heb een keer een mini gekocht, met best veel korting![]()
Ik zie er namelijk best wel lief en schattig uit enzo, dus de winkelmanager stuurde niet z'n meest beste verkoper op mij af en toen heb ik best wel veel van de prijs afgekregen![]()
De smileys lopen gelijkquote:
Dat klinkt in gebruik geweldig. Toch denk ik dat ik wacht tot 10.9.1, die zal een maand later uitkomen denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan al mijn schoolbestanden taggen met ''school'' en ze tevoorscijn toveren
Bij mij nietquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan en lijkt me ook alles behalve prettig tenzij je het op een tablet doetquote:
En de prijs vind ik ook nogal tegenvallen. Aanzienlijk duurder dan ik had gedachtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind iPhone 5C trouwens een leukere design hebben maar kleur is wel wat minder.
De beta's lopen al prima hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt in gebruik geweldig. Toch denk ik dat ik wacht tot 10.9.1, die zal een maand later uitkomen denk ik
Weer alquote:
Jij hebt wat dat betreft wel mazzel met je werk natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een computer gekocht eigenlijk
Ja ik ookquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de prijs vind ik ook nogal tegenvallen. Aanzienlijk duurder dan ik had gedacht
Er is wel wat voor te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nokia gooide dit de interwebs op
[ afbeelding ]
En hier weer nietquote:
Ach, die staan toevallig op de achtergrond van die Macquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef essnhills het volgende:
Wat hebben zebra's nou weer hiermee te maken
Ik had deze (ML) wel meteen trouwens dus misschien kan ik ook straks de verleiding niet weerstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De beta's lopen al prima hoorMaarja, dat ene maandje gaat dan neit uitmaken
McFlurry'squote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, die staan toevallig op de achtergrond van die Mac
Telefoon gaat sneller dan mijn tab.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan en lijkt me ook alles behalve prettig tenzij je het op een tablet doet
Ik dacht rond de 400 euro. Dit is geen budget toestel te noemenquote:
Ik weet niet wat ML tegenover de vorige had eigenlijk, heb het pas een paar maandenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had deze (ML) wel meteen trouwens dus misschien kan ik ook straks de verleiding niet weerstaan
Dan kun je beter je telefoon gebruiken inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Telefoon gaat sneller dan mijn tab.
Dat waren wel meer verschillen. Teveel op nu op te noemen eigenlijk maar meerquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ML tegenover de vorige had eigenlijk, heb het pas een paar maanden
299 is al middenklasse. Boven de 400 zitten we al redelijk high-end dacht ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 400 euro. Dit is geen budget toestel te noemen
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 september 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht rond de 400 euro. Dit is geen budget toestel te noemen
Dan wacht je toch gewoon nog? Kopen kan altijd nog maar eenmaal gekocht moet je weer opnieuw sparenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef Miniem het volgende:
Ben wel toe aan een nieuwe laptop. Maar vind het zonde om de oude weg te doen als ie nog werkt
Nerd met je cijfers.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Hihi, moet je voor de grap eens in de statistieken kijken naar de topicsnelheden..Alle vorige topics onder de 2 posts per minuut, en dan afgelopen topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |