Ik kan al mijn schoolbestanden taggen met ''school'' en ze tevoorscijn toverenquote:
Mijn mooie appelboom kan nog wel even blijven staan dusquote:
Mooiquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee LB, ik ga je neit slaan
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn mooie appelboom kan nog wel even blijven staan dus
Nokia gooide dit de interwebs opquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind iPhone 5C trouwens een leukere design hebben maar kleur is wel wat minder.
zag het jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nokia gooide dit de interwebs op
[ afbeelding ]
Deze heb ik toen gekregen van m'n vader, omdat ik een paar maanden later zou gaan studeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Koen66 het volgende:
ik heb nog nooit een computer gekocht eigenlijk
schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze heb ik toen gekregen van m'n vader, omdat ik een paar maanden later zou gaan studeren.
En ik heb een keer een mini gekocht, met best veel korting![]()
Ik zie er namelijk best wel lief en schattig uit enzo, dus de winkelmanager stuurde niet z'n meest beste verkoper op mij af en toen heb ik best wel veel van de prijs afgekregen![]()
De smileys lopen gelijkquote:
Dat klinkt in gebruik geweldig. Toch denk ik dat ik wacht tot 10.9.1, die zal een maand later uitkomen denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan al mijn schoolbestanden taggen met ''school'' en ze tevoorscijn toveren
Bij mij nietquote:
Dat heb ik nog nooit gedaan en lijkt me ook alles behalve prettig tenzij je het op een tablet doetquote:
En de prijs vind ik ook nogal tegenvallen. Aanzienlijk duurder dan ik had gedachtquote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind iPhone 5C trouwens een leukere design hebben maar kleur is wel wat minder.
De beta's lopen al prima hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt in gebruik geweldig. Toch denk ik dat ik wacht tot 10.9.1, die zal een maand later uitkomen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |