SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Jij hebt je man en minnaar, blijf af van deze, tamam?quote:
Zijn Turkse meisjes echt zo slecht?quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.
Is hij je zoon of zo dat je hem zo beschermt?quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alsof jij zo een lekkertje bent zG.
Ja man, slecht materiaal, slechte productie, slechte fabrieken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn Turkse meisjes echt zo slecht?
Ok okquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt je man en minnaar, blijf af van deze, tamam?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, slecht materiaal, slechte productie, slechte fabrieken.
Gelukkig niet, anders had ik een probleem.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij je zoon of zo dat je hem zo beschermt?
Ik checkte in de ochtend die link maar hij deed het niet meerquote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef xminator het volgende:
Ik had hem op tijd, iemand voor mij heeft ordernummer 2147, ik heb 2149 en iemand na mij heeft 2151. Zij krijgen hem wel en ik niet wtf.. en dan geven ze als goedmakertje een kortingsbon van 25 euro die alleen geldig is bij aanschaf van een ipad. Die via dixons al 25 euro duurder is.
Oplichters van dixons.
Mocht Surface RT je aanspreken, check Surfspot even. Los 210, met touch cover 260, met type cover 300.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef expans het volgende:
[..]
Ik checkte in de ochtend die link maar hij deed het niet meer
Zou ook wel een ipad willen hebben voor ¤300 (max budget bu zaten).
Andere tablets voelen gewoon te goedkoop aan door hun OS etc. :/
Julis beschikbaar, ja?quote:Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Julis & Bortecinem
Zijn er meer?
Let wel surface 2 komt er binnenkort aan, niet voor zo een prijs maar goed..quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht Surface RT je aanspreken, check Surfspot even. Los 210, met touch cover 260, met type cover 300.
https://www.surfspot.nl/surface.
Aycaquote:Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Julis & Bortecinem
Zijn er meer?
Veel mensen denken dat alcohol volledig verdampt als het wordt verhit, maar dat is niet waar. Vanaf het moment dat een gerecht kookt, verdampt alcohol wel gedeeltelijk, maar nooit helemaal. De hoeveelheid die overblijft is afhankelijk van het kookproces. HIer is onderzoek naar gedaan en daaruit zijn voor mij verrassende cijfers gekomen.Resterende alcohol na bereiding:Even laten koken: 85%Geflambeerd: 75%15 minuten pruttelen: 40%1 uur sudderen: 25%2,5 uur sudderen: 5%Nu zal je van een beetje rodewijnsaus over het vlees niet dronken worden, maar er zit dus wel degelijk alcohol in!quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet slapen.
Vraagje, als je kookt met alcohol en het gerecht zo'n half uur laat pruttelen, blijft er dan nog alcohol over in het eten?
Proefde je geen alcohol dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest eens voor mijn werk kennis maken met mensen in hun restaurant.
Serveerden ze me stoofperen, gestoofd in wijn ofzo? Kwam ik later pas achter.
Dat wil ik wel proeven hoor!quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm oke dat wordt dus geen penne vodka voor mijn ouders.
Jouw boobies zijn mooier.quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
I am not krokusje31.
Just saying,
Jammer, anders had ik de billen van krokusje31 aangeraaktquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
I am not krokusje31.
Just saying,
afblijven ouwe snoeperd.quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw boobies zijn mooier.
I know right.quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik de billen van krokusje31 aangeraakt
Huhquote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oohja. Jullie konden niet van elkaar afblijven
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
HuhDaar ken ik mij niets van herinneren.
wat? Ik heb je tenminste niet zwanger achter gelatenquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.
Maar we waren met zn achtenquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.
Die rokende paupertsquote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Welke zwervers stonden steeds buiten? !
Ik hou me in.quote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wat? Ik heb je tenminste niet zwanger achter gelaten
quote:
Gr grquote:
Het was best warm enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef xminator het volgende:
Waarom stonden ze eigenlijk steeds buiten![]()
![]()
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Viespeuk. Jij was er ook steeds bij.
Ik toen ook nog. En de rest ging mee omdat ze me cool vonden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.
Eigenlijk wel raar, alleen Turq rookte volgens mij. Waarom stonden ze steeds buiten. What happened outside
![]()
zG had gesprekje met hem. Ik ging achter zijn billen aan. Julis volgde zG en xmini zat achter mijn billen aan terwijl JFM zwanger achter bleefquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.
Eigenlijk wel raar, alleen Turq rookte volgens mij. Waarom stonden ze steeds buiten. What happened outside
![]()
Ik ben heel wat verandertquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is bijna jaar geleden he!
JFM'in sucu ne?quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zG had gesprekje met hem. Ik ging achter zijn billen aan. Julis volgde zG en xmini zat achter mijn billen aan terwijl JFM zwanger achter bleef
Moet je de dizi kijken.quote:
Verandert nog wel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben heel wat verandert
turqquote:Op maandag 9 september 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet wel voor wie Playingwithfire ging.
Ja wat een lul zeg. Schouder bijna uit de kom en geeneens sorry.quote:
Je hebt mij doorquote:
Gelukkig was ik dat nietquote:
Gravitation is not responsible for people falling in love.quote:Op maandag 9 september 2013 23:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja wat een lul zeg. Schouder bijna uit de kom en geeneens sorry.
sylvesterrr moet nog billen knijpenquote:Op maandag 9 september 2013 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arme Turq. Zelfs ik kon hem niet redden.
Een schouderstoot van jou wel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gravitation is not responsible for people falling in love.
Eindbaas meetquote:
I need some burn healquote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een schouderstoot van jou wel.
Oppassen voor borte ze bijt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar de volgende miet en je zult snappen.
Niettt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oppassen voor borte ze bijt.
Waar dacht je aanquote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Volgende meet wel weer in een bewoonde plaats?
quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Haaksbergen it is?quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Mag ik iemand meenemen? Kennen jullie vast welquote:Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar de volgende miet en je zult snappen.
Professionele jokkebrokquote:
Op zijn kosten .quote:Op maandag 9 september 2013 23:42 schreef xminator het volgende:
Gezamenlijk het huis van xaban06 bestormen? Creëert zo een leuke groepsgevoel.
Wie?quote:Op maandag 9 september 2013 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag ik iemand meenemen? Kennen jullie vast wel
Beter tochquote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oppassen voor borte ze bijt.
You stand there, watching me burn. Ain't you?quote:
Denk jequote:
Ik lig, maargoed.quote:Op maandag 9 september 2013 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
You stand there, watching me burn. Ain't you?
Niet bestormen, gewoon ouders bellen en zeggen dat we: ''kiz almak icin'' komen jwz.quote:Op maandag 9 september 2013 23:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Gezamenlijk het huis van xaban06 bestormen? Creëert zo een leuke groepsgevoel.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geoefend met het blazen vam rondjes btw.
Sjezus kan het nog luier?quote:
Maar blaffende meiden bijten nietquote:
Slaap jij staand, schat?quote:Op maandag 9 september 2013 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sjezus kan het nog luier?
Ja daaromquote:Op maandag 9 september 2013 23:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar blaffende meiden bijten niet
Ik heb een charmante foto waar ik op het toilet slaapquote:
Stuur eens?quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb een charmante foto waar ik op het toilet slaap
I got brain f*cked :lquote:
Ik heb nog die ilovejfm fotoquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb een charmante foto waar ik op het toilet slaap
Als je eens langs komt laat ik het met plezier zien, schat.quote:
Relevantie?quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nog die ilovejfm foto
Tamam, als jij in de tussentijd alvast begint met squatten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als je eens langs komt laat ik het met plezier zien, schat.
:Ik ben 25 kilo afgevallen en heb laatste 2 maanden 8 kilo spieren aangemaakt,quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, als jij in de tussentijd alvast begint met squatten.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
:Ik ben 25 kilo afgevallen en heb laatste 2 maanden 8 kilo spieren aangemaakt,
Allemaal voor jou!
Klinkt goed genoegquote:
Hij is geen meid!!!!!!quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
En ik wou Bilge ook graag ontmoeten. Jammer dat hij niet meer post.
Hij was niet zo een prater.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
En ik wou Bilge ook graag ontmoeten. Jammer dat hij niet meer post.
quote:
Maakt toch niet uit als je met een groep bent? Ik ben ook geen prater irl.quote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij was niet zo een prater.
Hij kan zingenquote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je met een groep bent? Ik ben ook geen prater irl.
I got trust issues because of him,quote:
ik.quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie heeft ambipur nodig als je mij hebt?
Dat was sylvester.quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon een baas, die Bilge..
'Nieuwe' poster en komt gewoon opdagen.
Na een paar yeni raki flesjes inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef xminator het volgende:
Welk liedje hadden wij gezonden? Daglar daglar?
Sylv is al een jarenlange lid van fok en postte in het verleden wel eens.. Desalniettemin vind ik het ook tof van hem dat hij gewoon kwam opdagen, net zoals ik het ook tof vind dat jij kwam.quote:
Wat wil jij graag, doe jij ook geven?quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
En Arcadia ook nog. Wil ik ook graag zien.
hij zei kwamquote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Sylv is al een jarenlange lid van fok en postte in het verleden wel eens.. Desalniettemin vind ik het ook tof van hem dat hij gewoon kwam opdagen, net zoals ik het ook tof vind dat jij kwam.
Ik gaf toch shotjes wat wil je nog meer.quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat wil jij graag, doe jij ook geven?
Ja ama hij kwam vlak voor de meet hier posten en kwam daarna gelijk naar de meetquote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Sylv is al een jarenlange lid van fok en postte in het verleden wel eens.. Desalniettemin vind ik het ook tof van hem dat hij gewoon kwam opdagen, net zoals ik het ook tof vind dat jij kwam.
Ja, gaan we naar een meyhane drinken jullie geen Raki. Rare turkoesquote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Na een paar yeni raki flesjes inderdaad
Amper halve shotjes. gierige nederlanderquote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gaf toch shotjes wat wil je nog meer.
Hij leek best veel op een pedobearquote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ama hij kwam vlak voor de meet hier posten en kwam daarna gelijk.
Wachtend in een verlaten speeltuintje op ons .
Iedereen keek ons aan ama, utandım.quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Amper halve shotjes. gierige nederlander
Ja he.quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hij leek best veel op een pedobear
O?quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die zegt één dag voor de meet af.
Dan de volgende keer in een donkere kastquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iedereen keek ons aan ama, utandım.
Het blijft een meisje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Het meisje dat altijd ruzie zocht mis je?
wel schattig hoor.quote:
Sexy.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dan de volgende keer in een donkere kast
Instabiel meisje, ene minuut zegt ze wel te komen en daarna weer niet. Ik spreek uit ervaring.quote:
ik moest nog terug rijden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, gaan we naar een meyhane drinken jullie geen Raki. Rare turkoes
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Het meisje dat altijd ruzie zocht mis je?
Ik deel die ervaring nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Instabiel meisje, ene minuut zegt ze wel te komen en daarna weer niet. Ik spreek uit ervaring.
Vertelquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Instabiel meisje, ene minuut zegt ze wel te komen en daarna weer niet. Ik spreek uit ervaring.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik moest nog terug rijden.
Wel je leukste pokemon kaarten meenemen, want anders is het niet leukquote:
250 km.quote:
Bij deze meet dronken ze wel, tot grote ontevredenheid van mij.quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, gaan we naar een meyhane drinken jullie geen Raki. Rare turkoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Wat is pokemonquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wel je leukste pokemon kaarten meenemen, want anders is het niet leuk
zG en julis ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij deze meet dronken ze wel, tot grote ontevredenheid van mij.
soort van kamasutra you will enjoy itquote:
Neee, die niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
zG en julis ook. Van Turq weet ik dat wel
Cool. I'm in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
soort van kamasutra you will enjoy it
We shall teach her!quote:
Ayequote:
Die jullie hadden gekocht in Rotterdam?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We shall teach her!
breng jij de SM gereedschap mee?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Die jullie hadden gekocht in Rotterdam?
Dat was dus echt chocomelquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij deze meet dronken ze wel, tot grote ontevredenheid van mij.
Heb jij niet genoeg aan je eigen gereedschap?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We shall teach her!
breng jij de SM gereedschap mee?
Ssssh zo kan ik niet slapen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg aan je eigen gereedschap?
See what I did there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ssssh zo kan ik niet slapen.slaap lekker pumpkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Hadi optum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je normaal haaaaaaat ik apuk sapık şakalar maar hier....![]()
Jullie hebben slechte invloed op mij.
quote:
Trusten kardeşim.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hadi optum.
Iyi geceler.
Bye bye.
Zaten jullie in een turks tentje, ze dronken raki toch ?:Dquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Duh
Yani Juul en ik. De jongens dronken dus.
Aha op die fietsquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Duh
Yani Juul en ik. De jongens dronken dus.
Yeahh. Turks tentje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Zaten jullie in een turks tentje, ze dronken raki toch ?:D
Iyi geceler kankaquote:
Ze zou naar de eerste KLB-meet gaan ... de ene dag zei ze wel te komen en de andere dag weer niet, ze had ook altijd met iemand ruzie in de groepschat.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze zou naar de eerste KLB-meet gaan ... de ene dag zei ze wel te komen en de andere dag weer niet, ze had ook altijd met iemand ruzie in de groepschat.
1 dag voor de meet zei iemand haar te slaan (als grapje ofc) en toen besloot ze niet meer te komen.
Moet je doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef xminator het volgende:
Ik had eigenlijk wiessman nog willen meeten..
Ne olmus als ik drink..?quote:
Jij was bob, ik niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ne olmus als ik drink..?
Sende ictin..
Ik geniet.quote:
Ben eerlijk Borte, hoeveel heb ik gedronken? En hoeveel mag ik officieel drinken als ervaren bestuurder?quote:
Paar drankjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben eerlijk Borte, hoeveel heb ik gedronken? En hoeveel mag ik officieel drinken als ervaren bestuurder?
En heb jij enigszins wat opgemerkt aan mijn rijstijl/rijgedrag waarvan je zei van: dat komt door drank?
Verstandig!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij moest mij niet naar huis rijden, ik lette daarom alleen op Turq zijn drinkgedrag hehe.
Wees blij dat je nooit bij mij in de auto hebt gezeten. Er zijn weinig mensen die voor een tweede keer durven in te stappen als ik sportief (doch veilig) rijd. Hahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar drankjes.
Ik ben snel bang met auto's. Heb een beetje auto/rij fobie wat dat betreft.
Welk bedrijf? Misschien had ik je wel kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Onderweg naar een sollicitatiegesprek! Misschien mag ik me binnenkort Business Consultant noemen.
Wens deze nepturk succes.
Waar gaat je scriptie over?quote:
Over leesbaarheid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over?
Ik ben tv kijken en YouTuben naar gezonde kiprecepten voor vanavond.
Trouwen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Over leesbaarheid.
Gewoon kip marineren, vervolgens op een grillplan (hoog vuur!) voorbereiden zonder olie/boter. Fking lekker malse kip krijg je dan en het is ook nog eens gezond want je gebruikt geen olie/boter. Gewoon 2 minuten per kant (verschilt ook per dikte van kipfilet, dus beetje op gevoel) grillen. Vervolgens op een voorverwarmde bord een minuutje laten rusten (met aluminiumfolie eroverheen). Daarna smullen.
Aardappels, groente en salade ernaast. Soepje vooraf![]()
2minuten per kant!? rauwe kip krijg je dan a sah.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Over leesbaarheid.
Gewoon kip marineren, vervolgens op een grillplan (hoog vuur!) voorbereiden zonder olie/boter. Fking lekker malse kip krijg je dan en het is ook nog eens gezond want je gebruikt geen olie/boter. Gewoon 2 minuten per kant (verschilt ook per dikte van kipfilet, dus beetje op gevoel) grillen. Vervolgens op een voorverwarmde bord een minuutje laten rusten (met aluminiumfolie eroverheen). Daarna smullen.
Aardappels, groente en salade ernaast. Soepje vooraf![]()
Voldoe je aan de voorwaarden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trouwen?
Ik doe het in de oven, met hapje witte rijst en gestoomde sperzieboontjes.
Neen, hangt van de dikte van je kipfilet af. Ik snij ze best dun, dan is 2/3 minuten per kant op HOOG vuur gewoon genoeg. Als je zo een hele lap in één keer wil grillen (:')) krijg je natuurlijk rauwe kip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
2minuten per kant!? rauwe kip krijg je dan a sah.
eerst 20 minuten op zacht vuur daarna op hoogste vuur grillen. Dan kan je bijna de bot mee eten.
Alleen mijn drinkgedrag..?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij moest mij niet naar huis rijden, ik lette daarom alleen op Turq zijn drinkgedrag hehe.
Ik reed rustig toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar drankjes.
En nee, je merkte het niet, maar je hoeft het ook niet altijd te merken. Yani dingen zoals het afnemen van je reactie vermogen merk je niet op het eerste gezicht. Maar het is en blijft jouw auto natuurlijk, je moet mij niet al te serieus nemen. Ik ben snel bang met auto's. Heb een beetje auto/rij fobie wat dat betreft.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef xminator het volgende:
Eentje met een goede 'naam', leuke en goede familie, beetje intelligent (minstens mbo niv 4 dus), niet lui en vervolgens moet het ook nog eens klikken tussen ons.
Is lastig in deze maatschappij.
Ze vroegen wat ik verstond onder een goed meisje, daarom kwam ik eerst met de andere punten. Dat het moet klikken in een relatie lijkt mij vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Volgens mij moet het klikken op de eerste plaats en niet de laatste
Lijkt een beetje op de gezichtsuitdrukking van een gevangene. Eentje die net in z'n kontje is gepakt, maar toch wel blij is dat er iemand van 'm houdt.quote:
Ik ben een goed meisje, alleen lui en kan niet koken. Verder ben ik cool.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze vroegen wat ik verstond onder een goed meisje, daarom kwam ik eerst met de andere punten. Dat het moet klikken in een relatie lijkt mij vanzelfsprekend
Ervaring?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de gezichtsuitdrukking van een gevangene. Eentje die net in z'n kontje is gepakt, maar toch wel blij is dat er iemand van 'm houdt.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de gezichtsuitdrukking van een gevangene. Eentje die net in z'n kontje is gepakt, maar toch wel blij is dat er iemand van 'm houdt.
whaddup
Hmmh dat maakt het wel lastig, als ik een keer moet overwerken wordt het dus patat of pizzaquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben een goed meisje, alleen lui en kan niet koken. Verder ben ik cool.
Ach, valt prima mee te leven. Liever lui dan moe en xminator kookt wel voor je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben een goed meisje, alleen lui en kan niet koken. Verder ben ik cool.
Maar je bent niet zeker of je het wel zelf wil?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb de baan, maar...
Of afhaal .quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh dat maakt het wel lastig, als ik een keer moet overwerken wordt het dus patat of pizza?
Wat zou jij als bruidsschat willen vragen?![]()
Weet je wat, dat is goed! Bij dezen heb ik je gereserveerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of afhaal .
4 kamelen en vijf tijgers.
Inderdaad ja !quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, valt prima mee te leven. Liever lui dan moe en xminator kookt wel voor je.
Jij zal het wel weten, hm?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef Che_ het volgende:
Als je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt dan boeien die eisen niet meer.
Ik kan ook niet delen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet je wat, dat is goed! Bij dezen heb ik je gereserveerd.
Neem ik gewoon een 2e vrouw erbij die wel kan koken en niet lui is, problem solved.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inderdaad ja !
[..]
Jij zal het wel weten, hm?
Dan trouwen we met huwelijkse voorwaarden en stellen we een tijdelijke contract op van één jaar. Vervolgens stellen we een vast contract op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk te combineren met mijn opleiding. Moet even goed overleggen/nadenken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar je bent niet zeker of je het wel zelf wil?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan trouwen we met huwelijkse voorwaarden en stellen we een tijdelijke contract op van één jaar. Vervolgens stellen we een vast contract op.In gemeenschap van goederen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Jij hebt het gemunt op mijn geld! Dus jij bent er zo eentjequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In gemeenschap van goederen?
Is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat het klonk alsof je uit ervaring sprak?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt het gemunt op mijn geld! Dus jij bent er zo eentje
Jij wilt teveel. TEVEELquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
Fulltime huisvrouw? Hmmh, niet deeltijd werken? Dat laatste zou toffer zijn..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, jij mag haar hebben.. Omdat je het zo graag wil.
Je gaat me zeker ook slaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik mocht toch de macho Turk uithangen, wat is deze
Dat past niet in de Turkse cultuurquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gaat me zeker ook slaan
Duh? Al 3 stelletjes, waarvan 1 is getrouwdquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Che_ het volgende:
Turken op fok! ontmaskerd.
Deze reeks is gewoon een semi-datetopic
Tijd voor de 4de dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat past niet in de Turkse cultuur
[..]
Duh? Al 3 stelletjes, waarvan 1 is getrouwd.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zal erover nadenken X, maar ik wil niet iedere zomer naar het dorp en turks leren.
'we'? Peh, jij durft toch niet te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
Snel weer meeten jullie 2 zodat we jullie kunnen bekogelen met rijst.
Heb X al gezien, niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
No commentquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb X al gezien, niet veel bijzonders.
![]()
Hoezo durf ik nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef xminator het volgende:
[..]
'we'? Peh, jij durft toch niet te komen.
Overdreven stilquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij vond mij overdreven.
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je de vorige keer en de keer daarvoor ook niet kwam, misschien daarom?
Ik zeg ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
Buiten tientallen topics met de titel MEET MEET MEET en talloze berichten erover is het je niet opgevallen. Volgende meet stuur ik je wel een privébericht en ben je dus aanwezig? Dan weet ik gelijk of ik een honkbalknuppel mee moet nemen of nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Heb al een fokker gemeet..het zijn dus sowieso geen bots
Hehehe, ik vond je niet overdrevenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je verwart mij met een ander.
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Heb al een fokker gemeet..het zijn dus sowieso geen bots
Iedereen had zijn/haar charme.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vond X wel lief hoor. Wel een echte Turkturk .
Voor de gratis taart zekerquote:
Zo erg ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Buiten tientallen topics met de titel MEET MEET MEET en talloze berichten erover is het je niet opgevallen. Volgende meet stuur ik je wel een privébericht en ben je dus aanwezig? Dan weet ik gelijk of ik een honkbalknuppel mee moet nemen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |