abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130991889
Ja en nu maakt het niet meer uit. Evde kaldin artik :@
pi_130991900
@Bortecinem: Hoe zouden jouw ouders reageren als jij mij aan hen zou voorstellen als je vriendje (afgezien van "bula bula bunumu buldun?" :') ) en we twee maanden later uit elkaar zouden gaan? Zou jíj na de kennismaking niet hoop krijgen op een goede afloop?
pi_130991922
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Ja en nu maakt het niet meer uit. Evde kaldin artik :@
*O* Wellicht dat een van jullie mij kan opgeven voor dat programma van Esra Erol ofzo? :')
pi_130991942
Vertekend beeld.

Enige manier om een jongen correct voor te stellen is als die langskomt met z'n ouders.
pi_130991987
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef expans het volgende:
Vertekend beeld.

Enige manier om een jongen correct voor te stellen is als die langskomt met z'n ouders.
Met de ouders langskomen? Doe eens normaal joh. :P Na een maand weten mijn ouders niet eens dat ik wat heb, laat staan dat zij kennismaken met de familie van de ander. :')
pi_130991999
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

*O* Wellicht dat een van jullie mij kan opgeven voor dat programma van Esra Erol ofzo? :')
Maasin kac? Araban varmi? Evin varmi?
pi_130992014
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Maasin kac? Araban varmi? Evin varmi?
bovenmodaal
nee
ja (huur)
pi_130992025
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
@Bortecinem: Hoe zouden jouw ouders reageren als jij mij aan hen zou voorstellen als je vriendje (afgezien van "bula bula bunumu buldun?" :') ) en we twee maanden later uit elkaar zouden gaan? Zou jíj na de kennismaking niet hoop krijgen op een goede afloop?
Mijn ouders zijn haar ouders niet. En verder zag zij vast potentie in jullie relatie dat ze zo snel haar ouders erbij heeft gehaald. Het lijkt me sterk dat ze zou willen dat je haar ouders ontmoet als ze toch zeker zou weten dat ze jou zouden afkeuren.

Overigens is er behalve jouw asker gedoe niks mis met jou.
pi_130992075
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

bovenmodaal
nee
ja (huur)
Hmm, denk dat de dames van dat programma je niet zouden willen. Helaas. Maar misschien is er nog een kleine kans.

Heb je nog kinderen van je vorige relaties?
pi_130992105
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn haar ouders niet.
Nieuwsgierigheid, meer niet.

quote:
En verder zag zij potentie in jullie relatie dat ze zo snel haar ouders erbij heeft gehaald. Het lijkt me sterk dat ze zou willen dat je haar ouders ontmoet als ze toch zeker zou weten dat ze jou zouden afkeuren.
Zij is niet degene die het heeft verteld. Haar zusje heeft d'r mond voorbijgepraat hè. Als het aan haar lag zouden de ouders voorlopig even niets weten.

quote:
Overigens is er behalve jouw asker gedoe niks mis met jou.
:D O+ :')
pi_130992149
En nogmaals, olan yine ona olacak als het was uitgegaan. Zij kiest voor zo'n vroege kennismaking en ik neem aan dat ze oud en wijs genoeg om daar de mogelijke gevolgen van in te zien.
pi_130992151
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Hmm, denk dat de dames van dat programma je niet zouden willen. Helaas. Maar misschien is er nog een kleine kans.
;( Dan vraag ik het mijn (schoon)zussen wel. Volgens mij hebben ze genoeg kandidaten voor me. :')

quote:
Heb je nog kinderen van je vorige relaties?
Niet dat ik weet. :o
pi_130992174
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
En nogmaals, olan yine ona olacak als het was uitgegaan. Zij kiest voor zo'n vroege kennismaking en ik neem aan dat ze oud en wijs genoeg om daar de mogelijke gevolgen van in te zien.
Nee, zij kiest niet voor een vroege kennismaking. Zij moet dat regelen van de ouders.
pi_130992175
'Mond voorbij gepraat' puhlease. :')
pi_130992181
quote:
Once a man has fixed his choice, he goes with, or sends, one or two close kin, and a respected senior man less close to him as negotiator, to pay a formal visit to the girl's home. They are received by a similarly constituted committee, and negotiations are conducted with great delicacy through the intermediaries. I was told in Sakaltutan that a bride price is agreed at this meeting, and a first' instalment (hecelik) is expected either on
http://www.turkishculture(...)dding-537.htm?type=1

Succes Syl :P
pi_130992183
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
'Mond voorbij gepraat' puhlease. :')
Haar woorden.
pi_130992196
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Met de ouders langskomen? Doe eens normaal joh. :P Na een maand weten mijn ouders niet eens dat ik wat heb, laat staan dat zij kennismaken met de familie van de ander. :')
Natuurlijk niet na 1 maand he :P.

Maar wat ik bedoel is; als het echt zo serieus (conform tradities) zou zijn zouden ze zeggen dat je met je ouders moest langskomen.

Uit je berichten blijkt dat haar familie best 'modern' is, dus is er imo niet veel aan de hand. Zeker omdat die ouders je uit eigen iniatief uitnodigen.

Zou zelf nooit opperen om kennis te maken met de oudere generaties van de familie totdat het echt moet (lees: istemeye gidince). Alleen zus/zusjes van onze generatie eventueel. Rest van haar fam leer je dan kennen tijdens soz/nisan etc.
pi_130992201
quote:
o|O

Ben evde kalirim, daha iyi. :{
pi_130992212
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

o|O

Evde kalmissin, haberin yok daha :D
pi_130992222
Geloof me ieder Turks meisje had zich er wel onderuit geluld als ze hele strenge ouders had gehad. Maar als het echt zo was geweest dat het moest, is het imo nog erger dat je haar zo in de steek hebt gelaten. Word ze eerst genaaid door haar zusje, en nu door jou. :')
pi_130992343
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:52 schreef expans het volgende:

[..]

Natuurlijk niet na 1 maand he :P.

Maar wat ik bedoel is; als het echt zo serieus (conform tradities) zou zijn zouden ze zeggen dat je met je ouders moest langskomen.

Uit je berichten blijkt dat haar familie best 'modern' is, dus is er imo niet veel aan de hand. Zeker omdat die ouders je uit eigen iniatief uitnodigen.

Zou zelf nooit opperen om kennis te maken met de oudere generaties van de familie totdat het echt moet (lees: istemeye gidince). Alleen zus/zusjes van onze generatie eventueel. Rest van haar fam leer je dan kennen tijdens soz/nisan etc.
Men verwacht wel dat ik al na 1 maand kennismaak met de ouders... :|W Dat vind ik te vroeg, vooral omdat ik er nog niet zeker van ben.

quote:
0s.gif Op
maandag 9 september 2013 17:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Evde kalmissin, haberin yok daha :D
Mooi, hoef ik het gezeik van m'n ouders, broers, zussen, zwagers en schoonzussen ook niet meer aan te horen. Het heeft toch geen nut. :Y)

quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Bortecinem het volgende:
Geloof me ieder Turks meisje had zich er wel onderuit geluld als ze hele strenge ouders had gehad. Maar als het echt zo was geweest dat het moest, is het imo nog erger dat je haar zo in de steek hebt gelaten. Word ze eerst genaaid door haar zusje, en nu door jou. :')
Ik zou bijna schuldgevoelens krijgen. :{

Als ze de kennismaking probeert af te dwingen door te suggeren dat haar zusje d'r mond heeft voorbijgepraat, dan is dat nog erger.
pi_130992370
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

o|O

Gun je moeder toch een dansje :P

quote:
The next step, betrothal (nishan), follows within a month or so. A group of women, four or five or more, including the groom's mother, and kin and non-kin neighbours, pay a formal visit to the girl's home, accompanied, if the journey requires it, by two or three men. They are given a large ceremonial meal, which they reciprocate the next morning from supplies which they have brought with them. The men leave the women to make the acquaintance of their future affines, returning to fetch them after a day or two. The two groups of women spend the evenings in dancing and singing - strictly without men. They bring presents - ideally including gold ornaments - for the bride, and throw her coins when she dances for them.
pi_130992384
Nu mijn hele eerlijke mening: je vond haar niet leuk genoeg en zag de kennismaking als een kans om het uit te maken.
pi_130992402
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 17:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Gun je moeder toch een dansje :P

[..]

Dat zeggen mijn zussen ook: "senin dügününde güzel elbise giyip oynayacam"... :')

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
Nu mijn hele eerlijke mening: je vond haar niet leuk genoeg en zag de kennismaking als een kans om het uit te maken.
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. :)
pi_130992414
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.

Jij hebt er één gevonden en dan durf je het niet aan. Hoe moet je op jouw leeftijd van 32 jaar nog een goed Turks meisje vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')