wat? Ik heb je tenminste niet zwanger achter gelatenquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.
Maar we waren met zn achtenquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.
Die rokende paupertsquote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Welke zwervers stonden steeds buiten? !
Ik hou me in.quote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wat? Ik heb je tenminste niet zwanger achter gelaten
quote:
Gr grquote:
Het was best warm enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef xminator het volgende:
Waarom stonden ze eigenlijk steeds buiten![]()
![]()
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Viespeuk. Jij was er ook steeds bij.
Ik toen ook nog. En de rest ging mee omdat ze me cool vonden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.
Eigenlijk wel raar, alleen Turq rookte volgens mij. Waarom stonden ze steeds buiten. What happened outside
![]()
zG had gesprekje met hem. Ik ging achter zijn billen aan. Julis volgde zG en xmini zat achter mijn billen aan terwijl JFM zwanger achter bleefquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.
Eigenlijk wel raar, alleen Turq rookte volgens mij. Waarom stonden ze steeds buiten. What happened outside
![]()
Ik ben heel wat verandertquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is bijna jaar geleden he!
JFM'in sucu ne?quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zG had gesprekje met hem. Ik ging achter zijn billen aan. Julis volgde zG en xmini zat achter mijn billen aan terwijl JFM zwanger achter bleef
Moet je de dizi kijken.quote:
Verandert nog wel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben heel wat verandert
turqquote:Op maandag 9 september 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet wel voor wie Playingwithfire ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |