Je hebt mij doorquote:
Gelukkig was ik dat nietquote:
Gravitation is not responsible for people falling in love.quote:Op maandag 9 september 2013 23:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja wat een lul zeg. Schouder bijna uit de kom en geeneens sorry.
sylvesterrr moet nog billen knijpenquote:Op maandag 9 september 2013 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arme Turq. Zelfs ik kon hem niet redden.
Een schouderstoot van jou wel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gravitation is not responsible for people falling in love.
Eindbaas meetquote:
I need some burn healquote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een schouderstoot van jou wel.
Oppassen voor borte ze bijt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar de volgende miet en je zult snappen.
Niettt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oppassen voor borte ze bijt.
Waar dacht je aanquote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Volgende meet wel weer in een bewoonde plaats?
quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Haaksbergen it is?quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Mag ik iemand meenemen? Kennen jullie vast welquote:Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar de volgende miet en je zult snappen.
Professionele jokkebrokquote:
Op zijn kosten .quote:Op maandag 9 september 2013 23:42 schreef xminator het volgende:
Gezamenlijk het huis van xaban06 bestormen? Creëert zo een leuke groepsgevoel.
Wie?quote:Op maandag 9 september 2013 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag ik iemand meenemen? Kennen jullie vast wel
Beter tochquote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oppassen voor borte ze bijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |