SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Jij hebt je man en minnaar, blijf af van deze, tamam?quote:
Zijn Turkse meisjes echt zo slecht?quote:Op maandag 9 september 2013 18:00 schreef xminator het volgende:
Ik schiet al in de paniek om nu nog een goed Turks meisje te vinden.
Is hij je zoon of zo dat je hem zo beschermt?quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alsof jij zo een lekkertje bent zG.
Ja man, slecht materiaal, slechte productie, slechte fabrieken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zijn Turkse meisjes echt zo slecht?
Ok okquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hebt je man en minnaar, blijf af van deze, tamam?
quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, slecht materiaal, slechte productie, slechte fabrieken.
Gelukkig niet, anders had ik een probleem.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij je zoon of zo dat je hem zo beschermt?
Ik checkte in de ochtend die link maar hij deed het niet meerquote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef xminator het volgende:
Ik had hem op tijd, iemand voor mij heeft ordernummer 2147, ik heb 2149 en iemand na mij heeft 2151. Zij krijgen hem wel en ik niet wtf.. en dan geven ze als goedmakertje een kortingsbon van 25 euro die alleen geldig is bij aanschaf van een ipad. Die via dixons al 25 euro duurder is.
Oplichters van dixons.
Mocht Surface RT je aanspreken, check Surfspot even. Los 210, met touch cover 260, met type cover 300.quote:Op maandag 9 september 2013 22:20 schreef expans het volgende:
[..]
Ik checkte in de ochtend die link maar hij deed het niet meer
Zou ook wel een ipad willen hebben voor ¤300 (max budget bu zaten).
Andere tablets voelen gewoon te goedkoop aan door hun OS etc. :/
Julis beschikbaar, ja?quote:Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Julis & Bortecinem
Zijn er meer?
Let wel surface 2 komt er binnenkort aan, niet voor zo een prijs maar goed..quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht Surface RT je aanspreken, check Surfspot even. Los 210, met touch cover 260, met type cover 300.
https://www.surfspot.nl/surface.
Aycaquote:Op maandag 9 september 2013 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Julis & Bortecinem
Zijn er meer?
Veel mensen denken dat alcohol volledig verdampt als het wordt verhit, maar dat is niet waar. Vanaf het moment dat een gerecht kookt, verdampt alcohol wel gedeeltelijk, maar nooit helemaal. De hoeveelheid die overblijft is afhankelijk van het kookproces. HIer is onderzoek naar gedaan en daaruit zijn voor mij verrassende cijfers gekomen.Resterende alcohol na bereiding:Even laten koken: 85%Geflambeerd: 75%15 minuten pruttelen: 40%1 uur sudderen: 25%2,5 uur sudderen: 5%Nu zal je van een beetje rodewijnsaus over het vlees niet dronken worden, maar er zit dus wel degelijk alcohol in!quote:Op maandag 9 september 2013 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan niet slapen.
Vraagje, als je kookt met alcohol en het gerecht zo'n half uur laat pruttelen, blijft er dan nog alcohol over in het eten?
Proefde je geen alcohol dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik moest eens voor mijn werk kennis maken met mensen in hun restaurant.
Serveerden ze me stoofperen, gestoofd in wijn ofzo? Kwam ik later pas achter.
Dat wil ik wel proeven hoor!quote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm oke dat wordt dus geen penne vodka voor mijn ouders.
Jouw boobies zijn mooier.quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
I am not krokusje31.
Just saying,
Jammer, anders had ik de billen van krokusje31 aangeraaktquote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
I am not krokusje31.
Just saying,
afblijven ouwe snoeperd.quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jouw boobies zijn mooier.
I know right.quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer, anders had ik de billen van krokusje31 aangeraakt
Huhquote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oohja. Jullie konden niet van elkaar afblijven
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]
HuhDaar ken ik mij niets van herinneren.
wat? Ik heb je tenminste niet zwanger achter gelatenquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.
Maar we waren met zn achtenquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er waren iig twee van jullie vieren handtastelijk.
Die rokende paupertsquote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Welke zwervers stonden steeds buiten? !
Ik hou me in.quote:Op maandag 9 september 2013 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wat? Ik heb je tenminste niet zwanger achter gelaten
quote:
Gr grquote:
Het was best warm enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef xminator het volgende:
Waarom stonden ze eigenlijk steeds buiten![]()
![]()
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.quote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Viespeuk. Jij was er ook steeds bij.
Ik toen ook nog. En de rest ging mee omdat ze me cool vonden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.
Eigenlijk wel raar, alleen Turq rookte volgens mij. Waarom stonden ze steeds buiten. What happened outside
![]()
zG had gesprekje met hem. Ik ging achter zijn billen aan. Julis volgde zG en xmini zat achter mijn billen aan terwijl JFM zwanger achter bleefquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Heullllllllllllllllllllllll niet! 1x maar.
Eigenlijk wel raar, alleen Turq rookte volgens mij. Waarom stonden ze steeds buiten. What happened outside
![]()
Ik ben heel wat verandertquote:Op maandag 9 september 2013 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is bijna jaar geleden he!
JFM'in sucu ne?quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
zG had gesprekje met hem. Ik ging achter zijn billen aan. Julis volgde zG en xmini zat achter mijn billen aan terwijl JFM zwanger achter bleef
Moet je de dizi kijken.quote:
Verandert nog wel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben heel wat verandert
turqquote:Op maandag 9 september 2013 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet wel voor wie Playingwithfire ging.
Ja wat een lul zeg. Schouder bijna uit de kom en geeneens sorry.quote:
Je hebt mij doorquote:
Gelukkig was ik dat nietquote:
Gravitation is not responsible for people falling in love.quote:Op maandag 9 september 2013 23:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja wat een lul zeg. Schouder bijna uit de kom en geeneens sorry.
sylvesterrr moet nog billen knijpenquote:Op maandag 9 september 2013 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arme Turq. Zelfs ik kon hem niet redden.
Een schouderstoot van jou wel.quote:Op maandag 9 september 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gravitation is not responsible for people falling in love.
Eindbaas meetquote:
I need some burn healquote:Op maandag 9 september 2013 23:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Een schouderstoot van jou wel.
Oppassen voor borte ze bijt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar de volgende miet en je zult snappen.
Niettt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oppassen voor borte ze bijt.
Waar dacht je aanquote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Volgende meet wel weer in een bewoonde plaats?
quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Haaksbergen it is?quote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef xminator het volgende:
Mag ik iemand meenemen? Kennen jullie vast welquote:Op maandag 9 september 2013 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar de volgende miet en je zult snappen.
Professionele jokkebrokquote:
Op zijn kosten .quote:Op maandag 9 september 2013 23:42 schreef xminator het volgende:
Gezamenlijk het huis van xaban06 bestormen? Creëert zo een leuke groepsgevoel.
Wie?quote:Op maandag 9 september 2013 23:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mag ik iemand meenemen? Kennen jullie vast wel
Beter tochquote:Op maandag 9 september 2013 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oppassen voor borte ze bijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |