Hij is geen meid!!!!!!quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
En ik wou Bilge ook graag ontmoeten. Jammer dat hij niet meer post.
Hij was niet zo een prater.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
En ik wou Bilge ook graag ontmoeten. Jammer dat hij niet meer post.
quote:
Maakt toch niet uit als je met een groep bent? Ik ben ook geen prater irl.quote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij was niet zo een prater.
Hij kan zingenquote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je met een groep bent? Ik ben ook geen prater irl.
I got trust issues because of him,quote:
ik.quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wie heeft ambipur nodig als je mij hebt?
Dat was sylvester.quote:Op maandag 9 september 2013 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon een baas, die Bilge..
'Nieuwe' poster en komt gewoon opdagen.
Na een paar yeni raki flesjes inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef xminator het volgende:
Welk liedje hadden wij gezonden? Daglar daglar?
Sylv is al een jarenlange lid van fok en postte in het verleden wel eens.. Desalniettemin vind ik het ook tof van hem dat hij gewoon kwam opdagen, net zoals ik het ook tof vind dat jij kwam.quote:
Wat wil jij graag, doe jij ook geven?quote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
En Arcadia ook nog. Wil ik ook graag zien.
hij zei kwamquote:Op maandag 9 september 2013 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Sylv is al een jarenlange lid van fok en postte in het verleden wel eens.. Desalniettemin vind ik het ook tof van hem dat hij gewoon kwam opdagen, net zoals ik het ook tof vind dat jij kwam.
Ik gaf toch shotjes wat wil je nog meer.quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat wil jij graag, doe jij ook geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |