Google translate is een bitchquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
duurde lang tot je dat duiste woord daarvoor kon vinden
Ja sorryquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
duurde lang tot je dat duiste woord daarvoor kon vinden
ja hequote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, goed om de legendarische sof UI weer te zien <3
jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hejij dacht, school is begonnen, ik ga weer fokken?
quote:
vwo op vavo.quote:
snap er geen kut vanquote:Op maandag 9 september 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vwo op vavo.
dus vakken in een jaar, maar ik heb de vakken verspreid, dus ik doe er twee jaar over.
hey hoi beerquote:
lkkr boeiend wat zij doetquote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
kijk dan hoe miley nou weer de aandacht wil trekken
naakt op een wreckende ball zitten
arm kind
Dat gelik aan die hamer vind ik zieliger. Overigens gaat het om de muziek, die ik van haar sowieso al vind om oor-aids van te krijgen, dus dat heeft ze naar mijn mening al helemaal niet begrepen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
kijk dan hoe miley nou weer de aandacht wil trekken
naakt op een wreckende ball zitten
arm kind
ik ken iemand die meer geld verdient zonder raar te doenquote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lkkr boeiend wat zij doet
srsly ze verdient er alleen maar meer geld mee.
druk druk, met u?quote:
bosquote:
miley is niet talentloos, ze is eigenlijk heel getalendeerd maar alles wat ze wil is aandacht door roar te doenquote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat gelik aan die hamer vind ik zieliger. Overigens gaat het om de muziek, die ik van haar sowieso al vind om oor-aids van te krijgen, dus dat heeft ze naar mijn mening al helemaal niet begrepen.
vet, mag ik je nu even aanraken?quote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ken iemand die meer geld verdient zonder raar te doen
Zei ik ook niet. Dit is mijn mening.quote:
Hebben ze je het klaag-recht ontnomen?quote:
ja heel mooie mening hoorquote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei ik ook niet. Dit is mijn mening.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben ze je het klaag-recht ontnomen?
Bedankt voor je sort of compliment.quote:
Meerloper dusquote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moeraskat even side info over onze grote vriend jrry
hij hemelt alle artiesten die in de top 40 staan graag de hemel in. dit negeren is een verstandige optie
Stelletje snoodaards. Sla ze in elkander.quote:
nee alleen de leukequote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moeraskat even side info over onze grote vriend jrry
hij hemelt alle artiesten die in de top 40 staan graag de hemel in. dit negeren is een verstandige optie
eigenlijk heb ik ook niet veel te klagenquote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stelletje snoodaards. Sla ze in elkander.Kom op voor je rechten!
quote:Op maandag 9 september 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik ook niet veel te klagen
Dat je dit weet zegt genoeg.quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
miley heeft nog nooit in de top40 gestaan
hoe vroeg?quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Gelukkig.
Ik klaag alleen omdat ik zo pokke vroeg mijn nest in moet![]()
en er dus ook weer uit.
6xquote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
miley heeft nog nooit in de top40 gestaan
kwart voor vier gaat de wekker. Werk.quote:
de teringquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kwart voor vier gaat de wekker. Werk.
1. wake me up - neequote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JIj vind alles wat in de top 40 staat leuk
inderdaad, dus ik ga zo slapen. Morgen moet ik nog overwerken ook tot half 9 savonds.quote:
Ken alleen papaoutai en die vind ik leukquote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
1. wake me up - nee
2. papaoutai - nee
3. vandaag - ken ik niet eens
4. roar - ja is leuk, sexy video ook met katy in tijgerprintje <3
5. animals - ken ik niet eens
6. blurred lines - 7/10
7. waves - die is wel goed
8. lalalala - irritant
9. talk dirty - nog niet gehoord
10. mimimi - irritant
http://www.top40.nl/top40-artiesten/miley-cyrusquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
in de tiptop30 ja, dat betekent dat je keihard flopt!
commercieeële troep, niks mis mee maar dan moet het wel ekker om te luisteren zijn iets wat papaouttai niet isquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken alleen papaoutai en die vind ik leuk
in de tiplijst alleenquote:Op maandag 9 september 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://www.top40.nl/top40-artiesten/miley-cyrus
Fuck man
QFTquote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
punt gemaakt je staat nog steeds zwak
wat een tering streek.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Dearest het volgende:
Zojuist een ROUWKAART in COMIC SANS ontvangen
Het is inderdaad wel een van zijn mindere nummers.quote:Op maandag 9 september 2013 19:46 schreef JRRY het volgende:
c
[..]
commercieeële troep, niks mis mee maar dan moet het wel ekker om te luisteren zijn iets wat papaouttai niet is__
mijn punt was dat ze nog steeds nooit in de top 40 gestaan heeftquote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is een top 40 artiest of niet dan?
punt gemaakt je staat nog steeds zwak
Wie doet je boodschappen?quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Yes heb van die plakken kaas in de koelkast liggen![]()
's ochtends niet fucking moeilijk doen met een kaasschaaf
Kaasquote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Yes heb van die plakken kaas in de koelkast liggen![]()
's ochtends niet fucking moeilijk doen met een kaasschaaf
Ga specsavers kerel want je kunt blijkbaar niet kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn punt was dat ze nog steeds nooit in de top 40 gestaan heeft
Dan zou ik je moeder even bedanken voor alle moeite die ze je bespaartquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeders![]()
maar ik heb er simpelweg geen tijd voor lol
tip is geen top40, in het buitenland word tip17 bijv gezine als #57quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga specsavers kerel want je kunt blijkbaar niet kijken
Hoe vaak zeg jij wel niet dat je ergens geen tijd voor hebtquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeders![]()
tijd maak je.quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeders![]()
altijdquote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe vaak zeg jij wel niet dat je ergens geen tijd voor hebt
in het weekendquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
tip is geen top40, in het buitenland word tip17 bijv gezine als #57
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Asa het volgende:
Hoe langzaam kan het zijn
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Asa het volgende:
[ link | afbeelding ]
maar ze heeft nog nooit de top-40 gehaald.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
altijd
[..]
in het weekend
[..]
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat het een top 40 muzikant isquote:Op maandag 9 september 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ze heeft nog nooit de top-40 gehaald.
dit is trouwens een leuke
nee, elke dag. Kwestie van prioriteiten en keuzes.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
altijd
[..]
in het weekend
[..]
[ afbeelding ]
jouw punt was onnodig en slaat nergens op, het is wel waar, maar er was geen aanleiding om erover te beginnen want: ik had het erover dat ze nog nooit in de top 40 gestaan heeft, dat is iets anders.quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een top 40 muzikant isik heb mijn punt gemaakt en jij bent daadwerkelijk erg dom
quote:
Mijn prioriteit ligt toch echt bij mijn stage die van zeven uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds mijn tijd in beslag neemt (reis meegerekend)quote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, elke dag. Kwestie van prioriteiten en keuzes.
Winkels zijn tot 8u open, genoeg tijd voor boodschappen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn prioriteit ligt toch echt bij mijn stage die van zeven uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds mijn tijd in beslag neemt (reis meegerekend)
Winkel bij mij op het dorp nietquote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Winkels zijn tot 8u open, genoeg tijd voor boodschappen.
sommige zelfs tot 9.quote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Winkels zijn tot 8u open, genoeg tijd voor boodschappen.
Hoeveel moeders?quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Winkel bij mij op het dorp nieten moeders komt toch langs de supermarkt als ze naar huis rijd
Pauperwinkel jaquote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Winkel bij mij op het dorp nieten moeders komt toch langs de supermarkt als ze naar huis rijd
wat heb je voor ban dan als je zo vroeg moet?quote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga slapen, kwart voor 4 wekker![]()
Daag schatjes
ja & neequote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
in die clip wel ja, wel een kutnummer
moet ff frans leren en dan ga ik slapen ben super moequote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
kom (slow)chatten ik heb tijd ;S
school
ik help je wel, très facile mon amiequote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
moet ff frans leren en dan ga ik slapen ben super moe
heb frans geleerd, ga nu ff slapenquote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik help je wel, très facile mon amie
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb frans geleerd, ga nu ff slapen
tot zo?quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
Lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pepernoten gehaald, kon het niet laten
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker.Blijft wel bizar dat die dingen steeds eerder in de winkel komen te liggen
Bij de supermarkt om de hoek hadden ze hier maar 4 pepernoot-loze maandenquote:
Daarom lagen ze dit jaar ook al in juni in de winkel hier. Hmmquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ehh pepernoten komen helemaal niet ieder jaar eerder in de winkel te liggen. Het is altijd september.. en ieder jaar zeggen mensen 'OHGOD IEDER JAAR VROEGER KAN TOCH NIEEE'
Ik zat ook al na te denken, dacht dat het al wel een paar jaar zoiets was.quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ehh pepernoten komen helemaal niet ieder jaar eerder in de winkel te liggen. Het is altijd september.. en ieder jaar zeggen mensen 'OHGOD IEDER JAAR VROEGER KAN TOCH NIEEE'
Ja, ga uitzonderingen ook even lekker mee tellenquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom lagen ze dit jaar ook al in juni in de winkel hier. Hmm
Dat doe ik inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ga uitzonderingen ook even lekker mee tellen. September it is
Jupquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat ook al na te denken, dacht dat het al wel een paar jaar zoiets was.
Mensen houden gewoon van zeikenquote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup. Maar denk dat het meer komt omdat mensen zoiets hebben van 'oh jeetje is het alweer zo ver?'. Want ik heb het zelf ook en dan denk ik 'ohnee, het is gewoon september'
Ja dat soberso.quote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen houden gewoon van zeiken
Sowiesoquote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen houden gewoon van zeiken
Hele dag niet, behalve toen ik van mijn werk kwamquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
HET REGENT HIER GODVERDOMME OOK AL DE HELE DAG, GODVRDOMMEEEEEEEEEEEE.
Oh, ook kutquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele dag niet, behalve toen ik van mijn werk kwam
Is maar tien minuten fietsen gelukkigquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ook kut. Ah, heb je nog geluk dat 't onderweg naar huis was
ibuprofen, nog even goed water drinken en dutje doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
gvd hoofdpijn is zo erg. wat moet ik doen
Treinmeisjequote:
Oh, had je een datequote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TreinmeisjeDate gisteravond eindigde wat ongemakkelijk, door mij natuurlijk
En nu moet ik geduld hebben in plaats haar aan te spreken want anders lijk ik desperate
heb ik niet. heb uurtje geleden paracetemol genomen, neem normaal een halve.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ibuprofen, nog even goed water drinken en dutje doen
Het was ook fucking ongemakkelijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, had je een date. Tof
. Oh wacht, dat heb ik wel gelezen.
Hhaha ik kon me al voorstellen dat jij haar wilde zoenen en hoe dat er uit moet hebben gezien. Hm, oke dat heeft niks met jou te maken maar ieder stelletje waarvan der ééntje wil zoenen en de ander niet ziet er eigenlijk al stom uit
Ik altijd 2quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik niet. heb uurtje geleden paracetemol genomen, neem normaal een halve.
ik neem er nooit eenquote:
Eindelijk thuis. BT daar was wel heel slechtquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Asa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat is nu de stand van zaken met treinmeisje?quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was ook fucking ongemakkelijkMaar ze was niet zo van ''WTF is met jou, doei'' ofzo. Dus not all is lost, I guess
Daar werd jij ook vriendelijk onthaalt door nota bene een vaste user van hierquote:
Ik hoor overal.quote:
Hmmm klopt jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar werd jij ook vriendelijk onthaalt door nota bene een vaste user van hier
Zucht...quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is nu de stand van zaken met treinmeisje?
Ik heb het de afgelopen dagen niet echt intensief gevolgd.
Die heb je binnen man.quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
Onder de CMD-V voor het geval dat.
Heb je sindsdien niet meer met haar gepraat?quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu probeer ik het te onderdrukken haar te whappen of ergens op te reageren
Feit is, dat je haar pas een week kent?quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
Onder de CMD-V voor het geval dat.
Vriendin van een vriend van me zei ook al dat het vast goed zit. Morgenochtend dezelfde les als eerste, dus zelfde trein waarschijnlijk. Hopelijk zie ik haar dan welquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb je sindsdien niet meer met haar gepraat?
JA MAAR HET MOMENT LEEK ZO GOED VERDOMMEquote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Feit is, dat je haar pas een week kent?
Ach, morgen in de trein nog maar eens een poging wagen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAAR HET MOMENT LEEK ZO GOED VERDOMME
neuhquote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach, morgen in de trein nog maar eens een poging wagen dan?
Dit gaat verkeerd voor je aflopen maatjequote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neuhNa school eerstejaarsborrel bij de studievereniging, eerst dronken voeren
quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit gaat verkeerd voor je aflopen maatje
Ik dacht dat je aan het lurken was?quote:
Stu maatje, ze heeft wel gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het lurken was?
Over je warme welkom voor Let in VBL SC
Oh dear, het is al te laatquote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SSSST SSTU NIET ZEGGEN
Dan mag ik ook wel tegen alle JNG SC'ers hier zo onvriendelijk doen dus?quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stu maatje, ze heeft wel gewoon gelijk.
Ja waar is nodig?quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef LETMEIN het volgende:
Hoi cachet, is dit nu de 3e helft?![]()
(snap je?)
Recht voor z'n raap. Werd er dit keer wel gek van en ze accepteren nieuwe users daar toch amper.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het lurken was?
Over je warme welkom voor Let in VBL SC
Oh nee, ik bedoelde dat andere, dat blijft tussen onssquote:
GC is niet vergelijkbaar met VBLquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel tegen alle JNG SC'ers hier zo onvriendelijk doen dus?
Lollolololol, en met een account uit mei 2013 ben je niet meer nieuw? Whehehequote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja waar is nodig?
[..]
Recht voor z'n raap. Werd er dit keer wel gek van en ze accepteren nieuwe users daar toch amper.
Ja, natuurlijk. Wat dacht jij danquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat andere, dat blijft tussen onss
Ik ken VBL wel hoor. Het verbaasde me gewoonquote:
Zeg niet dat ik niet nieuw ben. Maar dat zij AMPER nieuwe users accepteren. M.a.w users die daar nooit posten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lollolololol, en met een account uit mei 2013 ben je niet meer nieuw? Whehehe
Ja, wel recht voor zijn raap ja, dat is waar.
Nou, ik heb charmed_angel ontmoet en die is behoorlijk vrouwelijk kan ik je zeggen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want in VBL ben jij het enigste meisje en hier niet?
Dan moet ik mij corrigerenquote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb charmed_angel ontmoet en die is behoorlijk vrouwelijk kan ik je zeggen!
Jij snapt er duidelijk geen flikker van.quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want in VBL ben jij het enigste meisje en hier niet?
OOOH DIEquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF IK HEB HET NUMMER GEVONDEN DAT IK ZOCHT
Op UKF was er een remix van een ander nummer van Fenech Soler en toen herkende ik het
quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk geen flikker van.
Nou nou, rustig aan maar hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel een waarheid als een koe.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er zelf ook wel een beetje om lachen
quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
OOOH DIE
DIE KEN IK AL EEUWEN. dus die had ik niet echt in gedachten als nieuw ofzo
maarrrrrrrr nu ben je onlinequote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan niet slapenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
VA WAAROM BEN JE NIET MEE NAAR HUIS GEFIETST MET HAAR EN WAAROM WHATSAPP JE HAAR NIET GVD KNEUS
OMG LEUKquote:
VBL is iets opzichzelfstaands. Op geen manier te vergelijken met GCquote:
DIE EERSTE WEET IK EIGENLIJK NIET WAS BEST EEN GOED IDEE EN DIE TWEEDE IK WIL NIET WEER TE VEEL INITIATIEF TONENquote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
VA WAAROM BEN JE NIET MEE NAAR HUIS GEFIETST MET HAAR EN WAAROM WHATSAPP JE HAAR NIET GVD KNEUS
JA WAS HET AL DONKER OF NIET????quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIE EERSTE WEET IK EIGENLIJK NIET WAS BEST EEN GOED IDEE EN DIE TWEEDE IK WIL NIET WEER TE VEEL INITIATIEF TONEN
JA WAT. IK HEB HET GEVOEL DAT ALS HET NIET PERFECT IS WAT IK ZEG DAT IK HET VERNEUKquote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
JA WAS HET AL DONKER OF NIET????
EN GVD WHATSAPP HAAR NU!!!! NU ZEG IK JE!!!!
ZEG GEWOON HEY! OFZO. DOE. NU.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA WAT. IK HEB HET GEVOEL DAT ALS HET NIET PERFECT IS WAT IK ZEG DAT IK HET VERNEUK
Niet zo onzekerquote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA WAT. IK HEB HET GEVOEL DAT ALS HET NIET PERFECT IS WAT IK ZEG DAT IK HET VERNEUK
Ik snap niet waar deze opmerking voor nodig is jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
GOEDZOquote:
ze is wel online, hartkloppingen hierquote:
gast doe normaalquote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is wel online, hartkloppingen hier
Kan ook gewoon WA zijn die berichten doorgeeft aan server toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is wel online, hartkloppingen hier
hih i jaquote:
het gaat niet lukkenquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK WIL DAT DIT LUKT JA GVD
EN EN EN???!!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat is er met treinmeisje ?
ja doe dan ff normaalquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gozer, door je daar zo op te fixeren verneuk je iets juist. Dat voelen ze. Die vrouwen tochquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Gozer, door je daar zo op te fixeren verneuk je iets juist. Dat voelen ze. Die vrouwen toch
quote:
awkwardquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Awkward jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Ik zei net ''Heyquote:
heb ik ook vaakquote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei net ''Hey'' Maar word volgens mij geniggerd
Vooral niet met de users van VBL.quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
VBL is iets opzichzelfstaands. Op geen manier te vergelijken met GC
Preciesquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb ik ook vaak
denk dat ze dan gewoon niet zin in je heeft
later nog eens proberen [ afbeelding ]
vroeger ging ik dan altijd spammen maar dat vinden mensen nog minder leuk
@ cachetquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze opmerking voor nodig is ja
Niet huilen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik negeer ook wel es mensen als ik er geen zin in heb, maar ook gewoon als ik lui ben of al met anderen praat. dan kan je beter gewoon afwacthen, uiteindelijk wordt er wel gereageerdquote:
Incasseren en uitdelen is het devies.quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vooral niet met de users van VBL.
Anders is het toch niet 'stoer'quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. Soms bestaat die behoefte wel eens I guessquote:
Nou, anders hoor je er niet bij in VBL als je je gewoon normaal opstelt. Moet wel een beetje stoer doen, grote bek hebben en ongeschoold overkomenquote:
GA GVD FF IETS ANDERS DOEN DANquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zet mijn mobiel maar even uit, damn
Nee hooggeleid stuquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, anders hoor je er niet bij in VBL als je je gewoon normaal opstelt. Moet wel een beetje stoer doen, grote bek hebben en ongeschoold overkomen
Wat als treinmeisje nou probeert te bellenquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat een troubles.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kan beterrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
Overhoormethode toets
Volgorde Frans—Nederlands
Tijd 4 minuten en 10 seconden
8,7
Feit is dat ze daar nogal op elkaar lopen te kankeren. Wat ik er vanochtend tenminste van mee heb gekregenquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, anders hoor je er niet bij in VBL als je je gewoon normaal opstelt. Moet wel een beetje stoer doen, grote bek hebben en ongeschoold overkomen
Ik 'ken' nagenoeg niemand uit VBL. Maar dat geldt eigenlijk hetzelfde voor hierquote:
Sidney van Pownews Gquote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik 'ken' nagenoeg niemand uit VBL. Maar dat geldt eigenlijk hetzelfde voor hier
Ja, dat doen jochies van 12/13 op school ookquote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Feit is dat ze daar nogal op elkaar lopen te kankeren. Wat ik er vanochtend tenminste van mee heb gekregen
Zegt me niets. Ik kijk geen NL dingenquote:
Ik kijk ze zo aan --->quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat doen jochies van 12/13 op school ook
ik heb de woorden niet geleerd ofzo he. heb net een toets gedaan en leer daar dan van, had toen een 5,3. En nu deze gedaan en 8,7quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is nie van VBL.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het oogt al vervelend moet ik zeggenquote:
doorgaan tot je 10 hebt, dan kan je stoppen en moet je vlak voor de proefwerk herhalenquote:Op maandag 9 september 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb de woorden niet geleerd ofzo he. heb net een toets gedaan en leer daar dan van, had toen een 5,3. En nu deze gedaan en 8,7
Haal VBL even hierheen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
Praat es even normaal over VBL, idioten.
Hoezo? Wou je beweren dat je daar een gezellig clubje mensen hebt met mensen die nauwelijks op elkaar schelden? Zo gezellig dat de SC gisteren maar even dicht moest?quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Muto het volgende:
Praat es even normaal over VBL, idioten.
Ray Cyrus?quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
vind RC te ver gaan maar moet wel altijd grinniken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |