Zeg niet dat ik niet nieuw ben. Maar dat zij AMPER nieuwe users accepteren. M.a.w users die daar nooit posten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lollolololol, en met een account uit mei 2013 ben je niet meer nieuw? Whehehe
Ja, wel recht voor zijn raap ja, dat is waar.
Nou, ik heb charmed_angel ontmoet en die is behoorlijk vrouwelijk kan ik je zeggen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want in VBL ben jij het enigste meisje en hier niet?
Dan moet ik mij corrigerenquote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik heb charmed_angel ontmoet en die is behoorlijk vrouwelijk kan ik je zeggen!
Jij snapt er duidelijk geen flikker van.quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, want in VBL ben jij het enigste meisje en hier niet?
OOOH DIEquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SOF IK HEB HET NUMMER GEVONDEN DAT IK ZOCHT
Op UKF was er een remix van een ander nummer van Fenech Soler en toen herkende ik het
quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk geen flikker van.
Nou nou, rustig aan maar hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk geen flikker van.
Wel een waarheid als een koe.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest er zelf ook wel een beetje om lachen
quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
OOOH DIE
DIE KEN IK AL EEUWEN. dus die had ik niet echt in gedachten als nieuw ofzo
maarrrrrrrr nu ben je onlinequote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb frans geleerd, ga nu ff slapen
ja kan niet slapenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
VA WAAROM BEN JE NIET MEE NAAR HUIS GEFIETST MET HAAR EN WAAROM WHATSAPP JE HAAR NIET GVD KNEUS
OMG LEUKquote:
VBL is iets opzichzelfstaands. Op geen manier te vergelijken met GCquote:
DIE EERSTE WEET IK EIGENLIJK NIET WAS BEST EEN GOED IDEE EN DIE TWEEDE IK WIL NIET WEER TE VEEL INITIATIEF TONENquote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
VA WAAROM BEN JE NIET MEE NAAR HUIS GEFIETST MET HAAR EN WAAROM WHATSAPP JE HAAR NIET GVD KNEUS
JA WAS HET AL DONKER OF NIET????quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DIE EERSTE WEET IK EIGENLIJK NIET WAS BEST EEN GOED IDEE EN DIE TWEEDE IK WIL NIET WEER TE VEEL INITIATIEF TONEN
JA WAT. IK HEB HET GEVOEL DAT ALS HET NIET PERFECT IS WAT IK ZEG DAT IK HET VERNEUKquote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
JA WAS HET AL DONKER OF NIET????
EN GVD WHATSAPP HAAR NU!!!! NU ZEG IK JE!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |