Treinmeisjequote:
Oh, had je een datequote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TreinmeisjeDate gisteravond eindigde wat ongemakkelijk, door mij natuurlijk
En nu moet ik geduld hebben in plaats haar aan te spreken want anders lijk ik desperate
heb ik niet. heb uurtje geleden paracetemol genomen, neem normaal een halve.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ibuprofen, nog even goed water drinken en dutje doen
Het was ook fucking ongemakkelijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, had je een date. Tof
. Oh wacht, dat heb ik wel gelezen.
Hhaha ik kon me al voorstellen dat jij haar wilde zoenen en hoe dat er uit moet hebben gezien. Hm, oke dat heeft niks met jou te maken maar ieder stelletje waarvan der ééntje wil zoenen en de ander niet ziet er eigenlijk al stom uit
Ik altijd 2quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik niet. heb uurtje geleden paracetemol genomen, neem normaal een halve.
ik neem er nooit eenquote:
Eindelijk thuis. BT daar was wel heel slechtquote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Asa het volgende:
Hoe langzaam kan het zijn
[ link | afbeelding ]
Wat is nu de stand van zaken met treinmeisje?quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was ook fucking ongemakkelijkMaar ze was niet zo van ''WTF is met jou, doei'' ofzo. Dus not all is lost, I guess
Daar werd jij ook vriendelijk onthaalt door nota bene een vaste user van hierquote:
Ik hoor overal.quote:
Hmmm klopt jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar werd jij ook vriendelijk onthaalt door nota bene een vaste user van hier
Zucht...quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is nu de stand van zaken met treinmeisje?
Ik heb het de afgelopen dagen niet echt intensief gevolgd.
Die heb je binnen man.quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
Onder de CMD-V voor het geval dat.
Heb je sindsdien niet meer met haar gepraat?quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu probeer ik het te onderdrukken haar te whappen of ergens op te reageren
Feit is, dat je haar pas een week kent?quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
Onder de CMD-V voor het geval dat.
Vriendin van een vriend van me zei ook al dat het vast goed zit. Morgenochtend dezelfde les als eerste, dus zelfde trein waarschijnlijk. Hopelijk zie ik haar dan welquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb je sindsdien niet meer met haar gepraat?
JA MAAR HET MOMENT LEEK ZO GOED VERDOMMEquote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Feit is, dat je haar pas een week kent?
Ach, morgen in de trein nog maar eens een poging wagen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAAR HET MOMENT LEEK ZO GOED VERDOMME
neuhquote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach, morgen in de trein nog maar eens een poging wagen dan?
Dit gaat verkeerd voor je aflopen maatjequote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neuhNa school eerstejaarsborrel bij de studievereniging, eerst dronken voeren
quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit gaat verkeerd voor je aflopen maatje
Ik dacht dat je aan het lurken was?quote:
Stu maatje, ze heeft wel gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het lurken was?
Over je warme welkom voor Let in VBL SC
Oh dear, het is al te laatquote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SSSST SSTU NIET ZEGGEN
Dan mag ik ook wel tegen alle JNG SC'ers hier zo onvriendelijk doen dus?quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stu maatje, ze heeft wel gewoon gelijk.
Ja waar is nodig?quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef LETMEIN het volgende:
Hoi cachet, is dit nu de 3e helft?![]()
(snap je?)
Recht voor z'n raap. Werd er dit keer wel gek van en ze accepteren nieuwe users daar toch amper.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het lurken was?
Over je warme welkom voor Let in VBL SC
Oh nee, ik bedoelde dat andere, dat blijft tussen onssquote:
GC is niet vergelijkbaar met VBLquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel tegen alle JNG SC'ers hier zo onvriendelijk doen dus?
Lollolololol, en met een account uit mei 2013 ben je niet meer nieuw? Whehehequote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja waar is nodig?
[..]
Recht voor z'n raap. Werd er dit keer wel gek van en ze accepteren nieuwe users daar toch amper.
Ja, natuurlijk. Wat dacht jij danquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat andere, dat blijft tussen onss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |