Ach, morgen in de trein nog maar eens een poging wagen dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAAR HET MOMENT LEEK ZO GOED VERDOMME
neuhquote:Op maandag 9 september 2013 21:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach, morgen in de trein nog maar eens een poging wagen dan?
Dit gaat verkeerd voor je aflopen maatjequote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neuhNa school eerstejaarsborrel bij de studievereniging, eerst dronken voeren
quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dit gaat verkeerd voor je aflopen maatje
Ik dacht dat je aan het lurken was?quote:
Stu maatje, ze heeft wel gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het lurken was?
Over je warme welkom voor Let in VBL SC
Oh dear, het is al te laatquote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SSSST SSTU NIET ZEGGEN
Dan mag ik ook wel tegen alle JNG SC'ers hier zo onvriendelijk doen dus?quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stu maatje, ze heeft wel gewoon gelijk.
Ja waar is nodig?quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef LETMEIN het volgende:
Hoi cachet, is dit nu de 3e helft?![]()
(snap je?)
Recht voor z'n raap. Werd er dit keer wel gek van en ze accepteren nieuwe users daar toch amper.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het lurken was?
Over je warme welkom voor Let in VBL SC
Oh nee, ik bedoelde dat andere, dat blijft tussen onssquote:
GC is niet vergelijkbaar met VBLquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel tegen alle JNG SC'ers hier zo onvriendelijk doen dus?
Lollolololol, en met een account uit mei 2013 ben je niet meer nieuw? Whehehequote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja waar is nodig?
[..]
Recht voor z'n raap. Werd er dit keer wel gek van en ze accepteren nieuwe users daar toch amper.
Ja, natuurlijk. Wat dacht jij danquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde dat andere, dat blijft tussen onss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |