Dat je dit weet zegt genoeg.quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
miley heeft nog nooit in de top40 gestaan
hoe vroeg?quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Gelukkig.
Ik klaag alleen omdat ik zo pokke vroeg mijn nest in moet![]()
en er dus ook weer uit.
6xquote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef JRRY het volgende:
miley heeft nog nooit in de top40 gestaan
kwart voor vier gaat de wekker. Werk.quote:
de teringquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kwart voor vier gaat de wekker. Werk.
1. wake me up - neequote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JIj vind alles wat in de top 40 staat leuk
inderdaad, dus ik ga zo slapen. Morgen moet ik nog overwerken ook tot half 9 savonds.quote:
Ken alleen papaoutai en die vind ik leukquote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
1. wake me up - nee
2. papaoutai - nee
3. vandaag - ken ik niet eens
4. roar - ja is leuk, sexy video ook met katy in tijgerprintje <3
5. animals - ken ik niet eens
6. blurred lines - 7/10
7. waves - die is wel goed
8. lalalala - irritant
9. talk dirty - nog niet gehoord
10. mimimi - irritant
http://www.top40.nl/top40-artiesten/miley-cyrusquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
in de tiptop30 ja, dat betekent dat je keihard flopt!
commercieeële troep, niks mis mee maar dan moet het wel ekker om te luisteren zijn iets wat papaouttai niet isquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken alleen papaoutai en die vind ik leuk
in de tiplijst alleenquote:Op maandag 9 september 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://www.top40.nl/top40-artiesten/miley-cyrus
Fuck man
QFTquote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
punt gemaakt je staat nog steeds zwak
wat een tering streek.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Dearest het volgende:
Zojuist een ROUWKAART in COMIC SANS ontvangen
Het is inderdaad wel een van zijn mindere nummers.quote:Op maandag 9 september 2013 19:46 schreef JRRY het volgende:
c
[..]
commercieeële troep, niks mis mee maar dan moet het wel ekker om te luisteren zijn iets wat papaouttai niet is__
mijn punt was dat ze nog steeds nooit in de top 40 gestaan heeftquote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is een top 40 artiest of niet dan?
punt gemaakt je staat nog steeds zwak
Wie doet je boodschappen?quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Yes heb van die plakken kaas in de koelkast liggen![]()
's ochtends niet fucking moeilijk doen met een kaasschaaf
Kaasquote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
Yes heb van die plakken kaas in de koelkast liggen![]()
's ochtends niet fucking moeilijk doen met een kaasschaaf
Ga specsavers kerel want je kunt blijkbaar niet kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn punt was dat ze nog steeds nooit in de top 40 gestaan heeft
Dan zou ik je moeder even bedanken voor alle moeite die ze je bespaartquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeders![]()
maar ik heb er simpelweg geen tijd voor lol
tip is geen top40, in het buitenland word tip17 bijv gezine als #57quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga specsavers kerel want je kunt blijkbaar niet kijken
Hoe vaak zeg jij wel niet dat je ergens geen tijd voor hebtquote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeders![]()
tijd maak je.quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Moeders![]()
altijdquote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe vaak zeg jij wel niet dat je ergens geen tijd voor hebt
in het weekendquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
tip is geen top40, in het buitenland word tip17 bijv gezine als #57
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Asa het volgende:
Hoe langzaam kan het zijn
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Asa het volgende:
Hoe langzaam kan het zijn
[ link | afbeelding ]
maar ze heeft nog nooit de top-40 gehaald.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
altijd
[..]
in het weekend
[..]
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat het een top 40 muzikant isquote:Op maandag 9 september 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar ze heeft nog nooit de top-40 gehaald.
dit is trouwens een leuke
nee, elke dag. Kwestie van prioriteiten en keuzes.quote:Op maandag 9 september 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
altijd
[..]
in het weekend
[..]
[ afbeelding ]
jouw punt was onnodig en slaat nergens op, het is wel waar, maar er was geen aanleiding om erover te beginnen want: ik had het erover dat ze nog nooit in de top 40 gestaan heeft, dat is iets anders.quote:Op maandag 9 september 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een top 40 muzikant isik heb mijn punt gemaakt en jij bent daadwerkelijk erg dom
quote:
Mijn prioriteit ligt toch echt bij mijn stage die van zeven uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds mijn tijd in beslag neemt (reis meegerekend)quote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, elke dag. Kwestie van prioriteiten en keuzes.
Winkels zijn tot 8u open, genoeg tijd voor boodschappen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn prioriteit ligt toch echt bij mijn stage die van zeven uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds mijn tijd in beslag neemt (reis meegerekend)
Winkel bij mij op het dorp nietquote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Winkels zijn tot 8u open, genoeg tijd voor boodschappen.
sommige zelfs tot 9.quote:Op maandag 9 september 2013 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Winkels zijn tot 8u open, genoeg tijd voor boodschappen.
Hoeveel moeders?quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Winkel bij mij op het dorp nieten moeders komt toch langs de supermarkt als ze naar huis rijd
Pauperwinkel jaquote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Winkel bij mij op het dorp nieten moeders komt toch langs de supermarkt als ze naar huis rijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |