Google translate is een bitchquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
duurde lang tot je dat duiste woord daarvoor kon vinden
Ja sorryquote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef JRRY het volgende:
duurde lang tot je dat duiste woord daarvoor kon vinden
ja hequote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, goed om de legendarische sof UI weer te zien <3
jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hejij dacht, school is begonnen, ik ga weer fokken?
quote:
vwo op vavo.quote:
snap er geen kut vanquote:Op maandag 9 september 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vwo op vavo.
dus vakken in een jaar, maar ik heb de vakken verspreid, dus ik doe er twee jaar over.
hey hoi beerquote:
lkkr boeiend wat zij doetquote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
kijk dan hoe miley nou weer de aandacht wil trekken
naakt op een wreckende ball zitten
arm kind
Dat gelik aan die hamer vind ik zieliger. Overigens gaat het om de muziek, die ik van haar sowieso al vind om oor-aids van te krijgen, dus dat heeft ze naar mijn mening al helemaal niet begrepen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:31 schreef JRRY het volgende:
kijk dan hoe miley nou weer de aandacht wil trekken
naakt op een wreckende ball zitten
arm kind
ik ken iemand die meer geld verdient zonder raar te doenquote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
lkkr boeiend wat zij doet
srsly ze verdient er alleen maar meer geld mee.
druk druk, met u?quote:
bosquote:
miley is niet talentloos, ze is eigenlijk heel getalendeerd maar alles wat ze wil is aandacht door roar te doenquote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat gelik aan die hamer vind ik zieliger. Overigens gaat het om de muziek, die ik van haar sowieso al vind om oor-aids van te krijgen, dus dat heeft ze naar mijn mening al helemaal niet begrepen.
vet, mag ik je nu even aanraken?quote:Op maandag 9 september 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ken iemand die meer geld verdient zonder raar te doen
Zei ik ook niet. Dit is mijn mening.quote:
Hebben ze je het klaag-recht ontnomen?quote:
ja heel mooie mening hoorquote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei ik ook niet. Dit is mijn mening.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben ze je het klaag-recht ontnomen?
Bedankt voor je sort of compliment.quote:
Meerloper dusquote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moeraskat even side info over onze grote vriend jrry
hij hemelt alle artiesten die in de top 40 staan graag de hemel in. dit negeren is een verstandige optie
Stelletje snoodaards. Sla ze in elkander.quote:
nee alleen de leukequote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moeraskat even side info over onze grote vriend jrry
hij hemelt alle artiesten die in de top 40 staan graag de hemel in. dit negeren is een verstandige optie
eigenlijk heb ik ook niet veel te klagenquote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stelletje snoodaards. Sla ze in elkander.Kom op voor je rechten!
quote:Op maandag 9 september 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik ook niet veel te klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |