Ik zei net ''Heyquote:
heb ik ook vaakquote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei net ''Hey'' Maar word volgens mij geniggerd
Vooral niet met de users van VBL.quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Divje het volgende:
[..]
VBL is iets opzichzelfstaands. Op geen manier te vergelijken met GC
Preciesquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb ik ook vaak
denk dat ze dan gewoon niet zin in je heeft
later nog eens proberen [ afbeelding ]
vroeger ging ik dan altijd spammen maar dat vinden mensen nog minder leuk
@ cachetquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap niet waar deze opmerking voor nodig is ja
Niet huilen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik negeer ook wel es mensen als ik er geen zin in heb, maar ook gewoon als ik lui ben of al met anderen praat. dan kan je beter gewoon afwacthen, uiteindelijk wordt er wel gereageerdquote:
Incasseren en uitdelen is het devies.quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vooral niet met de users van VBL.
Anders is het toch niet 'stoer'quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. Soms bestaat die behoefte wel eens I guessquote:
Nou, anders hoor je er niet bij in VBL als je je gewoon normaal opstelt. Moet wel een beetje stoer doen, grote bek hebben en ongeschoold overkomenquote:
GA GVD FF IETS ANDERS DOEN DANquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zet mijn mobiel maar even uit, damn
Nee hooggeleid stuquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, anders hoor je er niet bij in VBL als je je gewoon normaal opstelt. Moet wel een beetje stoer doen, grote bek hebben en ongeschoold overkomen
Wat als treinmeisje nou probeert te bellenquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat een troubles.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kan beterrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
Overhoormethode toets
Volgorde Frans—Nederlands
Tijd 4 minuten en 10 seconden
8,7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |