ZEG GEWOON HEY! OFZO. DOE. NU.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA WAT. IK HEB HET GEVOEL DAT ALS HET NIET PERFECT IS WAT IK ZEG DAT IK HET VERNEUK
Niet zo onzekerquote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA WAT. IK HEB HET GEVOEL DAT ALS HET NIET PERFECT IS WAT IK ZEG DAT IK HET VERNEUK
Ik snap niet waar deze opmerking voor nodig is jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk geen flikker van.
GOEDZOquote:
ze is wel online, hartkloppingen hierquote:
gast doe normaalquote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is wel online, hartkloppingen hier
Kan ook gewoon WA zijn die berichten doorgeeft aan server toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is wel online, hartkloppingen hier
hih i jaquote:
het gaat niet lukkenquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK WIL DAT DIT LUKT JA GVD
EN EN EN???!!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat is er met treinmeisje ?
ja doe dan ff normaalquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gozer, door je daar zo op te fixeren verneuk je iets juist. Dat voelen ze. Die vrouwen tochquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Gozer, door je daar zo op te fixeren verneuk je iets juist. Dat voelen ze. Die vrouwen toch
quote:
awkwardquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
Awkward jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zucht...
Gaan we dan: Zondag avond jongstleden ben ik met haar naar We're The Millers gegaan. Was hartstikke gezellig, goed gelachen enzo. We fietsen naar huis en op het punt dat we splitsen waren we gestopt. Zo'n ''eigenlijk wil ik niet weg'' sfeer. Het werd even stil en we keken elkaar in de ogen, best dicht bij elkaar. Ik dacht, dit is het moment, dus ik probeerde te zoenen. Maar die ontweek ze en ging voor de knuffel, heel ongemakkelijk.
We botsten nogal raar, dus ik zei ''Ehm sorry'' waarop ze reageerde dat het niet uimaakte en ze nogal voorzichtig was. Ze wil het rustig aan doen, maakt niet uit. Vervolgens nog een innige knuffel en van beide kanten een zoen op de wangen. Slaap lekker, zei ze nog met een glimlach en we fietsten weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |