wat heb je voor ban dan als je zo vroeg moet?quote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga slapen, kwart voor 4 wekker![]()
Daag schatjes
ja & neequote:Op maandag 9 september 2013 20:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
in die clip wel ja, wel een kutnummer
moet ff frans leren en dan ga ik slapen ben super moequote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
kom (slow)chatten ik heb tijd ;S
school
ik help je wel, très facile mon amiequote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
moet ff frans leren en dan ga ik slapen ben super moe
heb frans geleerd, ga nu ff slapenquote:Op maandag 9 september 2013 20:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik help je wel, très facile mon amie
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb frans geleerd, ga nu ff slapen
tot zo?quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
heb frans geleerd, ga nu ff slapen
quote:
Lekker.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pepernoten gehaald, kon het niet laten
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker.Blijft wel bizar dat die dingen steeds eerder in de winkel komen te liggen
Bij de supermarkt om de hoek hadden ze hier maar 4 pepernoot-loze maandenquote:
Daarom lagen ze dit jaar ook al in juni in de winkel hier. Hmmquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ehh pepernoten komen helemaal niet ieder jaar eerder in de winkel te liggen. Het is altijd september.. en ieder jaar zeggen mensen 'OHGOD IEDER JAAR VROEGER KAN TOCH NIEEE'
Ik zat ook al na te denken, dacht dat het al wel een paar jaar zoiets was.quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ehh pepernoten komen helemaal niet ieder jaar eerder in de winkel te liggen. Het is altijd september.. en ieder jaar zeggen mensen 'OHGOD IEDER JAAR VROEGER KAN TOCH NIEEE'
Ja, ga uitzonderingen ook even lekker mee tellenquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom lagen ze dit jaar ook al in juni in de winkel hier. Hmm
Dat doe ik inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ga uitzonderingen ook even lekker mee tellen. September it is
Jupquote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zat ook al na te denken, dacht dat het al wel een paar jaar zoiets was.
Mensen houden gewoon van zeikenquote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup. Maar denk dat het meer komt omdat mensen zoiets hebben van 'oh jeetje is het alweer zo ver?'. Want ik heb het zelf ook en dan denk ik 'ohnee, het is gewoon september'
Ja dat soberso.quote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen houden gewoon van zeiken
Sowiesoquote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen houden gewoon van zeiken
Hele dag niet, behalve toen ik van mijn werk kwamquote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
HET REGENT HIER GODVERDOMME OOK AL DE HELE DAG, GODVRDOMMEEEEEEEEEEEE.
Oh, ook kutquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele dag niet, behalve toen ik van mijn werk kwam
Is maar tien minuten fietsen gelukkigquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ook kut. Ah, heb je nog geluk dat 't onderweg naar huis was
ibuprofen, nog even goed water drinken en dutje doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
gvd hoofdpijn is zo erg. wat moet ik doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |