Hopelijk zegt dit verder niks over het spelquote:
Volgens mijn Fok!dossier pist Sjaak tegen barren aan als hij goed dronken is. Zie het als zelfbescherming, dan doe ik de dossierkast nu weer dicht.quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet meer naar de stad?
xboxquote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
jullie halen hem allemaal op de ps3 zeker?
Xbox check.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
Twijfel want PS4 komt er ook weer aan. Even afwachten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
Ok.quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twijfel want PS4 komt er ook weer aan. Even afwachten.
IK HAAL NIKS JONGEquote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Typisch het volgende:
Ah joh, is ook weer niet zo'n probleem toch.quote:Op maandag 9 september 2013 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mijn Fok!dossier pist Sjaak tegen barren aan als hij goed dronken is. Zie het als zelfbescherming, dan doe ik de dossierkast nu weer dicht.
Tot 2016 nog games voor de 360 las ik ergens?quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatste game om van te genieten op xbox 360
o echt wist ik nietquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot 2016 nog games voor de 360 las ik ergens?
SCF in GTA online toch.quote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Baas. Samen GTA Online rocken jwz.
Ik maak je kapot kanjerjongquote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Baas. Samen GTA Online rocken jwz.
Voor dat bedrag haal ik liever een computer welke niet uitvalt als de computer in standby gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie gaat er nog een failboxone halen?
Ik weet hoe de PS4 eruit komt te zienquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twijfel want PS4 komt er ook weer aan. Even afwachten.
snitches get stitches..quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
headshots terwijl jij met je hommo maatje insomnia aan het golfen bent bitch
Dat is toch al bekend?quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
I
[..]
Ik weet hoe de PS4 eruit komt te zien
Nee gaat echt ontzettend kut worden.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat GTA V online chill worden denken jullie"?
Sjaak heeft een kanjerbui nu zijn matties hier weer zijn moet hij zich even laten gelden.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee gaat echt ontzettend kut worden.
''zelfs mijn stront houdt van je''quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
Ik net lekker schijten, draai ik me om om mijn werk te aanschouwen, heb ik verdomme gewoon een hart gescheten![]()
Had ik nu maar een vriendin, was een leuk wapje geweest.
Ja wat voor antwoord verwacht je nou?quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sjaak heeft een kanjerbui nu zijn matties hier weer zijn moet hij zich even laten gelden.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sjaak heeft een kanjerbui nu zijn matties hier weer zijn moet hij zich even laten gelden.
Ik distantieer mijzelf van het begrip wapje. De drol had ik graag gezien.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
Ik net lekker schijten, draai ik me om om mijn werk te aanschouwen, heb ik verdomme gewoon een hart gescheten![]()
Dat krijg je ervan als je te hert perst.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
"Ben strontverliefd op je schat."quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
''zelfs mijn stront houdt van je''
Ik heb de recensies en previews en shit niet gezien alleen maar de trailer that's it dus weet nog niet veel over de game. Daarom vraag ik het hier.quote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja wat voor antwoord verwacht je nou?
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb de recensies en previews en shit niet gezien alleen maar de trailer that's it dus weet nog niet veel over de game. Daarom vraag ik het hier.
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.
Ik vond die multiplayer er niet tof uitzien. Is een singleplayer game imo.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.
Dan heb jij een ontzettend kut leven.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.
Boschker in de spitsquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, Twente lijkt de selectie aardig op orde te hebben dit seizoen. Zullen ze meedoen om het kampioenschap wanneer ze een keeper in de spits zetten en Castaingos op de bak?
Nee. Keep on dreaming.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, Twente lijkt de selectie aardig op orde te hebben dit seizoen. Zullen ze meedoen om het kampioenschap wanneer ze een keeper in de spits zetten en Castaingos op de bak?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteedquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan heb jij een ontzettend kut leven.
Geef eens argumenten, ik vind de de selectie zonder overdrijven best wel goed. Niet (veel) minder dan Ajax of PSV.quote:
Nee. Mijn post had wel enige overtuiging gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.
Dan kan je dan ook niet stellen. Ik vond de hele maffia sfeer een stuk leuker dan die ghetto shit.quote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteed
Met 16 man een bank overvallen. What's not to like?quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond die multiplayer er niet tof uitzien. Is een singleplayer game imo.
GTA 4 viel mij gewoon enigszins tegen. Heb er niet echt goede argumenten voor.quote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Mijn post had wel enige overtuiging gehad.
[..]
Dan kan je dan ook niet stellen. Ik vond de hele maffia sfeer een stuk leuker dan die ghetto shit.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
I
[..]
Ik weet hoe de PS4 eruit komt te zien
Ik weet niet, spreekt mij gewoon niet zo aan. Is niet wat ik zoek in een game als GTA.quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 16 man een bank overvallen. What's not to like?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
Maar deze krijg ik toch lkkr welVan pappie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
Maar deze krijg ik toch lkkr welOk, hopelijk was het in een discountpakket samen met een aidsinfectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vice City was zoveel beter, manquote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteed
Voor mij juist wel, in GTA IV ook veel uren online gespeeld met wat maten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, spreekt mij gewoon niet zo aan. Is niet wat ik zoek in een game als GTA.
Nou nou nou...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, hopelijk was het in een discountpakket samen met een aidsinfectie.
Wat een haat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook wel lachen maar dat was nog op de PCquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vice City was zoveel beter, man
Zoals het hoort.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook wel lachen maar dat was nog op de PC
Ik heb de 'Let sleeping Rockstars lie' achievement.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor mij juist wel, in GTA IV ook veel uren online gespeeld met wat maten.
Jij hebt ook geen abo.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een postblock maken voor mensen zonder abbo.
Die is er ook.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een postblock maken voor mensen zonder abbo.
Ik vind ze voorlopig een relatief jong en onervaren team. Wisselvallig en de afgelopen tijd worden ze opvallend veel opgehemeld. Ik vraag me alleen af waarom. Als Twente zo goed zou zijn, hadden ze wel met 3-0 gewonnen van RKC. Feyenoord uit was bijna een hele helft met 1/2 man meer (en een Feyenoord in negatieve spiraal). Datzelfde geldt voor Utrecht thuis, plus pizza in het doel. Uit bij Vitesse had er ook veel meer ingezeten tegen een matig Vitesse. Ook tegen Heerenveen weer erg matig in de afwerking. Ik denk dat dat de komende seizoenshelft niet anders zal zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geef eens argumenten, ik vind de de selectie zonder overdrijven best wel goed. Niet (veel) minder dan Ajax of PSV.
Daarom zeg ik ook, een andere spits. Twente heeft de meeste kansen gecreëerd tot nu toe.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind ze voorlopig een relatief jong en onervaren team. Wisselvallig en de afgelopen tijd worden ze opvallend veel opgehemeld. Ik vraag me alleen af waarom. Als Twente zo goed zou zijn, hadden ze wel met 3-0 gewonnen van RKC. Feyenoord uit was bijna een hele helft met 1/2 man meer (en een Feyenoord in negatieve spiraal). Datzelfde geldt voor Utrecht thuis, plus pizza in het doel. Uit bij Vitesse had er ook veel meer ingezeten tegen een matig Vitesse. Ook tegen Heerenveen weer erg matig in de afwerking. Ik denk dat dat de komende seizoenshelft niet anders zal zijn.
In de winterstop stel ik mijn mening misschien wel bij over Twente, en misschien is Tadic dan ook al weg.
Of je moet met een valse spits gaan spelen. Castaignos is voorlopig de spits niet waard.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, een andere spits. Twente heeft de meeste kansen gecreëerd tot nu toe.
Misschien vind je op fok.de meer mensen die het een kut uitmaakt wat Twente doet dit seizoen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, een andere spits. Twente heeft de meeste kansen gecreëerd tot nu toe.
Was er uberhaubt 1 fan te vinden die blij was met de komst van Castaignos?quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
En na zaterdag hebben we alle moeilijke tegenstanders al gehad voor deze seizoenshelft.
AZ uit, Ajax thuis, PEC uit.quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
En na zaterdag hebben we alle moeilijke tegenstanders al gehad voor deze seizoenshelft.
Op het Twente forum zijn er enkele users die hem hard verdedigen, en vergelijken met van Nistelrooy.quote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was er uberhaubt 1 fan te vinden die blij was met de komst van Castaignos?
Neger Ginger watquote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het Twente forum zijn er enkele users die hem hard verdedigen, en vergelijken met van Nistelrooy.
Welk Twenteforum?quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op het Twente forum zijn er enkele users die hem hard verdedigen, en vergelijken met van Nistelrooy.
Fijn. Kan je daar mooi verder brabbelen over die moffen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Cambuur misschien ook wel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE blijft overigens in de Eredivisie.
RPG Deathmatch op Happiness Islandquote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb de 'Let sleeping Rockstars lie' achievement.
Boeiend.quote:Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE blijft overigens in de Eredivisie.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, afgelopen tijd niet meer gekeken. Wel een vermakelijk forum/
Lingo...quote:Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
De gasten van Lingo liggen niet echt prettig op het oog.
nee, maar ik zal er eens op letten.quote:Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
GGMM zag je daar ook even Drizz in het publiek bij Lingo?
Kasplantje.quote:Op maandag 9 september 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
Trudi voegt helemaal NIKS toe aan deze uitzending.
Ja, ik lig hier dubbel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:14 schreef inZanity het volgende:
Wel grappig dat Lutz Jacobi mee doet.
Wat is een cumshot?quote:
Never ever.quote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb al 6000 cookies per seconde, wie wil mij aanraken?
Hier ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 9 september 2013 19:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stelletje trollen alleen maar die kutkoekjes posten.
Rustig weer Knut. We houden allemaal van je.quote:Op maandag 9 september 2013 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil nog geen aids.
Dank je LR. Moeilijke tijden zo die eerste dagen in m'n laatste jaar.quote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig weer Knut. We houden allemaal van je.
Koekjesquote:Op maandag 9 september 2013 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel met je eens
Ja zo hypocriet zijn ze dan weer wel op de foks.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kanker ie toch netzogoed een ziekte
Is aids dan opeens wel oke ?
Jeetje, sterkte er mee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zo hypocriet zijn ze dan weer wel op de foks.
Aids ligt beter in de mond.quote:Op maandag 9 september 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kanker ie toch netzogoed een ziekte
Is aids dan opeens wel oke ?
quote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat we bij de volgende kankergescheld de SC moeten sluiten.
Aidsjong bekt wel lekker, net als teringdebielquote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aids ligt beter in de mond.
(hihi)
Je moeder die gilt om genade.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Naar wat voor muziek luisteren jullie?
fixedquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moeder die gilt om genade.mp3
Frensjceur.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Hollandsequote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Top40, house, hardstyle, rock eigenlijk van alles.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Celine Dionquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Never heard ofquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Top40, house, hardstyle, rock eigenlijk van alles.
Tjacka ookquote:
Zielig voor die tijgerquote:
Op dit moment nietsquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
Nee, tegelijk met die papouite. Alleen is die Formidable de tophit in België en Frankrijkquote:
In Nederland niet op de radio gehoord nee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, tegelijk met die papouite. Alleen is die Formidable de tophit in België en Frankrijk
Dat denk je. Na dat filmpje zijn ze gewoon met jachtteams het bos in gegaan en hebben elke tijger neergeschoten , zo zijn die indianen wel.quote:
Zijn cd is al wel even uit geloof ik.quote:
Goede muziek.quote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stromae heb ik tevaak geluisterd.
Random Acces Memorys ook.
Heeft iemand een ander album dit is hopeloos
Bastillequote:
Zitten goede nummers tussen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bastille![]()
Oke ik geef het een kans.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stromae heb ik tevaak geluisterd.
Random Acces Memorys ook.
Heeft iemand een ander album dit is hopeloos
Ik zal even luisteren welke ik het beste vind.quote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pompeii begint leuk maar kan het niveau niet vasthouden.
Ok, doe daar maar een paar dagen over.quote:Op maandag 9 september 2013 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal even luisteren welke ik het beste vind.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, doe daar maar een paar dagen over.
sws 20.25 en 34.17 de bestequote:Op maandag 9 september 2013 19:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pompeii begint leuk maar kan het niveau niet vasthouden.
Jaquote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog nog nog
quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, het is kutweer. Ik wou gaan hardlopen, maar geen zin om doorweekt te raken.
Weinig slaap? Werd je in de loop van de dag toch steeds ...brakker, zei je gisterquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brak van wat? Maar ik ben wel toe aan weekend ja.
Ikquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Wie van jullie bekijkt überhaupt de filmpjes die hier worden gelinkt?
Ikquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Ik, maar alleen van bepaalde users.quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Muto het volgende:
Ik heb geslapen vannacht. Ik lag er keurig om 4:30 in.quote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weinig slaap? Werd je in de loop van de dag toch steeds ...brakker, zei je gister
Hoor ik erbij?quote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik, maar alleen van bepaalde users.
Het is ook al kankervroeg donkerquote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, het is kutweer. Ik wou gaan hardlopen, maar geen zin om doorweekt te raken.
Totquote:Op maandag 9 september 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geslapen vannacht. Ik lag er keurig om 4:30 in.
Stoppelbaard all the way manquote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Godver, m'n baard begint echt epische vormen aan te nemen.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen als filmpjes over je vakgebied zijn, de 2e wereldoorlog en jodenvervolging.
Pics?quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Niet te lang hequote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ja en Neequote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Saind ga jij wel eens uit in Eindjehoven, en is het wat?
Wordt dat niet te lang dan? Ik heb na 3 dagen al dat het van stoppel naar echt baardgroei wordtquote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is nu 2 weken lang. Ik ga 'm eens een maand laten staan denk ik.
Heb jij ook altijd dat je bij andere baarden super nice vind maar als je dan bij jezelf kijkt als je iets te dicht op de spiegel staat dat je denkt van.. hmm ik weet nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is nu 2 weken lang. Ik ga 'm eens een maand laten staan denk ik.
Zou ik inderdaad zéker niet doen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ok mooi, dan ga ik er ook niet heen.
Wat denkt je man als hij ooit je whatsapp doorkijkt? Of weet hij van je spannende Fok! account?quote:
Wanneer je spaghettisaus er de volgende dag nog uit kan likken lijkt me dat niet prettig nee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd dat je bij andere baarden super nice vind maar als je dan bij jezelf kijkt als je iets te dicht op de spiegel staat dat je denkt van.. hmm ik weet niet
Het is Eindje of Eindhoven. Nu klink je als een boer die straat wil praten.quote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
haar man is netsplitter.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denkt je man als hij ooit je whatsapp doorkijkt? Of weet hij van je spannende Fok! account?
Dit ja.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is Eindje of Eindhoven. Nu klink je als een boer die straat wil praten.
Eindjehovenquote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bouw mijn eigen straat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet veel.quote:Op maandag 9 september 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Meid toch.quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi schiet op met die foto, dadelijk wordt mijn cocksickle weer slap
Gewoon weer of geen weer.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hardlopen in de regen is veel te tof juist. Dat is het enige moment dat ik ga hardlopen.
Gelijk zo'n bikkelgevoel.
Ja hoor hij weet dat ik op fok zitquote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denkt je man als hij ooit je whatsapp doorkijkt? Of weet hij van je spannende Fok! account?
Je piemel half over het randje laten kijken en gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hardlopen in de regen is veel te tof juist. Dat is het enige moment dat ik ga hardlopen.
hah. Er heet hier een Feyenoorder .quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor hij weet dat ik op fok zit
En hij weet ook dat ik in een groep zit met leuke Feijenoorders
Laatst hadden we het over Mississippi in de app, en toen maakt Robert geloof ik een opmerking, en die las hij mee. En moest er hard om lachen
Enige tijd dat ik kan hardlopen, anders krijg ik het te warmquote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet wiequote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hah. Er heet hier een Feyenoorder Robert.
Ja, maar nu is het nog wel te doen. Ik wil gewoon een keer echt zo'n golf in m'n baard waar 't aan de rand uit je wang komt zeg maar.quote:Op maandag 9 september 2013 19:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt dat niet te lang dan? Ik heb na 3 dagen al dat het van stoppel naar echt baardgroei wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |