GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.
Ik vond die multiplayer er niet tof uitzien. Is een singleplayer game imo.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GTA is sowieso kankervet, stel niet van die domme vragen joh, wijf.
Dan heb jij een ontzettend kut leven.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.
Boschker in de spitsquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, Twente lijkt de selectie aardig op orde te hebben dit seizoen. Zullen ze meedoen om het kampioenschap wanneer ze een keeper in de spits zetten en Castaingos op de bak?
Nee. Keep on dreaming.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Heren, Twente lijkt de selectie aardig op orde te hebben dit seizoen. Zullen ze meedoen om het kampioenschap wanneer ze een keeper in de spits zetten en Castaingos op de bak?
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteedquote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan heb jij een ontzettend kut leven.
Geef eens argumenten, ik vind de de selectie zonder overdrijven best wel goed. Niet (veel) minder dan Ajax of PSV.quote:
Nee. Mijn post had wel enige overtuiging gehad.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was kanjerbaas de rest amper gespeeld.
Dan kan je dan ook niet stellen. Ik vond de hele maffia sfeer een stuk leuker dan die ghetto shit.quote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteed
Met 16 man een bank overvallen. What's not to like?quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond die multiplayer er niet tof uitzien. Is een singleplayer game imo.
GTA 4 viel mij gewoon enigszins tegen. Heb er niet echt goede argumenten voor.quote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Mijn post had wel enige overtuiging gehad.
[..]
Dan kan je dan ook niet stellen. Ik vond de hele maffia sfeer een stuk leuker dan die ghetto shit.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
I
[..]
Ik weet hoe de PS4 eruit komt te zien
Ik weet niet, spreekt mij gewoon niet zo aan. Is niet wat ik zoek in een game als GTA.quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met 16 man een bank overvallen. What's not to like?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
Maar deze krijg ik toch lkkr welVan pappie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
Maar deze krijg ik toch lkkr welOk, hopelijk was het in een discountpakket samen met een aidsinfectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vice City was zoveel beter, manquote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GTA SA was gewoon de aller beste, de uren die ik daaraan heb besteed
Voor mij juist wel, in GTA IV ook veel uren online gespeeld met wat maten.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, spreekt mij gewoon niet zo aan. Is niet wat ik zoek in een game als GTA.
Nou nou nou...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, hopelijk was het in een discountpakket samen met een aidsinfectie.
Wat een haat.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook wel lachen maar dat was nog op de PCquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vice City was zoveel beter, man
Zoals het hoort.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook wel lachen maar dat was nog op de PC
Ik heb de 'Let sleeping Rockstars lie' achievement.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor mij juist wel, in GTA IV ook veel uren online gespeeld met wat maten.
Jij hebt ook geen abo.quote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens een postblock maken voor mensen zonder abbo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |